Officieel tenue oefenwedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Sapphire

Berichten: 186
Geregistreerd: 17-12-14

Officieel tenue oefenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-17 22:36

Hallo,
Binnenkort heb ik een oefenwedstrijd. Ik rij eigenlijk altijd officieel. Maar vraag luid; hoe gaan jullie op oefenwedstrijd? En dan bedoel ik in officieel tenue of gewoon donkere rijbroek etc. En knotten jullie je paarden dan?

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Officieel tenue oefenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:39

Ik knot wel, en doe meestal mijn eigen rijbroek aan tenzij die niet zo representatief is. En heb een net trainingsjasje die ik dan aandoe.

Flloorrr
Berichten: 26
Geregistreerd: 30-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:27

In principe mag je gewoon met losse manen komen en in je trainingsoutfit. Ik zie wel mensen die dan knotten en wit dekje dragen maar verder niet hun wedstrijdjasje uit de kast trekken. Je mag helemaal zelf kiezen, en je kan ook rondvragen wat de anderen op de wedstrijd doen

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Officieel tenue oefenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:28

Volgens mij is dit nog altijd per wedstrijd verschillend. Hier in de buurt zijn toch echt oefen wedstrijden waar tenue verplicht is.

Josien_

Berichten: 9008
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Officieel tenue oefenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:30

Tsja, wat is een oefenwedstrijd? Hier op de club regelmatig onderlinge wedstrijden waar ook niet-leden welkom zijn. En dan rijdt iedereen eigenlijk wel in wedstrijd tenue of zo veel mogelijk. Inclusief knotten etc.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Officieel tenue oefenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:36

Ik zou het secretariaat vragen wat gebruikelijk bij hun is.
Iedere wedstrijdorganisatie heeft hiervoor hun eigen wensen/eisen.

xkim2511
Berichten: 27
Geregistreerd: 03-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:09

Tijdens de oefenwedstrijden die ik heb gereden, was het niet verplicht om je paard/pony te vlechten en om je wedstrijdtenue aan te hebben. Ik deed dit meestal wel, omdat ik vaak jonge pony's train en ze alvast een beetje wil laten wennen aan het hele wedstrijd gebeuren.

Eclare

Berichten: 742
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Hoeksche waard

Re: Officieel tenue oefenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:04

Ik vlecht mijn paard wel en doe een witte rijbroek aan. Verder gewoon een net vest en een wit dekje op. Maar ik zou inderdaad even navragen wat hun ''regels'' zijn.