Eindelijk officieel in het B-kader Junioren!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 03:44

Nistria,

Het siert je hoor, maar je bent wel heel erg bescheiden. Ik heb vrijwel alle junioren-wedstrijden gezien en ook de wedstrijden die vele collega's van je nog reden op Z1/Z2 niveau. Vorige maand in Roosendaal heb ik er nog met alle aanwezige juryleden over gesproken. De slotsom van hen "Jan Peeters heeft dit jaar een enorm probleem om een representatief juniorenteam op te stellen". Maar jij hoort absoluut in het A-team, en dat komt ook wel, "mind my words". Als de regels niet veranderen, zodat je met drie paarden mag deelnemen aan het EK, dan zit je er zeker bij.

Diederik (neeeeeeeeeeee niet van Silfhout)

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 12:04

Helaas ben ik iemand die niet thuis hoort in een juniorenteam, maar dat maakt me ook niet uit want ik ben allang blij als ik samen met mijn kleine paardje (ik ben er namelijk te groot voor eigenlijk) ongeveer 63% rij! Ik denk zelf dat mijn paard veel meer kan alleen ik pas er niet goed op met mijn lengte jammer genoeg en daardoor gaan de oefeningen ook wat moeilijker terwijl hij ze wel goed kan! Daarom is hij ook te koop en heb ik voor de toekomst voor mij een groot paard gekregen.

Ik weet ook zeker dat Bibi(Nistria) in het A-Kader thuishoort! En dat dat zeker gaat lukken! Heel veel succes iig maar ik spreek je toch nog!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 12:56

Gaafff!! Ik heb het ergens gelezen idd en toen dacht ik al van he das die van bokt!! Gefeliciteerd!!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:28

gefeliciteerd zeg. echt goed!!! Ik zie waarschijnlijk weer in Wanroij op 21 februari. Kunnen we het ook hebben over ons idee. hahah. tot snel. groetjes danielle

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:15

echt super gefeliciteerd hoor !!!!!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:15

Leuk hoor !
gefeliciteerd!

MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:01

Heej Bibi gefeliciteerd!! Volgens mij heb ik laatst een foutje gemaakt met een naamgenootje van je. Die reageerde op een advertentie van me met een mailtje waaronder stond Bibi. Dus ik dacht dat jij dat was (zeg me aub dat dat zo was.. schaam Bloos ). Heb ik dr heel blij gefeliciteerd met dr B-kader plaatsje..Oeps. Maar bij deze...

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:33

Gefeliciteerd Bibi!!! Ik zag dat je op een foto staat tijdens een training bij Van Baalen...op hun site onder "nieuws"

A-kader zou wel heel erg gaaf zijn!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 10:25

marieketencate schreef:
Gefeliciteerd Bibi!!! Ik zag dat je op een foto staat tijdens een training bij Van Baalen...op hun site onder "nieuws"

A-kader zou wel heel erg gaaf zijn!


Ja dat was gister, mocht ik op de foto met J Peeters Bloos
Was een erg leuke en leerzame clinic! Hij vond ons erg vooruit gegaan, met name wedstrijdgericht..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:34

Gefeliciteerd !
You go girl OK dan!