Snap er niks van - MijnKNHS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Snap er niks van - MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 08:30

Goedemorgen allemaal,

Na een aantal pogingen kom ik er niet zo goed uit en ik hoop dat jullie mij misschien een handje verder kunnen helpen.

Ik zit op mijn KNHS, ik moest eerst nieuw wachtwoord aanmaken omdat ik mijn oude vergeten was. Nu heb ik dat allemaal veranderd en ik ben gelukkig ingelogd.
Het is nu een anderhalf jaar geleden dat ik mijn vorige startkaart opgezegd heb en deze week wil ik graag een nieuwe startkaart aanvragen, maar ik snap er helemaal niks van haha. Iets met blond...

Ik kan ook mijn oude gereden wedstrijden niet meer terugvinden, degenen die gereden zijn en de winstpunten die daarbij behaald zijn. Dus mijn eerste vraag is eigenlijk waar kan ik dit vinden?

En dan volgende, waar moet ik op klikken om een startpas aan te vragen? Het enige wat ik aan kan klikken op mijn KNHS is wedstrijdkalender om in te schrijven. Uitslagen bekijken en opleidingen en dergelijke, maar dat is een totaal overzicht van alles wat georganiseerd wordt. Maar niet welke ik zelf gereden heb en ik kan gewoon echt niet vinden waar ik nu een startpas aan moet vragen.

Dus iemand die mij misschien kan helpen? Ik heb al gezocht via google en de bokt zoekmachine, maar werd er niet veel wijzer van, sorry! :o :D

MariekeS_

Berichten: 4706
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 08:48

Waarschijnlijk heb je niet een actief KNHS lidmaatschap meer. Dan heb je maar een beperkt aantal functies in mijnKNHS. Ben je nog lid bij een rijvereniging die afdracht voor jou betaalt?

Edit: bij een actief lidmaatschap heb je gewoon het kopje "Paarden&Startpassen" naast wedstrijden, uitslagen etc

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Snap er niks van - MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 08:52

Nee ik heb toendertijd inderdaad alles opgezegd, dus ik ben ook geen lid meer van zowel knhs als van een vereniging. Dat moet allemaal weer opnieuw. Dat zou het inderdaad wel verklaren.

Alleen als ik dan naar KNHS ga; hoe startpas aanvragen? Dan zeggen ze dat het moet via mijnKNHS. Moet ik dan eerst lid worden van een vereniging en daarna kan ik het daar pas aanvragen?

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 08:55

je moet idd eerst lid worden van een vereniging, die meldt je aan bij de KNHS. Zo gauw dat rond is dan kun je je startkaart aanvragen op mijnknhs.

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Snap er niks van - MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 09:45

Ah okay. Super bedankt! Dan weet ik genoeg! Dank jullie wel