[HK] B-debuut in 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
venivedivici

Berichten: 726
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Goirle

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:16

Roosjenat Gelukkig ben ik daar niet alleen in.
Hoop in mei weer te gaan starten.

Mcjv de fotos zien er goed uit hoor op de laatste na dan! Lekker op het gemakje komt het wel goed!

Voor nu ga ik weer onder me steen en meld ik me weer als ik weer goed in me training sta! :D

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:18

Dankjewel venivedivici! Ik ben ook echt heel erg blij dat ik die fase achter me kan laten. Dat ik elke dag bij moest voeren en d'r dikmaakpapje moest maken. Er mag nog wel een beetje bij, maar dat is minimaal en dat komt nog wel. :)

Ik ben benieuwd naar je updates, succes! :D

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:20

venivedivici schreef:
Roosjenat Gelukkig ben ik daar niet alleen in.
Hoop in mei weer te gaan starten.

Mcjv de fotos zien er goed uit hoor op de laatste na dan! Lekker op het gemakje komt het wel goed!

Voor nu ga ik weer onder me steen en meld ik me weer als ik weer goed in me training sta! :D


Succes met trainen haha. Gaat vast goedkomen!

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:20

mcjv schreef:
Doe ik zeker Nathalie!! Even kijken of ik een slachtoffer kan vinden om het te filmen. Als het er een beetje fatsoenlijk uit ziet plaats ik die hier dan ook wel. :Y)



Haha ben benieuwd :Y)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10462
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:22

Fijn dat Duke weer mag opbouwen.

Ik probeer vanuit hier wel alles mee te lezen maar ben vaak zo druk dat ik helaas niet overal op reageer. Al probeer ik wel op iedereen af en toe te reageren.

Britt mooi dat de galop nu een startpunt heeft, vanuit hier mooi verder bouwen. Al dan niet op wedstrijd gaan, zoveel mensen zoveel wensen. Vooral doen wat voor jou goed voelt.

Shell gefeliciteerd met t kampioenschap.

Evelien heel veel sterkte met Don. Mijn duimen blijven voor je draaien.

Van de week zal ik weer eens een kleine update van bij mij plaatsen.

Eerste wedstrijd staat gepland voor 22 april :)

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:07

Ook al is dit niet mijn stijl, ik wil toch even reageren op die "ik, ik, ik" opmerking. Ik heb het gewoon te druk om continu dit topic bij te lezen en op iedereen afzonderlijk te reageren. Ik vond het gewoon leuk om mijn wedstrijdervaringen te delen voor degene die dat leuk vinden om te lezen. Maar als dat niet gewaardeerd wordt stop ik daar vanaf nu lekker mee. Ik heb mijn debuut nu toch gehad en ik wens iedereen die daar nog naartoe aan het werken is alle succes.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 11:40

venivedivici schreef:
Heb tijdje onder een steen geleefd.
Heb regelmatig wel wat gelezen hier.
Evelien je bent een topper en veel mensen kunnen nog een voorbeeld aan jullie nemen hoe jullie met donna omgaan.
Voor de rest wil ik even zeggen dat het bij sommige mensen overkomt alsof het alleen IK IK IK is.

Toch bij deze even nieuws vanuit duke zijn kant.
Ik mag hem nu rustig weer gaan opbouwen in conditie.
En alles gaat heel goed met hem.

Toch heb ik her en der echt leuke berichten gelezen en mooie fotos voorbij zien komen.
Helaas gaat het bij dieren wel eens minder dus ook geen fijne berichten gelezen.


Oh heej! Ik zat gisteren nog aan je te denken hoe het met Duke zou gaan en twijfelde om je een berichtje te sturen, toevallig dat je nu zelf update haha.
Fijn dat je hem weer kan oppakken! Is hij zonder complicaties door zijn herstel heen gekomen ?

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 11:44

Iepoetjuh schreef:
Ook al is dit niet mijn stijl, ik wil toch even reageren op die "ik, ik, ik" opmerking. Ik heb het gewoon te druk om continu dit topic bij te lezen en op iedereen afzonderlijk te reageren. Ik vond het gewoon leuk om mijn wedstrijdervaringen te delen voor degene die dat leuk vinden om te lezen. Maar als dat niet gewaardeerd wordt stop ik daar vanaf nu lekker mee. Ik heb mijn debuut nu toch gehad en ik wens iedereen die daar nog naartoe aan het werken is alle succes.


Ahjoh trek het je niet aan.
Denk dat we daar allemaal wel een keer schuldig aan zijn.
En als iemand er niet tegen kan, dan negeer je diegene die alleen egocentrisch post toch gewoon zoals roosjenat ook zegt ? Er zijn vast wel andere mensen die daar wel op reageren, en inderdaad andermans avonturen lezen vind ik ook prima hoor!
In ieder geval nog veel succes met je dressuur carrière. :j

Blue_Berry

Berichten: 474
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:41

mcjv schreef:
Dankjewel venivedivici! Ik ben ook echt heel erg blij dat ik die fase achter me kan laten. Dat ik elke dag bij moest voeren en d'r dikmaakpapje moest maken. Er mag nog wel een beetje bij, maar dat is minimaal en dat komt nog wel. :)

Ik ben benieuwd naar je updates, succes! :D



Wauw wat is hij mooi bijgetrokken zeg! Mag ik vragen hoe je hem zo hebt laten aankomen? die van mij is lastig op gewicht te houden en merk dat nu we serieuzer trainen, verhuizing van stal en de verhaar tijd hij toch wat meer afvalt dan ik zou willen...

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:52

Iepoetjuh schreef:
Ook al is dit niet mijn stijl, ik wil toch even reageren op die "ik, ik, ik" opmerking. Ik heb het gewoon te druk om continu dit topic bij te lezen en op iedereen afzonderlijk te reageren. Ik vond het gewoon leuk om mijn wedstrijdervaringen te delen voor degene die dat leuk vinden om te lezen. Maar als dat niet gewaardeerd wordt stop ik daar vanaf nu lekker mee. Ik heb mijn debuut nu toch gehad en ik wens iedereen die daar nog naartoe aan het werken is alle succes.



Same. Ik werk 40 uur en kan naast paard huishouden en honden niet los op iedereen reageren maar wanneer ik een bericht zie en ik heb tijd reageer ik altijd op de ander. Als ik de tijd had...

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:22

Blue_Berry schreef:
mcjv schreef:
Dankjewel venivedivici! Ik ben ook echt heel erg blij dat ik die fase achter me kan laten. Dat ik elke dag bij moest voeren en d'r dikmaakpapje moest maken. Er mag nog wel een beetje bij, maar dat is minimaal en dat komt nog wel. :)

Ik ben benieuwd naar je updates, succes! :D



Wauw wat is hij mooi bijgetrokken zeg! Mag ik vragen hoe je hem zo hebt laten aankomen? die van mij is lastig op gewicht te houden en merk dat nu we serieuzer trainen, verhuizing van stal en de verhaar tijd hij toch wat meer afvalt dan ik zou willen...


Ja tuurlijk mag dat! Ik ben begonnen met slobber geven en ze stond toen ook nog op de weide dus het gras hielp ook deels. Daar zag ik weinig verbetering in dus ben ik speedibeet bij de slobber dagelijks bij gaan voeren en merriebrok. Ik heb nooit me ergens aan vast gaan houden maar ben verschillende dingen gaan proberen en uiteindelijk kwam dit eruit. :) Nu krijgt ze enkel nog haar ruwvoer, krachtvoer met een supplement en na het werken krijgt ze een schep luzerne met 100g vitalcomplete van pavo (omdat ze zand ging likken werd dit mij geadviseerd door pavo, tot nu toe heb ik haar het niet meer zien doen) en een kwart schep merriebrok omdat ik dat nog op moet maken toevallig. :)

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:51

Nou mijn debuut staat gepland! De 15e april is het zover. We gaan starten in Geesteren
Ben erg benieuwd!

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:09

Ik heb alweer eventjes niet van me laten horen. Vorige week een super fijne dressuurles gehad. Net een modelpony :P . Helaas was het een paar dagen later alweer over.
Nu even focus op de oefencross volgende week en daarna een aantal onderlinge dressuurwedstrijdjes.

Mcjv, wauw die is mooi opgeknapt. Woog toen evenveel als mijn pony vorig jaar juni :Y) .

Evelien, hoe gaat het nu met Don?

Oh, ik lees alweer een paar leuke wedstrijden die gepland staan :D !

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:15

Zo die is op geknapt! Jeetje!

Lees hier een hoop geplande wedstrijden, leuk!
Ik heb zojuist mijn startpas aangevraagd, en zal vanaf 15 mei ingaan. Ben benieuwd.
Gisteren voor de 2x buiten uit gestapt, binnenkort volgt zijn eerste buitenrit

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 17:11

Dankjewel allemaal! :D Leuk al die geplande debuten weer! :)

Blue_Berry

Berichten: 474
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:41

Inney schreef:
Nou mijn debuut staat gepland! De 15e april is het zover. We gaan starten in Geesteren
Ben erg benieuwd!


Nou dan kunnen we elkaar steunen want die van mij staat ook gepland op 15 april :+

Blue_Berry

Berichten: 474
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:43

mcjv schreef:
Blue_Berry schreef:


Wauw wat is hij mooi bijgetrokken zeg! Mag ik vragen hoe je hem zo hebt laten aankomen? die van mij is lastig op gewicht te houden en merk dat nu we serieuzer trainen, verhuizing van stal en de verhaar tijd hij toch wat meer afvalt dan ik zou willen...


Ja tuurlijk mag dat! Ik ben begonnen met slobber geven en ze stond toen ook nog op de weide dus het gras hielp ook deels. Daar zag ik weinig verbetering in dus ben ik speedibeet bij de slobber dagelijks bij gaan voeren en merriebrok. Ik heb nooit me ergens aan vast gaan houden maar ben verschillende dingen gaan proberen en uiteindelijk kwam dit eruit. :) Nu krijgt ze enkel nog haar ruwvoer, krachtvoer met een supplement en na het werken krijgt ze een schep luzerne met 100g vitalcomplete van pavo (omdat ze zand ging likken werd dit mij geadviseerd door pavo, tot nu toe heb ik haar het niet meer zien doen) en een kwart schep merriebrok omdat ik dat nog op moet maken toevallig. :)



Dankjewel voor je uitgebreide post!!

PrimaDonna_

Berichten: 3679
Geregistreerd: 10-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:04

Josien_ schreef:
Evelien, hoe gaat het nu met Don?


Lief dat je er naar vraagt!
Ze heeft sinds dinsdag schone billen en aanraking op haar buik is minder heftig.
Houden het nu gewoon goed in de gaten.
Gisteren heb ik der heel kort even aan der halster gelongeerd, dit ging goed.
Alleen begreep net van de eigenaresse dat ze vandaag met longeren niet echt wilde, maar ik denk dat het door het weer kwam. Was ook wel erg warm ineens vandaag! En dan ook nog 2 weken niks gedaan dus dan is het misschien beetje veel.
Als ze het niet vertrouwt zal ze waarschijnlijk toch onderzocht gaan worden, maar we denken op dit moment dat het toch hengstigheid is die heel heftig is bij haar. Blijf alleen wel gek aangezien haar eierstokken en baarmoeder verwijdert zijn... :?

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:33

Blue_Berry schreef:
Inney schreef:
Nou mijn debuut staat gepland! De 15e april is het zover. We gaan starten in Geesteren
Ben erg benieuwd!


Nou dan kunnen we elkaar steunen want die van mij staat ook gepland op 15 april :+


Hahaha spannend! Al eens impuls gestart?

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:36

Blue_Berry schreef:
Inney schreef:
Nou mijn debuut staat gepland! De 15e april is het zover. We gaan starten in Geesteren
Ben erg benieuwd!


Nou dan kunnen we elkaar steunen want die van mij staat ook gepland op 15 april :+



Heel veel succes alvast! Heb je trouwens nog een foto van je paard ? :D weet zo niet meer met wie je namelijk start haha.

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:37

Inney schreef:
Nou mijn debuut staat gepland! De 15e april is het zover. We gaan starten in Geesteren
Ben erg benieuwd!



Succes alvast! :D

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:37

PrimaDonna_ schreef:
Josien_ schreef:
Evelien, hoe gaat het nu met Don?


Lief dat je er naar vraagt!
Ze heeft sinds dinsdag schone billen en aanraking op haar buik is minder heftig.
Houden het nu gewoon goed in de gaten.
Gisteren heb ik der heel kort even aan der halster gelongeerd, dit ging goed.
Alleen begreep net van de eigenaresse dat ze vandaag met longeren niet echt wilde, maar ik denk dat het door het weer kwam. Was ook wel erg warm ineens vandaag! En dan ook nog 2 weken niks gedaan dus dan is het misschien beetje veel.
Als ze het niet vertrouwt zal ze waarschijnlijk toch onderzocht gaan worden, maar we denken op dit moment dat het toch hengstigheid is die heel heftig is bij haar. Blijf alleen wel gek aangezien haar eierstokken en baarmoeder verwijdert zijn... :?



Fijn dat het wat beter gaat! Hopelijk knapt ie snel op.

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:40

Vandaag wodan gereden , hij was heel vervelend haha 7 keer steil omhoog gekomen. Dat doet ie altijd naar een paar dagen vrij (maandag voor het laatst gereden) dus misschien geef ik hem maar max 1 dag vrij. Verder even geoefend met wijken in stap en het ging best oké!

AlwaysH

Berichten: 11285
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:32


roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:25

AlwaysH schreef:
Wat gaan jullie hard, jeetje1 :o

@Nathalie, hè bah! Gelukkig goed afgesloten!

Bij mij gaat alles goed. [RIJ-ITP] Santana's bokt debuut!



Fijn dat alles zo goed gaat! Weet jij je debuut al of nog niet haha?