door naar de drentse kampioenschappen

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

laurae

door naar de drentse kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 15:21

Gister had ik de selecties voor de Drentse kampioenschappen in de M1. De voorbereiding was nou niet echt ideaal te noemen . Omdat ik het heel erg druk heb gehad de afgelopen weken heb ik maar wenig kunnen rijden, en als ik wel kon rijden was er een sneeuwstorm Boos! . Uiteindelijk heeft ze de hele week stilgestaan en alleen donderdag gereden.

ik moest om half 11 's ochtends rijden, en aangezien er wat was uitgevallen kon ik starten zogau ze lekker liep. Avalla liep netjes, ze had alleen wat last van mijn gehobbel op haar rug aangezien mijn zit direct een heel stuk achteruit gaat als ik een paar dagen niet heb gereden. Daardoor sprong ze ook 1 keer verkeerd aan. Maar voor de rest was het dus gewoon netjes.

Ik bleek uiteindelijk 171 en 161 punten te hebben. Ik moest weer weg omdat ik nog moest werken, en op dat moment stond ik gedeelt 4e. Maar toen moesten er nog 10 en er mochten er 6 door. Ik ging er dus maar van uit dat ik niet door was. Maar nu keek ik vanmorgen en bleek dat ik 6e was geworden! Heel fijn dus .

Dus de 14e mag ik naar Exloo voor de Drentse. Komende twee weken alle tijd om te trainen, dus ben wie weet kunnen we daar ook nog een beetje meerijden.

Gast2602

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:58

hey weet je ook of Robin v/d Berg met Lize toevallig door was? Reed ook M1.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 16:16

De uitslagen staan al op www.startlijsten.nl Moet je even beilen selecteren en dan zie je daar uitslagen staan bij de 30e

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:54

Eyy goed man! Mijn instructrice was in het M2 1e, dus die mag ook door!! Was echt kloteweer idd deze week, goed dat het dan toch zo ging!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie