Op naar de L!!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

Op naar de L!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 16:18

Nou gister weer wedstrijd gehad..ik moest nog 2 wp's.

Zaterdag was hij met longeren behoorlijk uit z'n dak gegaan(ik moest in de longeerbak, stond een paard in de stapmolen en hij vindt de longeerbak zoizo maar niets, kortom..drama). Maar oke, vol goede moed hopen op mijn 2wp's op zondag.

Ik hoefde pas na 2en, dus 's ochtends alle tijd om te vlechten enzo.

Toen eindelijk inrijden, ik had er eigenlijk helemaal geen zin in, vooral niet omdat iedereen mij van te voren als "de winnaar" had benoemd(ik startte toevallig alleen tegen mensen van de club). Ik zou zeker winnen volgens hun enzo, daar kan ik nooit zo goed tegen, al die verwachtingen.
Tijdens het inrijden voelde hij niet goed aan, maar dat werd wel beter. Ik had ook een ander zadel erop liggen omdat die van mij stuk was, dus moest zelf nog aan het zadel wennen. Hij was wel braaf en relaxt en ik zelf ook. Toen begonnen 2 anderen die in de bak waren heel vervelend te doen, daar werden Leroy en ik allebei een beetje gestrest door. Nou, de bak in dan maar...Ik was als 4de en vooral de eerste 2 waren heel goed gegaan. Mijn proef ging ik vreselijk slecht voor mijn gevoel. Te weinig impuls, niet op de letters, voltes niet rond etc...Ik was echt boos(op mezelf). Toen maar besloten dat ik tussen de proeven door veel zou gaan stappen want hij was behoorlijk bezweet(hij is wel geschoren). Nog even een beetje overgangen gereden en daar gingen we weer.

De tweede proef van de anderen was veel minder gegaan, dus ik zag mijn kans om de verwachtingen waar te maken...De tweede proef voelde echt heel goed! Alleen de laatste middendraf was iets onregelmatig helaas...Ik was weer helemaal blij, vooral na die slechte 1ste proef had ik dat wel even nodig.
Ik werd nog door een stalgenoot aangesproken dat de 2de proef ongeloofelijk netjes was, en ook mijn lezer zei dat de winst binnen was(niet arrogant bedoeld, maar dat dacht ik zelf ook, want ik kende die anderen dus en ik had niet verwacht dat ze een betere proef neer zouden zetten)

Toen de prijsuitreiking, ik dacht dat ik mijn 2 wp's niet had gehaald. Maar ik had stille hoop dat ik in de 2de proef 2wp's zou hebben en daardoor toch genoeg zou hebben, ik verwachtte in de 1ste proef geen wp te hebben.

Nou, ze begonnen de prijzen op te noemen...was ik eerste met 161!!!(de eerste proef dus) Verward en de tweede proef was ik 2de met 159(winnaar had 160). Ik was echt verbaast en ook wel teleurgesteld dat ik niet meer punten had in de 2de proef...

Wat ik ook wel raar vond was dat de gene die de 2de proef won haar pony niet eens nageefelijk rijd, gaat vaak in de verkeerde galop, zit niet zo netjes(maar ja, ik ook niet), en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Het was zoizo raar verlopen, want een ander meisje met een hele goede pony had een hele nette proef neergezet en had geen wp's. Terwijl anderen die helemaal niet zo netjes gingen wel wp's hadden(zoals ik dus).

Maarja, ik heb mijn 2 wp's en mag naar de L1. Ik had me ingeschreven voor nog een keer B, maar heb dat al kunnen veranderen.

Wat ook wel leuk was: mijn instructeur kwam naar me toe, vroeg wat ik voor punten had(had de proeven niet gezien). Dus ik vertelde dat ik 2 wp's had, zei hij:"dat had ik ook niet anders verwacht van jou" Bloos! Bloos

linda_lenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:26

super gedaan hoor! !
gefeliciteerd,er is dus lekker niemand hoger gekomen dan jou in de eerste proef Clown !
enne...die jury soms.... Schijnheilig !haha

-_-_LeNnY_-_-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie