SGW trainingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:07

Is dat terrein in Kubaard een beetje leuk Verward
En kun je daar gewoon trainen Verward Ik wist wel dat er in die omgeving wat was, maar nooit waar Blond

Is misschien wel lekker om Ot een keer mee naar toe te nemen, die is nog redelijk groen op dat gebied en dit is redelijk dichtbij Knipoog
Maar eerst er maar weer op volgende week Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:18

Nu we het toch over oefenterreinen hebben: kent iemand misschien het crossterrein in Zweeloo, van Patrick Kuypers (eigenaar van de Eventing Shop)? Ik weet het te liggen en het staat ook genoemd in de SGW-gids als oefenterrein, maar weet iemand toevallig of je daar ook een eigen trainer mee naartoe mag nemen (zoals in Boekelo)?

Ik bel of mail daar binnenkort wel even naartoe, maar het kan maar zomaar zijn dat er een Bokker is die er wel eens is geweest. Knipoog

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:22

Ik zou binnenkort ook wel graag een keer ergens anders willen trainen. Ben tot nu toe alleen nog maar in Biddinghuizen geweest (en Ermelo maar dat stelt niet zo heel veel voor) en het lijkt me ook wel is ergens anders leuk. Lunteren, Nijmegen, Putten.. Hmmm Haha! Iemand nog ideen?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:45

Minderhout net over de grens in Belgie, zijn ook erg goed om te oefenen!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 10:09

Hier even wat ik weet:


Kubaard is een terrein van een boer gewoon bij de boerderij en is ontworpen voor menners, dit is niet open als oefenterrein.
Franeker is een klein bosje met best wel mooie sprongen en ook wel genoeg om even goed op te oefenen, ook een waterbak en open om te komen rijden. Trouwens vlakbij de manege dus goede parkeerruimte etc. etc.
Wieringerwerf Bos waar je altijd mag komen rijden (behalve in de buurt van een SGW dan mag je er iets van 2 weken van tevoren niet meer komen of zoiets) ook wel met een aantal hindernissen.
Egypte is volgensmij ook gewoon land van een boer dus lijkt me ook niet open voor oefenterrein.
Roden is eigenlijk een strand wat bij een camping hoort en zijn alleen voor SGW's hindernissen opgebouwd. Er worden wel oefencrossen georganiseerd.

Groetjes Hester

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:44

Neerpelt/overpelt is ook een mooi oefenterrein,maar niet geschikt voor beginners. Zitten wat meer zwaardere hindernissen tussen. Maar een hele mooie waterbak en fijne brede wegen waar je tempo kunt rijden.

reesmiepje
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: Oudega (W)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:39

Het komende voorjaar worden er weer regiotrainingen voor SGW gehouden. Hiervoor moet je even de Paard&Sport in de gaten houden, op de sgw-evening site blijven kijken en voor het noorden (Friesland, groningen, Drenthe en wie daar verder ook maar aan mee wil doen, kijk op www.noordelijk-sgw.nl Via deze website kan je je ook opgeven voor de noordelijke trainingen.

Ineke

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:15

Ik heb al een berichtje verzonden via die site toen ik de link in dit topic zag, maar nog geen antwoord gehad.

Ik zie tineke dit weekend wsl wel op concours(of het moet te hard stormen Bloos ), vraag ik aan haar wel even hoe dat zit

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:35

Doe haar ff de groeten Haha!

Miky0

Berichten: 225
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:14

Kga nog wel eens Trainen in Oldenzaal... Is geen openbaar oefenterrein... Maar de echte SGWers hier moeten Eventing Oldenzaal nog wel herrineren, toch?

Me vader was daar de parcours bouwer... Er staan nog ongeveer een stuk of 40 hindernissen her en der daaro....Maar ze zijn niet allemaal goed bereikbaar... Boos! Vroeger toen er nog cross was in Oldenzaal kwamen we er veeeeeeel vaker.. Vooral na de wedstrijd lekker oefenen als alles nog bereikbaar is... Knipoog

Heb sinds een paar jaar les van Ria Wes, die heeft een select groepje uit het Oosten waar ik mee mee train.. Lachen, niet dat ik er wat van bak... maja...

janma14
Berichten: 62
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:59

oldenzaal is voor mij wel redelijk in de buurt, worden hier ook trainingen georganiseerd, ik ben namelijk nog op zoek naar sgw trainingen in de buurt van almelo hengelo

miky, waar train jij verder dan met dat selecte groepje uit het oosten, is dat opengesteld voor iedereen?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:17

Romkabouter schreef:
Doe haar ff de groeten Haha!

Doe ik

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:49

Ik train bij Rob Janssen. Kan ontzettend goed lesgeven, en is nog super aardig ook. zeker een tip! En hij heeft een prachtig terein, met alle sprongen die j ooit in een cross zult tegekomen. Van gewone boomstammen tot de gekste dingen. Super om daar te trainen!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:32

Maartjuh, ik ook Haha! en ben het er volledig mee eens.