Uitslag Regio Overijssel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Uitslag Regio Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 16:46

nou hier dan mijn verslag....
1e parcours was ik foutloos
net als bijna de helft van de deelnemers (28 van de 60 waren foutloos...)
en toen was ik zo stom om in de barrage mn buitenteugel er niet al te best bij te houden op de laatste hindernis. en ja hoor... een balkje.
echt zo zonde, want ik had de meeste stijlpunten van iedereen. 111,5 nl en dat meisje wat nu kampioen was had er 108,5.
ik had weer 2 tienen voor het groeten *LOL* ! daar was ik wel blij mee. en verder, Chico heeft echt super zn best gedaan. op naar de L dan maar.

en het nieuwe meisje van Bingo (mijn vorige pony) belde ook net, ze was kampioen geworden in de CL1. met 167 en 168 punten! zij is echt zo goed, elke wedstrijd die ze start heeft ze nog gewonnen Haha! go denise!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:22

Goed gedaan!
Maar dat is toch netjes!!
Jammer van het balkje, maar volgens mij ben je wel een expert in het binnenkomen of niet?
En wat ontzettend goed van het meisje dat Bingo nu heeft!!
Hij weet vast nog precies hoe het moet Knipoog .

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 13:49

haha jazeker bingo roelt haha. gister zijn we ff naar hem toegegaan, om denise te feliciteren. hij ziet er echt heel goed uit, alleen is ie een beetje vierkant aan het worden... zn singel past nog maar net dicht. nu moet ie op dieet. het arme beest, hij leeft voor eten Knipoog

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:22

hihihi, een lekkere vreetzak!! Maar als hij het maar naar z'n zin heeft en het meisje heeft er lol mee!! Als ze dan ook nog wedstrijden kunnen winnen is het helemaal super! ;j