Worden jullie ook gesponsord op wedstrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:30

somexx schreef:
ik word gesponsord door een plaatselijk cafe bij ons in het dorp, omdat wij iedere week hem sponsoren!!


dat is nog eens dienst weder dienst Knipoog

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:56

Ben ook aan het onderhandelen met de baas voor een sponsoring. Ik werk voor een bedrijf wat in de regio Eindhoven-Veghel heel bekend is (misschien zegt Van der Linden Verkeerstechniek je iets... van de verkeersborden en wegbewijzering,...).
Van der Linden Groep is de overkoepelende organisatie en ik werk in het segment beveiliging. Is in principe ook een noodzakelijk kwaad dezer dagen en waarom niet wat meer reclame maken. Vooral mensen met veel paarden aan huis die de boel willen beveiligen. Ben nog in onderhandeling...

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:16

binnenkort ga ik starten met me pony.. heb nog nooit wedstrijden gereden .. moet nog startkaart aanvragen..
Eigenlijk was dit de vraag niet maar mijn vader heeft een autobedrijf en die sponsort me wel .. een beetje haha

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:59

ik wordt gesponsort door een ketterer een groot paardenvrachtwagen bedrijf, dat verschillende vestigingen heeft in europa en binnenkort ook daar buiten, een hele goede vriend van mijn vader heeft een dochter bedrijf hier in nederland dat in mierlo (noord barbant) gevestigt is.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:00

Ja!! Door me papa *LOL*

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:34

even een beetje off topci... Hier reed vroeger altijd iemand op concours met een trailer met daarop de bedrukking: Koeien, paarden en schapen slager... Alleen was de sch van de schapen eraf.... Moest altijd lachen, maar hij viel wel op.

Moraal van het verhaal; zorg dat er geen schrijffouten etc. in de belettering staan want dat staat heel stom...

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:38

Sjonniej schreef:
Ja!! Door me papa *LOL*

Haha Jah ik ook Tong uitsteken (nou ja door beide ouders)

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:57

Ik word gesponserd door mijn vader die heeft zelf ook een bedrijf. Dekens, jassen en sjabrakjes zijn hiervoor bedrukt.

gr

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:22

Ik word ook gesponord door het bedrijf van mijn vader: B/mak bedrijfsmakelaars Lachen Heb een geborduurde jas, bodywarmer, zweetdeken en dekje

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:21

Ik wordt gesponsord door een transport bedrijf van hooi en stro etc.
Ik heb er een jas van, denkens, op de trailer staat een logo, en we hebben dekjes en de namen van de pony's.
Bijvoorbeeld LVT'S Mr. Red en LVT'S Mr. Rollebol.
Je kan het meestal laten bedrukken bij ruitersportzaken.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:15

Ja, door me baas! Knipoog

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:28

Hey, ik wil ook gesponsord worden.. Tong uitsteken Hoe kom je aan een sponsor als je ouders geen eigen bedrijf hebben? Knipoog

judith661
Berichten: 135
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hendrik ido ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:11

Wel een leuk topic dit Haha!
Hebben jullie nooit zoiets van Scheve mond hmhmh ben ik wel goed genoeg om met zo dekje van een " bedrijf" te rijden. Ikke wel durf het nooit zo goed. en ik rij geen hoog niveau en er gaat regelmatig wat mis in me proef.
En dan heb ik vaker het gevoel dat mensen naar me kijken met zucht.. en dat wordt gesponserd.

Dus eerlijk gezegt liggen de spullen meer in de kast dan op me paard.
Heb vandaag wedstrijd en ook vandaag gaat er een ander dekje mee.

Ach misschien kom ik ooit nog over dat gevoel heen Bloos

In de hoefslag stond een paar weken geleden een advertentie van iemand die dekens borduurt, misschien heb je daar wat aan.

Groetjes Judith

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:17

een aantal mensen hebben mij wel gevraagd voor sponsering... En ik weet ook niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken. Ik rijd nog niet op een hoog niveau, en ik denk ook niet dat ik ooit Z oid zal worden... Mijn 'baas' van een restaurant wou me wel sponseren (shabrakken en lettering op trailer) en mijn (suiker Knipoog)oom heeft een dok waarin hij schepen restaureert dacht er ook over na.

Maar ik wil ze geen poot uittrekken en ik heb eerlijk gezegd of het hun wel zou helpen, zo'n sponsering.

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:18

Weet iemand of er behalve naamsbekendheid voor de sponsor het geld wat hij uitgeeft voor de sponsoring ook nog aftrekbaar is voor de belasting?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:27

Tja, ik noem het geen sponsoren, het is ons eigen bedrijf Wij hebben op de vrachtwagens alles van ons erop staan (adres ed.) en rijden met dekjes van de stal, en we hebben jassen Lachen

Op mijn kisten waar mijn spullen inzitten heb ik ook onze naam op staan, erg handig

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:22

Mijn vader heeft een eigen bedrijf. Als ik dadelijk weer wedstrijden ga rijden sponsord hij mij. Mij idee was eigenlijk een paar chique roomwitte zweetdekens kopen, en daar zijn bedrijfsnaam op te laten zetten. en aan iedereen op stal die wedstrijden rijden er eentje geven. Maar je kunt bijna niet aan roomwitte zweetdekens komen, en andere zweetdekens zijn allemaal zo duur.

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:59

jup, mn pa, mn ma.. haha! Mn ma gaat altijd met me mee, en ik hoef gelukkig nog niet alles zelf te betalen.

Mn grootste sponsor is natuurlijk de eigenaar van Bo.. die stelt hem beschikbaar om op te rijden Knipoog

Maar geen reclame o.i.d... als we met de vrachtwagen gaan wel, want daar staat heel groot Dubbelland op, haha!
Incl. Adres enz Tong uitsteken

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:18

haha door wie wordt ik gesponsord, ik wordt door mijn vader gesponsord, daar heb ik dekjes van, van zijn bedrijf, en dekens, ook wordt ik door mijn oom gesponsord, daar heb ik ook een dekje van en een deken, en op de vrachtwagen staat de reclame van mijn vaders bedrijven, en van mijn ooms.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:38

Ik werd gesponsord door mijn vorige werkgever en vanaf volgende maand word ik door mijn eigen bedrijf gesponsord.
Reclamekosten zijn inderdaad aftrekbaar, boontje. Dus je kunt het in mindering brengen op je winst waardoor je als sponsor minder belasting hoeft te betalen.

miepiesiepie

Berichten: 62
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:24

Hoe zoek en vind je een sponsor? Gewoon ergens bij een bedrijf gaan vragen, advertentie zetten???
K zou t niet weten.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:07

miepiesiepie schreef:
Hoe zoek en vind je een sponsor? Gewoon ergens bij een bedrijf gaan vragen, advertentie zetten???
K zou t niet weten.


Ik zou dat ook wel willen weten Tong uitsteken

Lijkt me wel leuk om gesponsord te worden Haha! Ik sponsor nu vooral mezelf Tong uitsteken

miepiesiepie

Berichten: 62
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:17

Haha, ja ik ook Tong uitsteken

Zou fijn zijn als iemand dat van me over zou willen nemen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:07

Mijn vader sponsort me. Ik heb wat shabrakjes (met oude logo nog) en een met nieuw, een deken met logo. en binnenkort komt de nieuwe trailer en deze word dan ook helemaal beletterd. Verder betaald hij alles wat ik nodig heb en mijn wedstrijden.

3 bedrijven van vrienden van me vader sponseren me me dekjes, dekens en wat kleinigheidjes

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:14

mijn vader heeft een bedrijf en heeft het logo hiervan op dekens, dekje s, jassen , petten, enz. bij hyporama in rotterdam laten borduren/ drukken, moet wel logo op diskette hebben *LOL*