Toch naar Wanroy?!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:10

Vanmorgen werd ik door de KNHS gebeld met de mededeling dat ik mee mag doen! Eindelijk heb ik duidelijkheid.

De stallen bij Wanroij zijn allemaal al bezet, maar in de omgeving zijn bij meerder stallen boxen te huur. Wij hebben een box geregeld voor de vrijdagavond en de zaterdag. Romanoff wil niet eten, drinken of plassen op de trailer, ik vind het zo perfect geregeld.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:32

Wat leuk voor je!!!!
Wij belden ook vandaag om een box te regelen, blijkt dat ik 11 km onder de "grens" voor-mensen-die-in-aanmerking-komen-voor-een-box zit...... Boos! . Die grens is dus 150 km van Wanroy af...

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 22:42

Je kan een lijst aanvragen met stallingsadressen in de buurt, of wil je je paard alleen op de dag zelf stallen?

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:54

Heb net de startlijst binnen, mag gelukkig als laatste starten, hoef ik iig niet zo vroeg weg!!
Enne Hester, je hebt nog enigzins geluk dat je niet kan starten, Elise moet namenlijk als derde....

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:27

KarinvdM schreef:
Je kan een lijst aanvragen met stallingsadressen in de buurt, of wil je je paard alleen op de dag zelf stallen?


Ja ik weet dat dat wel kan, want dat zei die mevrouw aan de telefoon ook wel, maar dat is iets te veel van het goed denk ik, ik start maar 1 dag.