Mijn M1 debuut...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Mijn M1 debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 10:06

Gisteren was het zover, mijn eerste keer in de M1.
Vrijdagavond was ik nog wezen oefenen in Asten en dat verliep niet helemaal vlekkeloos. Lekker bokken in de middengalop en niet terug komen. Dus een paar ongevraagde voltes gedraaid en toen ging het verder wel. Ik was eerste met 143 punten, maar ik was dan ook de enige die meedeed Tong uitsteken

Nou zondag zou ik in Waspik voor het echt 2 proeven starten. Tijdens het losrijden liep hij echt al heel super, veel complimentjes gekregen Bloos *trots* .
De eerste proef in en ik was me toch zenuwachtig, niet te geloven. Ik kon bijna niet meer ademen
Dus ik reed deze proef een beetje krampachtig en met te weinig impuls, verder was het wel redelijk netjes maar het spetterde niet.
In de tweede proef heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en er eens goed aan gereden, geen gezeik Clown
Ik had dus de hele tijd de juiste impuls en een lekker swingende hengst onder me OK dan! Nog niet alle oefeningen zijn mega bevestigd maar het begint te komen.
Tijdens de prijsuitreiking bleek dat ik voor de eerste proef 152 punten had behaald en daar was ik super blij mee voor de eerste keer. De punten bevestigden precies wat ik verwachte, niet genoeg impuls en allemaal wat te flauw, 5-en voor de schouderbinnenwaarts omdat hij daar nog teveel in tempo terug komt en wat tact verliest, vindt ie gewoon nog heel moeilijk. Dus super tevreden.
Maar in de tweede proef, die voor mijn gevoel beter ging, bleek ik ook nog eens de derde prijs gewonnen te hebben met 162 punten!!!!! OK dan!
Echt, kei super!!! Alles wat te flauw was in de eerste proef was spetterend in de tweede proef. Dus alle 5-en werden 6-en en alle 6-en werden 7-ens!!! Super blij dus op mijn manneke Lovers
Wij zijn nou officieel een M1 combinatie.... ikke ben heel trots Knipoog Haha! Cool
Volgende week zondag mogen we weer

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:07

gefeliciteerd! goed gedaan joh!
veel succes op de volgende wedstrijden!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:11

Super joh, waren alle aanmoedigingen toch niet voor niets!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers