[HK] B-debuut in 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:30

Dankje :) Eston is sinds november onder zadel.

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:26

Nessie schreef:
Hier inmiddels onze eerste 2 B wedstrijden achter de rug. Eston heeft het super gedaan en 2 winstpunten behaald :) . Hij vond het de eerste keer wat spannend, het blijft natuurlijk een jonge hengst. Maar de 2e keer was hij al veel braver. Hij had wel jeuk aan zijn neus tijdens de proef, waardoor hij zich in allerlei hoeken wilde wringen om zijn neus tijdens het rijden te jeuken :+ . Nu gaan we thuis doortrainen. Misschien dat ik nog eens een B wedstrijd meepak of versneld promoveer.

[ Afbeelding ]

Mooie spullen roosjenat! Hij is wel lekker stout af en toe zo te zien :+ Geeft een beetje actie!
mcjv Leuke springfoto's, ziet er netjes uit :)
Haha wat een punten MonteKarlo, al was het maar een droom, 245 is wel een goed doel! Sterkte met de blessure.
Ghostattack ik oefen niet, de eerste keer dat ik de proef rijd is op de wedstrijd zelf



Super goed! Je hebt ook wel een heel knap paard <3. Wel grappig dat hij juist braaf is terwijl het een jonge hengst is en wodan 13 is en die overal spoken ziet op ander terrein haha

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 18:17

'Wat spannnend' zijn ook gewoon bokkesprongen tussendoor hoor :+ Alleen ik ben wel wat gewend dus voor een jong dier vind ik dat gewoon normaal. Maar sommigen verleren het nooit haha! Levert wel mooie foto's op zoals bij jou :D

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 18:58

Haha ja zo zie je maar weer dat wat spannend voor iedereen iets anders betekent!
Ik vind het vooral knap dat mensen hun paard zo snel klaar hebben voor een proefje.
Maar ik ben zelf ook geen mega dressuurder. Misschien ga ik daarom niet zo snel vooruit :P .
Paar jaar geleden een pony ingereden, maar wij gingen na een paar keer in de wei oefenen gewoon naar het bos. Longeerlijn eraan, iemand op de fiets er naast en lekker meters maken.

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:15

En ook dat vind ik knap, met mijn merrie was ik wel snel al zo ver, maar Eston is wel wat onzekerder als ik er zelf niet naast loop. Dan is een bos al snel heel indrukwekkend :+

Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:56

Ik heb net mijn startpas aangevraagd en ingeschreven voor de eerste wedstrijd. 7 mei wordt mijn debuut *\%/* .

Wat ik wel saai vind, is dat je geen fysieke startpas meer krijgt :n

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 22:37

Nessie schreef:
En ook dat vind ik knap, met mijn merrie was ik wel snel al zo ver, maar Eston is wel wat onzekerder als ik er zelf niet naast loop. Dan is een bos al snel heel indrukwekkend :+


Haha; ja zo hebben we allemaal wat :D .

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 17:00

Tymone schreef:
Ik heb net mijn startpas aangevraagd en ingeschreven voor de eerste wedstrijd. 7 mei wordt mijn debuut *\%/* .

Wat ik wel saai vind, is dat je geen fysieke startpas meer krijgt :n


Het zelfde geldt voor mij! *\o/*

Hallo mag ik mij hier ook melden?
Vandaag mijn startpas aangevraagd voor mijn "jonkie".
Alleen weet ik nu niet meer zo goed of ik het leuk of spannend ga vinden. Ik hoop voor mijn debuut nog op een ander terrein te mogen rijden om even gewend te raken. Maar als dat er niet in zit, heb ik een bijna complete vuurdoop :o . Ben nog maar 1x op ander terrein geweest helaas.

Mijn paard is nu net 2 jaar onder het zadel en heeft langer op de weide mogen staan (is met 4,5 pas beleerd als hengst). Toen ik met mijn moeder ging proefrijden was hij voor de 10de keer onder het zadel. De opstart is vrij lastig geweest, maar nu zitten we toch wel op de goede weg gelukkig.

Heb nog zeker wat puntjes op de I te zetten betreft het rijden, maar zal toch ook hopelijk niet voor aap rijden.
Afbeelding

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:33

Oh dat vind ik een leuk dier! :) Volgensmij ook niet zo heel groot?

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 06:54

Hij tikt de 173 toch wel aan, maar het vertekend denk ik ook wel omdat ik zelf ook rond de 178-180 ben en hij met rijden ook nog te veel op de voorhand komt. Hij is dit jaar officieel 7 jaar dan geworden (nouja, zijn echte verjaardag is 6-6) maar hij is in ontwikkeling gewoon nog 2 jaar achter. Best een laatbloeier en we hebben er ook een periode naast gelopen omdat er geen passend zadel aanwezig was, maar dat geeft allemaal niet omdat ik toch geen deadlines heb ofzo.

Afbeelding
Afbeelding

Het is trouwens een Gameboy (paps) x Ed King Hill (moeders paps)

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 06:54

Hij tikt de 173 toch wel aan, maar het vertekend denk ik ook wel omdat ik zelf ook rond de 178-180 ben en hij met rijden ook nog te veel op de voorhand komt. Hij is dit jaar officieel 7 jaar dan geworden (nouja, zijn echte verjaardag is 6-6) maar hij is in ontwikkeling gewoon nog 2 jaar achter. Best een laatbloeier en we hebben er ook een periode naast gelopen omdat er geen passend zadel aanwezig was, maar dat geeft allemaal niet omdat ik toch geen deadlines heb ofzo.

Afbeelding
Afbeelding

Het is trouwens een Gameboy (paps) x Ed King Hill (moeders paps)

brittms
Berichten: 66
Geregistreerd: 26-10-16
Woonplaats: Tussen Utrecht/Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:51

Nadat ik al een tijdje geleden hier ben gaan volgen, meld ik me nu dan officeel :D Afgelopen week mijn startkaart aangevraagd als (vervroegd) verjaardagscadeau'tje, en 2e paasdag mijn B-debuut! Nadat ik 2 wedstrijden met een leen-paard heb mogen rijden in de BB en afgelopen maand ook een keer met dit paard een BB wedstrijd heb gereden, ben ik heeel benieuwd hoe het zal gaan!

Afbeelding
Foto van Vainqueur ^^

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:56

Miss_lizje welkom! En wat een knapperd is je paard! <3

Mijn debuut is gepland op 2 juli!.

17 april hoop ik nog een BB wedstrijd te rijden en 23 april nog een cross.

Daarna moet ik leren voor examens en direct na de examens ga ik op vakantie. Nadat ik 1 week thuis ben van vakantie ga ik een weekend met de pony's weg. Dus dat is de reden dat het nog zo ver weg is haha.

Vandaag lekker gesrongen en dat ging weer super goed. Dus het gaat bij ons heel fijn!


Sinds 2 weken staan ze overdag weer buiten :

Afbeelding
Afbeelding

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:57

Nouja, het is geen officieel debuut.... maar ik heb vandaag een oefenproefje gedaan met mijn friese bijrijdpaard (Haitse x onne) en dit was tevens onze allereerste proef die we samen überhaupt gereden hebben! in de trainingen enkel losse onderdelen meegenomen aangezien ik eigenlijk altijd wel alleen ben of de rest is zelf ook aan het rijden etc...

buiten het feit dat ze lekker hengstig was, was alles uiteindelijk heel goed gekomen! ik merkte in de trainingen afgelopen week dat ze gewoon schijt heeft aan mijn hulpen, lekker naar de sterren kijkend, niet ontspannen, en zodra ze maar een 'gaatje' ziet, loopt ze met me weg. dus ik vond het vandaag wel even spannend hoe het zou aflopen :+ anders loopt ze lekker ontspannen dr rondje zonder boe of bah _O-

uiteindelijk zag de jury het graag dat ze lekker uptempo was, maar niet omdat ik het vroeg haha... maar dat kunnen ze niet zien natuurlijk _O- had 208 punten gescoord! (helaas niet officieel := )

en de reactie was naderhand: waarom ga je geen wedstrijden rijden? :)F nou, eerst maar een geld hebben voor een startkaart... _-:(


helaas geen beeldmateriaal... jammer zeg! vergeet dat altijd... _O- wel bijgevoegd mijn protocol!


Afbeelding

is het topic van december,
we hebben intussen al veel geleerd, maar heb geen recenter beeldmateriaal... :( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1909194

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:59

Ik vind het aardig gul beoordeeld. Jamner dat je geen fotis hebt. Hoe vond je het zelf gaan?

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:15

Saaams schreef:
Ik vind het aardig gul beoordeeld. Jamner dat je geen fotis hebt. Hoe vond je het zelf gaan?


ik vond het voor mijn gevoel heel onrustig (lees onstabiel) met bepaalde stukken. ze zei wel van dat de meeste jurys die impuls graag zagen die ze liet zien (zie middendraf op protocol haha), al was het niet haar normale gang van zaken zoals ik haar ken tijdens het rijden. normaal is ze wat meer relaxter.

even tussendoor, de jury kwam na de proef even de bak in na iedere ruiter voor wat tips enzo.

ik denk dat mijn gevoel 'slecht' zegt omdat het gewoon allemaal even uit mijn comfort zone zit, en naargelang zij voorwaarts is (wat ook uiteindelijk moet) ik mijn balans wat verlies. misschien kijk ik er negatief tegen terwijl het daadwerkelijk gewoon hardstikke goed ging. mensen van op stal zeiden ook dat het echt kei goed ging.

mijn tips waren meer op zit oefenen voor terug te nemen en consequenter en minder voorspelbaar zijn met m'n ophoudingen. :D
maarja zonder beeld kunnen jullie ook niks natuurlijk... maar altijd wel leuk om even te vertellen :D

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:17

miss_lizje schreef:
Hij tikt de 173 toch wel aan, maar het vertekend denk ik ook wel omdat ik zelf ook rond de 178-180 ben en hij met rijden ook nog te veel op de voorhand komt. Hij is dit jaar officieel 7 jaar dan geworden (nouja, zijn echte verjaardag is 6-6) maar hij is in ontwikkeling gewoon nog 2 jaar achter. Best een laatbloeier en we hebben er ook een periode naast gelopen omdat er geen passend zadel aanwezig was, maar dat geeft allemaal niet omdat ik toch geen deadlines heb ofzo.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Het is trouwens een Gameboy (paps) x Ed King Hill (moeders paps)


Welkom ! Gaaf dier, jullie zijn een leuke combinatie :j
succes alvast !

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:21

Saaams schreef:
Ik vind het aardig gul beoordeeld. Jamner dat je geen fotis hebt. Hoe vond je het zelf gaan?


Ik ook, maar zie nu dat het geen officiële wedstrijd was.
Een gebroken lijn die geen 5 meter is scoort hier maximaal nog een 4 ofzo haha.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10445
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:37

MonteKarlo schreef:
Saaams schreef:
Ik vind het aardig gul beoordeeld. Jamner dat je geen fotis hebt. Hoe vond je het zelf gaan?


Ik ook, maar zie nu dat het geen officiële wedstrijd was.
Een gebroken lijn die geen 5 meter is scoort hier maximaal nog een 4 ofzo haha.


Afhankelijk van hoe hij gereden wordt en hoe ver het van de 5 meter af zit denk ik.

Een 7 zou t bij mij echt niet zijn maar een 4 vind ik dan ook wel weer heel pittig voor bijvoorbeeld net te groot of te klein gereden.

Als je een 10 meter lijn rijdt heb je bij mij inderdaad wel een 4 maar dat is echt een stuurfout van de ruiter.

Na gister een super gespannen paard heb ik vanavond best fijn kunnen rijden met maar 1 echt gespannen moment. Maar ja wat wil je als er tijdens je overgang van galop naar draf een muis tussen de benen van je paard door rent :') _O-

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:38

MonteKarlo schreef:
Saaams schreef:
Ik vind het aardig gul beoordeeld. Jamner dat je geen fotis hebt. Hoe vond je het zelf gaan?


Ik ook, maar zie nu dat het geen officiële wedstrijd was.
Een gebroken lijn die geen 5 meter is scoort hier maximaal nog een 4 ofzo haha.


het zal waarschijnlijk wel wat guller gejureerd zijn, dat denk ik ook. maar naderhand vergeten te vragen wat er nu precies mis mee was, te groot of te klein, want in de hoek de gebroken lijn ingezet, gekeken naar de a/c en dan op de e/b lijn terug richting de hoefslag.

bij de eerste galop reageerde ze niet om m'n hulp, dus moest even flink doorvragen, en had daar echt wel een 5 op verwacht maar toch niet.


achja, het was heel leerzaam, en het 'ijs' is gebroken en dat was eigenlijk het meeste wat telde voor mij!

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:00

Eventjes een update over mij en Sandro. Sinds we op de nieuwe stal staan heb ik een ontzettend leuke pony terug gekregen. Sandro was altijd een luie ruin, een echte trapzak wat liever niet liep dan wel... sinds wij op onze nieuwe stal staan heeft hij ineens weer zin om te werken en is hij ontzettend positief veranderd!! Ik denk deels omdat mijn gevoel goed is op deze plek dat Sandro het van mij overneemt (hij spiegelt mij nogal en wat op onze vorige plek dus tot ruzie's en frustraties lijden, terwijl ik hier nog geen ruzie of miscommunicatie met hem heb gehad) buiten het feit dat Sandro dus positief in gedrag is zit hij lichamelijk ook super in z'n vel en is hij weer heel wat kilootjes kwijt geraakt wat betekend dat ik een afspraak heb gemaakt bij country mill voor een nieuw zadel! Mijn zadel is nu toch echt te breed voor hem geworden en is helaas niet aanpasbaar, heb het met een pad iets weten uit te stellen maar nu ook met pad is het echt tijd voor een nieuw zadel.
Wanneer ons debuut is weet ik nog niet wel kreeg ik een opmerking van een goede vriendin van mij die ons vanaf begin af aan volgt al de opmerking van hè! Ga starten! Jullie zijn er klaar voor! Dus nog eventjes wachten op een nieuw zadel en dan komt mijn debuut tussen de paarden eindelijk weer dichterbij na een jaar eruit te zijn geweest.

Blue_Berry

Berichten: 474
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:04

roosjenat schreef:
Blue_Berry schreef:

Nou dan kunnen we elkaar steunen want die van mij staat ook gepland op 15 april :+



Heel veel succes alvast! Heb je trouwens nog een foto van je paard ? :D weet zo niet meer met wie je namelijk start haha.


Dankjewel! Ondertussen lig ik al 2 dagen ziek op bed -O- , gister toch maar gaan rijden want aankomende zaterdag ons debuut... Vanmorgen maar even langs de supermarkt geracet om groente en fruit in te slaan :') als iemand dus nog een tip heeft om snel van griep af te komen? Vandaag les en dan maar hopen dat het de komende dagen wegtrekt want ik moet en zal zaterdag starten :Y)
Even een foto'tje van een week of 3 geleden:

Afbeelding

Inney schreef:
Blue_Berry schreef:

Nou dan kunnen we elkaar steunen want die van mij staat ook gepland op 15 april :+


Hahaha spannend! Al eens impuls gestart?


Nee nog helemaal niks! :D dus echt debuutdebuut wordt het. jij?

miss_lizje schreef:
Hij tikt de 173 toch wel aan, maar het vertekend denk ik ook wel omdat ik zelf ook rond de 178-180 ben en hij met rijden ook nog te veel op de voorhand komt. Hij is dit jaar officieel 7 jaar dan geworden (nouja, zijn echte verjaardag is 6-6) maar hij is in ontwikkeling gewoon nog 2 jaar achter. Best een laatbloeier en we hebben er ook een periode naast gelopen omdat er geen passend zadel aanwezig was, maar dat geeft allemaal niet omdat ik toch geen deadlines heb ofzo.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Het is trouwens een Gameboy (paps) x Ed King Hill (moeders paps)


Knapperd hoor! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen :j

brittms schreef:
Nadat ik al een tijdje geleden hier ben gaan volgen, meld ik me nu dan officeel :D Afgelopen week mijn startkaart aangevraagd als (vervroegd) verjaardagscadeau'tje, en 2e paasdag mijn B-debuut! Nadat ik 2 wedstrijden met een leen-paard heb mogen rijden in de BB en afgelopen maand ook een keer met dit paard een BB wedstrijd heb gereden, ben ik heeel benieuwd hoe het zal gaan!

[ [url=m/e7lvpb.png]Afbeelding[/url] ]
Foto van Vainqueur ^^


Oeh spannend!! Wat voor bloed zit achter deze?

roosjenat schreef:
Miss_lizje welkom! En wat een knapperd is je paard! <3

Mijn debuut is gepland op 2 juli!.

17 april hoop ik nog een BB wedstrijd te rijden en 23 april nog een cross.

Daarna moet ik leren voor examens en direct na de examens ga ik op vakantie. Nadat ik 1 week thuis ben van vakantie ga ik een weekend met de pony's weg. Dus dat is de reden dat het nog zo ver weg is haha.

Vandaag lekker gesrongen en dat ging weer super goed. Dus het gaat bij ons heel fijn!


Leuk om te horen zeg! Helemaal nu het weer beter wordt. Heb je in ieder geval genoeg tijd om te oefenen :) veel succes met je examens alvast +:)+

Melewel94 schreef:
het zal waarschijnlijk wel wat guller gejureerd zijn, dat denk ik ook. maar naderhand vergeten te vragen wat er nu precies mis mee was, te groot of te klein, want in de hoek de gebroken lijn ingezet, gekeken naar de a/c en dan op de e/b lijn terug richting de hoefslag.

bij de eerste galop reageerde ze niet om m'n hulp, dus moest even flink doorvragen, en had daar echt wel een 5 op verwacht maar toch niet.


achja, het was heel leerzaam, en het 'ijs' is gebroken en dat was eigenlijk het meeste wat telde voor mij!

Daar gaat het om, je hebt het nu een keer gedaan dus dat neemt toch wat spanning weg voor een officiële wedstrijd :)

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:05

Wat een fijne post fleursandro!!

Ik heb het hier een beetje verwaarloosd :o .
Afgelopen weken wat minder met dressuur bezig geweest.
De komende tijd weer flink aan de bak want we hebben maandag 2x bb proefjes.
De 27e nog een B proefje en dan 6 mei weer. Allemaal onderling.

Laatst een super les gehad op vreemd terrein. Ofja we waren er al wel eens geweest maar het is niet onze standaard plek om te rijden. Deze les ging zoooo goed!! Krijg er bijna het idee van dat ze op vreemd terrein beter loopt dan thuis haha.

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 21:05

brittms schreef:
Nadat ik al een tijdje geleden hier ben gaan volgen, meld ik me nu dan officeel :D Afgelopen week mijn startkaart aangevraagd als (vervroegd) verjaardagscadeau'tje, en 2e paasdag mijn B-debuut! Nadat ik 2 wedstrijden met een leen-paard heb mogen rijden in de BB en afgelopen maand ook een keer met dit paard een BB wedstrijd heb gereden, ben ik heeel benieuwd hoe het zal gaan!

[ [url=m/e7lvpb.png]Afbeelding[/url] ]
Foto van Vainqueur ^^


Succes alvast! Moet wel goed komen toch? Persoonlijk vind ik de BB proeven en B proeven niet heel veel verschillen.

roosjenat schreef:
Miss_lizje welkom! En wat een knapperd is je paard! <3

Mijn debuut is gepland op 2 juli!.

17 april hoop ik nog een BB wedstrijd te rijden en 23 april nog een cross.

Daarna moet ik leren voor examens en direct na de examens ga ik op vakantie. Nadat ik 1 week thuis ben van vakantie ga ik een weekend met de pony's weg. Dus dat is de reden dat het nog zo ver weg is haha.

Vandaag lekker gesrongen en dat ging weer super goed. Dus het gaat bij ons heel fijn!


Sinds 2 weken staan ze overdag weer buiten :

[ [url=m/sEwAHO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iessnY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! Heel veel succes de 17de.
Hoe zit het trouwens met de cross? Is dat een wedstrijd?
Hier ook druk met afstuderen, moet nog 1 tentamen en 23 dagen bij mijn vorige stage inhalen. Het voordeel is wel dat ik bij mijn huidige stage voorlopig mag blijven.


MonteKarlo schreef:
miss_lizje schreef:
Hij tikt de 173 toch wel aan, maar het vertekend denk ik ook wel omdat ik zelf ook rond de 178-180 ben en hij met rijden ook nog te veel op de voorhand komt. Hij is dit jaar officieel 7 jaar dan geworden (nouja, zijn echte verjaardag is 6-6) maar hij is in ontwikkeling gewoon nog 2 jaar achter. Best een laatbloeier en we hebben er ook een periode naast gelopen omdat er geen passend zadel aanwezig was, maar dat geeft allemaal niet omdat ik toch geen deadlines heb ofzo.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Het is trouwens een Gameboy (paps) x Ed King Hill (moeders paps)


Welkom ! Gaaf dier, jullie zijn een leuke combinatie :j
succes alvast !


Dankjewel!

FleurSandro schreef:
Eventjes een update over mij en Sandro. Sinds we op de nieuwe stal staan heb ik een ontzettend leuke pony terug gekregen. Sandro was altijd een luie ruin, een echte trapzak wat liever niet liep dan wel... sinds wij op onze nieuwe stal staan heeft hij ineens weer zin om te werken en is hij ontzettend positief veranderd!! Ik denk deels omdat mijn gevoel goed is op deze plek dat Sandro het van mij overneemt (hij spiegelt mij nogal en wat op onze vorige plek dus tot ruzie's en frustraties lijden, terwijl ik hier nog geen ruzie of miscommunicatie met hem heb gehad) buiten het feit dat Sandro dus positief in gedrag is zit hij lichamelijk ook super in z'n vel en is hij weer heel wat kilootjes kwijt geraakt wat betekend dat ik een afspraak heb gemaakt bij country mill voor een nieuw zadel! Mijn zadel is nu toch echt te breed voor hem geworden en is helaas niet aanpasbaar, heb het met een pad iets weten uit te stellen maar nu ook met pad is het echt tijd voor een nieuw zadel.
Wanneer ons debuut is weet ik nog niet wel kreeg ik een opmerking van een goede vriendin van mij die ons vanaf begin af aan volgt al de opmerking van hè! Ga starten! Jullie zijn er klaar voor! Dus nog eventjes wachten op een nieuw zadel en dan komt mijn debuut tussen de paarden eindelijk weer dichterbij na een jaar eruit te zijn geweest.


+:)+ Heerlijk zo'n goede fibe he! Succes met je zoektocht naar een nieuw zadel, hoop dat het sneller gaat dan toen bij mij. Heb er bijna een half jaar naast gelopen. :=

@Blue_Berry: Mooi dier heb je onder je bips! Als echt vosfanaat heb ik momenteel de verkeerde kleur onder mijn eigen bips, maar een goed/leuk paard heeft natuurlijk eigenlijk geen kleur.
Betreft de griep zijn er maar weinig dingen die je echt kan doen. Genoeg vitamines binnenkrijgen is natuurlijk een open deur, maar meestal kan je niks meer doen dan alleen maar uitzieken.

Josien_ schreef:
Wat een fijne post fleursandro!!

Ik heb het hier een beetje verwaarloosd :o .
Afgelopen weken wat minder met dressuur bezig geweest.
De komende tijd weer flink aan de bak want we hebben maandag 2x bb proefjes.
De 27e nog een B proefje en dan 6 mei weer. Allemaal onderling.

Laatst een super les gehad op vreemd terrein. Ofja we waren er al wel eens geweest maar het is niet onze standaard plek om te rijden. Deze les ging zoooo goed!! Krijg er bijna het idee van dat ze op vreemd terrein beter loopt dan thuis haha.


Succes alvast voor maandag!

Vreemd terrein is hier nog een beetje een issue. Ben 1x op het terrein geweest waar hij 4 weken heeft staan "onthengsten" dus geheel vreemd was het niet. Hij ging daar ook heel goed lopen. Ik merk dat als ik met anderen in de rijbaan ben hij zich wat gaat showen, gelukkig kan ik dit omzetten in een flinke drive anders was het toch wel lastig.
Helaas door Droes in de omgeving zijn een hele hoop stallen dicht en ben ik nergens welkom. De mogelijkheid om dus voor mijn debuut nog ergens te gaan oefenen (voor het ophalen op ander terrein is een issue) zit er waarschijnlijk niet in.


Vandaag nog les gehad. Ma heeft wat foto's gemaakt die ik hier wel even wil delen. Helaas geen geweldige kwaliteit omdat ze met een mobiel genomen zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Helaas heel onduidelijk.
Afbeelding


Edit: ben trouwens nog opzoek naar suggesties voor een mooi hoofdstel voor op wedstrijd.
[HAR] Opzoek naar "het" hoofdstel

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 21:39

Miss_lizje

Ziet er wel super goed uit!
Jammer van de droes op de andere stallen maar het komt vast helemaal goed.

Is een oefencross 23 april. Geen springen en dressuur erbij.
Jij ook succes met afstuderen!

Morgen intakegesprek op mijn nieuwe school maar begin hem nu al te knijpen haha