Mijn Regio Kampioenschappen ZH in de B

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Mijn Regio Kampioenschappen ZH in de B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 10:18

Niet alle bokkers zullen het nog weten, maar nog geen half jaar geleden durfde ik nog niet eens te galoperen. Met hulp van mijn instructeur is juist nu de galop onze favoriete gang geworden. Plus dat ik maar ben begonnen met starten, want ik moest ervaring opdoen. Tja, dan doe je maar mee met de kring selecties, omdat de andere wedstrijden helemaal vol zitten. En waar eindig je uiteindelijk, op de regio kampioenschappen ZH.

En dat was helemaal toppie. Heb de hele dag genoten van het feit dat IK op een regio kampioenschap mocht rijden. Moet wel zeggen, losrijden was echt letterlijk en figuurlijk bagger daar, maar de binnenbak was wel redelijk. Wel waren er genoeg verbeteringen aan de proef, maar ja, wat voor ervaring heb ik nou eindelijk, niets! Toch is het resultaat 162 punten en 12de geworden van de 24. Als je nagaat dat ik als vierde van de kring overging naar de regio en dan in het midden eindig, is dacht ik niet slecht. Pablo was super braaf en liep lekker. Heb ook nog echt leuk commentaar gekregen op mijn protecol, dat hij goed over de benen liep en actief van achteruit! Zulk commentaar doen mij heeeeeeel erg goed. En, ik had voornamelijk voor de galop allemaal 7-ens staan, en dat voor iemand die 6 mnd geleden niet durfde te galoperen.

Deze ervaring was helemaal te gek en niemand kan me dit nog meer afnemen.


prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:22

Leuk Eleonoor, ik kan me alle verhalen van je nog herinneren, en dan is dit toch een super resultaat Lachen! Lekker zo doorgaan !

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

Extremely rare and Beyond Compare

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:30

Super zeg!
Gefelciteerd hoor, erg netjes!

En nu? Ga je nu de overstap naar de L1 maken?

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 10:31

En, vergat nog te vermelden. Na de proef gingen we achter de manege uitstappen op het pad aldaar. Lekker rustig kleppend met mijn vriendin aan het nagenieten van de proef. Hoor ik ineens hoefgekletter achter me en keek om! Tjeetje, komt er een paard in volle galop, alleen, aanzetten. Ben er gelijk afgegaan en zo heeft uiteindelijk Pablo het paard tot stilstand gebracht. Hij was ontsnapt bij het in de molen zetten. Wat een vreselijk naief persoon kwam op haar dooie akkertje aanlopen, terwijl dat beest maar aan het bokken en springen was. Was dolgelukkig dat dit bok Pablo en mij niet heeft geraakt. Dus zo nog een vreemd einde aan de dag....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:07

Gefeliciteerd met je winstpunt !
Maar misschien nog wel belangrijker: gefeliciteerd met het geweldige gevoel en de grote vooruitgang die jullie geboekt hebben, dat zal je vast heel erg goed doen en daar mag je trots op zijn

Sjemig, ook nog een heldhaftige daad verricht ? Cool
Lekker hoor..... dan sta je daar met een vreemd stuiterend paard.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:47

he die eleonoor, dat is me leuk !!! OK dan!
hardstikke goed van je, gefeliciteerd !!!

zo te horen krijg je er nog echt veel plezier in, toppie meid !!!!

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:11

Echt hartstikke leuk, Eleonoor en ik vind het ook een keurige prestatie om op de 12e plek te eindigen. OK dan!

Ik heb toen ik in het Z1 geselecteerd was voor de toen nog districtskampioenschappen ook genoten, dat ik tussen 'die groten' mocht rijden.
En ach, de klassering doet er dan niet meer zoveel toe: je zit al bij de besten van de regio.

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:21

Hey daar was ik ook Haha! in de L1 reed Sandra mee en toen ging ik uiteraard mee Haha! maar ik heb je niet gezien ik had een Handelsstal Argonaut trui aan en ik was met een groene veewagen met de kostendrukkers erop....... maar ik vergeet je bijn te feliciterden bij deze.......

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:23

Het inrijden was idd bager maar die binnenbak was ook niet alles met die schildering op de zijkant

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 10:29

Binnenbak met schildering had ik geen last van. Heb je wel gezien, je zat in de vrachtwagen onderweg naast Sandra. Moet je alleen wel ff Sandra vertellen dat rijden met een vrachtwagen met paarden het wel HEEEL onverstandig is om niet hands-free te bellen!!! Zag het wel. Gaat Sandra nu L2 starten?

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:50

Was jij dat die ze later nog belde???? Ja san gaat volgende week zondag voor het eerst L2 starten!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:00

Super zeg, daar mag je terecht trots op zijn, geniet er maar van!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:54

GOED man!!! Echt super gedaan!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers