wanneer pavocup selectie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:10

Anoukie schreef:
Jammer, Sjors is al bijna 5 en die krijg ik voor de PAVO cup echt niet goed genoeg aan het lopen,... Tenminste, niet om daar mee te rijden vind ik zelf!


Das geen instelling anouk!! Haha! Flink trainen.... je hebt nog een maand of 5!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:37

so zeg echt iedereen vind dat hij of zij een topper onder zich hebben lopen!!!

zou willen dat de mijne dat ook was!

ik ga daar puur voor de lol heen en als ik zoals wouter zegt maar 45 punten haal, dan nog zal mijn gezicht niet vertrekken want ik ben en blijf blij met mijn jonkie

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:41

Nou, ik zou toch echt doodziek van zulke punten zijn hoor,
als ik er heen ga ik alleen als ik verwacht minstens 60 punten te scoren.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:16

Samsam"]
[quote="Anoukie schreef:
Jammer, Sjors is al bijna 5 en die krijg ik voor de PAVO cup echt niet goed genoeg aan het lopen,... Tenminste, niet om daar mee te rijden vind ik zelf!


Das geen instelling anouk!! Haha! Flink trainen.... je hebt nog een maand of 5!!
[/quote]


Natuurlijk,... Clown Gewoon hard werken, dan lukt het wel *LOL*.

Nee dank je, ik sla echt even over, maar ach misschien Velvet wel over 2 jaar in de 4-jarigen groep Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:28

ik doe het puur voor mijn plezier en heb mezelf nog helemaal niet verdiept in het puntenschema oid.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:56

Heel misschien, met hard trainen, breng ik er een 4 jarige Jet Set mee. En ja, puur voor de ervaring. Het is nml hier op gras dus een behoorlijke uitdaging...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 01:06

waarom zijn jullie allemaal zo bang van gras?
ik ga mijn jonge gewoon meenemen zou niet weten waarom ik bang zou moeten zijn van gras??

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:01

ja ik eigenlijk ook niet, als het ook echt op gras ik ga ik wel een keer bij ons op stal op de wei rijden, maar ik denk dat ze niet echt bang zal zijn..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:33

Nou, het is een behoorlijk groot veld. Kan dus best een zooitje zijn en voor een jong paard die zich gauw druk maakt, is dat toch een behoorlijk uitdaging. Bovendien loopt niet elk paard goed op gras.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:35

Maar dan zou je ook nooit wedstrijden op gras kunnen rijden? 9 van de 10 buitenconcoursen zijn toch op gras?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:43

Daarom is het ook een prima oefening he Haha! Het moet een keer beginnen en wat is nu een grotere oefening dan je bevinden op een veld vol paarden die zelf zo groen als het gras zijn waar ze op lopen? Tong uitsteken

En als je paard niet zo fijn op gras loopt, zal voornamelijk met onzekerheid te maken hebben. Mijn Grib sprong constant over in galop (mede omdat de bodem ook zo droog was). Daarom nam ik geen risico en startte ik hem op de PAVO in Ermelo. En uiteindelijk had hij wel aan het gras moeten geloven, maar dat komt dan vanzelf wel... Lachen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:09

Hoi,
ja het lijkt me ook een hele uitdaging, ik heb 14 maart voor het eerst wedstrijd dus ben benieuwd hoe ze het doet, maar voor de pavo cup wil ik nog wel een paar wedstrijdjes op het gras gereden hebben denk ik,
oh ja tyrza, jij gaat morgen toch ook naar Rijen?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:19

vonneke schreef:
waarom zijn jullie allemaal zo bang van gras?
ik ga mijn jonge gewoon meenemen zou niet weten waarom ik bang zou moeten zijn van gras??

De laatste keer dat ik op gras heb gereden met hem werkte de sprietjes in als lanceerplatvormen *LOL*