Aaarghh jury's!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nimmy

Berichten: 3918
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 12:39

blijft een jurysport, en ik heb ook weleens gezien dat een iemand een mooi paardje met uitstralig naar beneden trok gewoon, beest liep op de voorhand, en maakte korte passen, en haar voltes waren ovaal, ze reed ook niet netjes op de letter en die had ook nog eenhoge score, terwijl een vriendin van mij, haar paard normaal nagevelijk reed, af en toe iets tegen de hand verder een hele nette proef en die had net geen winstpunt.
maar ja niks aan te doen


Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:05

klopt ik ben wel eens met een vriendin van me mee geweest naar een wedstrijd en het ligt echt vaag hoor die jury: die jury vind schimmels mooi: het mooie schimmeltje wint. die jury vind een mooiuh palomino kleurige pony mooi: de palomino kleurige pony wint!!

gelukkig zijn er nog wel jurys die naar de technieken kijken!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 20:09

Ja anders was ik meteen gaan springen zeg! Bij ons in de buurt zijn een aantal jury's die hebben altijd de vossen aan kop staan, maar een goed paard heeft geen kleur vind ik!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:39

Yvonne19 schreef:
Ja anders was ik meteen gaan springen zeg! Bij ons in de buurt zijn een aantal jury's die hebben altijd de vossen aan kop staan, maar een goed paard heeft geen kleur vind ik!


ben het helemaal met je eens het gaat toch om wat je presteerd!!
niet om hoe je oaard eruitziet Haha! *LOL*

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers