gisteren superwedstrijd gehad!!!!!!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

haike

gisteren superwedstrijd gehad!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 12:12

Heyzz

zoals sommige wel weten had ik 2 weken geledden mijn eerste L2 wedstrijd met Oki, goed gereden maar 2x laatste met 144 en 142 punten.

Gisteren had ik mijn 2de wedstrijd, in Dodewaard (3 kwartier rijden). Dus optijd vertrokken naar 'Hippisch centrum Wely', wat overigens een miniparkeerplaats had een losrijdbakje van 20x20. Met losrijden liep Oki al best goed, kon niet veel oefenen wegens ruimtegebrek. Toen ik in de bak mocht schrok ie regelmatig in de hoek bij H maar gelukkig kon de jury dat niet zien omdat het hokje ingebouwd was. Verder was ik erg tevreden, gingen ook nog veel dingen mis maar ook al heel goede dingen in. Ik hoopte op een winstpuntje, maar er werd goed gereden in onze ring vond ik.
Na ongeveer een half uurtje mocht ik mijn tweede proef rijden, bij dezelfde jury. Nu was de hoek bij H niet zo'n probleem meer, alleen 1x gooide ze net een deur dicht waardoor Oki schrok en ik een volte in moest rijden (moest net overgang naar stap rijden, en daarna vhv in middenstap, als ik geen volte had gereden was dat mislukt, nu had ik een 7 en -2 voor de volte). Was verder weer erg tevreden, vond het zelfs beter als de eerste proef.
Oki lekker uitgestapt en nog bijna eraf gevallen. Meisje na mij ging tijdens het achterwaarts bij A scheef en de hekjes in (had niks gelukkig) waardoor de bloemen vielen en Oki opeens wegcrosste, door die plotselinge spurt heb ik nu nog spierpijn in mijn been.

In de kantine was de uitreiking. proef 20, 1ste met 168 pt: Tess Bierhuizen met Okidoki!!! Dat was ik dus, mijn eerste winstpunt in de L2 en meteen 1ste! Was echt helemaal blij, nummer 2 en 3 hadden nog 162 en 156 pt.
uitslag proef 21: 1ste met 168 pt: was ik weer!!!! Had eigenlijk 170 punten maar -2 voor die extra volte. Onder mijn coupon stond: heel netjes gereden en hele (ja, oki is dus compleet) mooie pony. Vanaf onderdeel 13 (muv. groeten, was 6) had ik voor alles een 7.
Dit had ik echt niet verwacht, hoopte op een winstpuntje en had gedacht laatste te zijn. Ben echt trots op mijn Oki, net een half jaar zadelmak en nu dit al!!

Kwam tijdens mijn losrijden een vrouw naar ons mam toe, 'is jullie pony een NRPS-pony? Zou een mooie pony zijn voor het promotieteam'
Zijn wij een tijdje gelden mee bezig geweest om Oki in te schrijven maar omdat we niets van Oki weten was dat erg ingewikkeld. Hebben toen regelmatig contact gehad met een man die ons alles uitgelegd heeft, wij zeiden steeds voor de grap: je krijgt er spijt van dat ie (nog) niet kan uitkomen voor het NRPS. En nu wilde die vrouw, heel toevallig getrouwd met de man die ons alles uitgelegd had, ons wel voor het promotieteam van de NRPS. Mss laten we Oki toch nog keuren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie