Oude startcoupons

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sjaan

Oude startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 09:36

Het is bijna zover dat ik met Murphy paarden ga starten!!
Maar mijn startcoupons..... ik heb met de KNHS gemaild (jaja ze mailden terug het is een wonder! Schijnheilig ) en ik mag dus niet mijn oude pony startcoupons bij de paarden gebruken.
Ik heb voor 2004 2 sets dressuur en 2 sets springen besteld, ik dacht dat scheelt me mooi geld, nou niet dus..
Zou ik de coupons echt niet kunnen gebruiken?? Ik bedoel wat is er nou anders, alleen PC wordt veranderd in LR en Cat E op de startcoupons wordt verwijderd...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:25

Ik denk dat dat is omdat een LR een andere vereniging is dan een PC. En als je bij een andere vereniging gaat moet je nieuwe startcoupons gebruiken ofzo?

Boyke & Hummer :)

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:15

Toen ik overstapte van de ene vereniging naar de andere heb ik nog wel een keer met oude coupons gereden. Het was gewoon veranderd door het wedstrijdsecretariaat. Het maakt ook niet zoveel uit, omdat het combinatienummer gewoon hetzelfde blijft.
Tja, de KNHS heeft nu eenmaal die regels. Ik vind ookwel dat het moet kunnen, maar zij blijkbaar niet

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:19

als de knhs zegt dat je ze niet kan gebruiken zou ik het ook niet doen.stel je voor je rijdt een winstpunt (met je oude starcoupons)mischien zegt de knhs wel van ja je heb met de oude sartcoupons gereden dus je winstpunt telt niet mee.nou lekker is dat dan.dus ik zou nieuwe bestellen met je nieuwe gegevens

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid..

Sinterklaas kapoentje,gooi wat in mijn schoentje.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 18:38

Pc Semper Fidelis wordt Lr Semper Fidelis, dus dat is niet zo'n grote verandering hoor!!
haha Maar ik ga er nog even goed over nadenken wat ik ga doen, vind het wel heel erg zonde van m'n geld als ik die oude startcoupons weg kan gooien...

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:41

Maar het is ook zonde van je winstpunt die dan niet mee zou tellen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:04

Ow Semper Fidelis.. in Gorssel? Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie