[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Change3x

Berichten: 6584
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:12

Een naamgenootje, altijd leuk!
Hier rijden we ook wel door ondanks de hitte, wel 's avonds zodat het iets is afgekoeld.

Ik zal witje de complimentjes doorgeven. :+

Over witte pony's gesproken.. In maart dit jaar heb ik mijn andere Connemara pony verkocht naar China, hij was als dekhengst niet braaf genoeg en als ruin wou hij niet zo graag lopen ondanks zijn enorme vermogen en kwaliteit, de chinezen zochten een brave kinderpony en hij stond al te koop omdat ik meer wou dan hij, dus voor hem was dit een perfecte kans! Ik hoor nog regelmatig wat over hem en vorig weekend hebben ze hun eerste wedstrijdje gehad, ik kreeg gisteren kippenvel toen ik de foto's zag. <3

Afbeelding

okdoei
Berichten: 619
Geregistreerd: 25-04-09

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:14

Ik meld me ook! Ik ga a.s. zondag voor het eerst L starten, voor zowel paardlief als mijzelf het eerste L Rondje op wedstrijd dus ben wel een beetje zenuwachtig haha

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:51

Elysa echt zo leuk zag de foto's op Facebook, fijn dat je er ook nog wat van hoort ondanks dat hij zo ver weg verkocht is.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 14:00

Elysa wat schattig, dat kleine meisje op die grote pony! :D

Cioccolato

Berichten: 6629
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 14:12

Zo gelijk 4 paginas in het nieuwe tpic. Maar ook ik heb m gevonden.

Ik kom net van mn beide paarden af. Opzich nog prima kunnen rijden. Niet lang of intensief, maar waa 4 dagen weg dus lekker om weer in te komen

SaraViavia

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 14:22

Iemand zondag concour Westervoort?

Marijkeeee
Berichten: 6298
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:15

Hallotjes!!! meld mij ook :) zo af en toe al een meelezer, maar nu een nieuw deel is begonnen meld ik mij toch maar ;)

Uit t hoge Noorden Fryslân Boppe :P heb een aantal paarden uit eigen fokkerij en heb ook wel paarden voor anderen gereden. Fokkerij vind ik erg interessant. Naast de paarden heb ik een gewone fulltime baan (als ambtenaar). Ga meestal in het noorden op wedstrijd, heel af en toe maak ik nog wel eens een uitstapje verder.

Momenteel 2 paarden in de wedstrijden, beide 5 jaar en L springen. Ene moet weer wat opstarten dus die start ik aankomende weekend eerst rondje B HC en daarna L, andere 2x L.

Grote dame van ongv 175+
Afbeelding

en de andere
Afbeelding

Marijkeeee
Berichten: 6298
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:17

Pas mij ook aan met dit weer. Vanmorgen vroeg voor het werk 2 paarden gedaan. Was het nog prima te doen :) Met wedstrijd hou ik ook rekening ermee. Extra water mee en niet te lang inrijden. Maar met jonge paarden spring ik sowieso niet te lang in. Laat ze even wennen aan de omgeving en paar sprongen misschien maar 1x op de werkelijke hoogte van het parcours. Per paard is het wel verschillend ;)

Yontheke

Berichten: 4435
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:22

Ik stap de mijne wel lang in nu hij wat roestiger is door zijn leeftijd (al zou je dat op concour niet zeggen) maar rij maar 10 minuutjes in draf en galop en pak een sprongetje of 4-5 en dan gewoon nog wat stappen en het parcours in.
Moet zondag rond half 11 starten als 12de van de 22 en de barrage is weer achteraf.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:38

Welkom Marijke!

Yontheke schreef:
Ik stap de mijne wel lang in nu hij wat roestiger is door zijn leeftijd (al zou je dat op concour niet zeggen) maar rij maar 10 minuutjes in draf en galop en pak een sprongetje of 4-5 en dan gewoon nog wat stappen en het parcours in.
Moet zondag rond half 11 starten als 12de van de 22 en de barrage is weer achteraf.

Oh dat valt mee om te moeten wachten als je foutloos bent, ervan uitgaande dat niet iedereen foutloos het parcours door gaat. :j

Hoe oud is je paard?

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:55

Welkom Elysa en Marijke!
Leuke pony Elysa!
Marijke en haar paarden ken ik wel van concours :D

Wedstrijd met dit weer is best te doen, je moet ze alleen niet hele dag in de volle zon op de auto hebben. Die van mij hadden er totaal geen last van en hebben alletwee vandaag fijn een rondje B en L gelopen. Evel knievel van Pantykous had het ook niet warm en liep weer super rond in het L :D

Yontheke

Berichten: 4435
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:27

Kaitlyn, mijn springpaard is 19,5 :D

Gomir (en blijkbaar Pantykous ook :D ) wat fijn dat jullie paarden het zo goed deden.

Lithya

Berichten: 2507
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:30

Die foto's zijn van Warga, of niet Marijke? Zal ik zaterdag eens de kunst bij je afkijken :D ;)

Zie net dat dat niet gaat, moet vlak voor je starten.
Laatst bijgewerkt door Lithya op 25-08-16 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:35

Ik denk dat Marijke wel weet waar Vrouwenparochie ligt ;) Volgens mij is zij de enige hier waarvoor dat geen wereldreis is :+
Wij gaan 10 en 17 September naar Warga, nog mooi even paar keer van huis voor Outdoor Tolbert.

Kom jij daar nog aan de start Bianca?
Mooie prijzen te verdienen in de finales (o.a. stapmolen en trailer) en mogelijkheid tot overnachten.

Lithya

Berichten: 2507
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:36

Je typt te snel Gomir!!!

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:44

Of jij te langzaam :P

Lithya

Berichten: 2507
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:50

Klopt. Ik geniet van het mooie weer vanachter het raam onder de airco!! :D

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 17:31

gomir schreef:
Ik denk dat Marijke wel weet waar Vrouwenparochie ligt ;) Volgens mij is zij de enige hier waarvoor dat geen wereldreis is :+
Wij gaan 10 en 17 September naar Warga, nog mooi even paar keer van huis voor Outdoor Tolbert.

Kom jij daar nog aan de start Bianca?
Mooie prijzen te verdienen in de finales (o.a. stapmolen en trailer) en mogelijkheid tot overnachten.


Wat? In Tolbert? Wanneer is dat?

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 17:35

21-25 September.
Op de vorig jaar aangelegde all weather bodems in Tolbert dus bodem is altijd top!
www.outdoortolbert.nl

marshmellow

Berichten: 742
Geregistreerd: 10-01-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 17:45

Nieuw topic! Ik zal proberen nu wat vaker te reageren ipv alleen maar mee te lezen :')

Voorlopig even geen paardrijden voor mij..
Maandag met beleren van een jonkie een kopstoot gehad van het paard terwijl ik erop zat..
Was gelijk knock out dus paard schrok zich kapot omdat ik als een slap popje eraan bungelde, dus paard aan de kletter en ik op de grond :(
Kan me er (gelukkig) helemaal niks meer van herinneren, en zit nu thuis met een hersenschudding, losse tanden en lippen zo dik alsof ik botox heb gehad :')

Change3x

Berichten: 6584
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 18:30

Die wedstrijden zijn voor mij allemaal erg verweg zeg. :+

Ik las het op Facebook Melody! Wat een klap zeg jeetje.. Dan heb je nog geluk gehad dat het niet erger dan dit is afgelopen! Beterschap. :(:)

AnoukvW
Berichten: 1964
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:03

Ik meld me ook maar weer eens in t nieuwe topic, in het vorige ook al eens gemeld en wel braaf meegelezen, zal proberen ook wat meer te plaatsen!

Wel nog fanatiek ah springen (en crossen) en twee weken geleden voor t eerst M gestart :DBest knap voor een dressuurpaard :o

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:55

Filmpje van Bianca die onderweg van Boss afstapte vond ik erg vermakelijk en herkenbaar.... ik hing tegen de pilaar van Indoor Meppel met zo'n actie...

Capriootje

Berichten: 6767
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:07

Welkom allemaal. Gezellig!

Au klinkt als een nare val. Sterkte komende tijd!

NibbitLotus

Berichten: 1672
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Onnen

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:18

Zou ik mij ook weer mogen melden? In het vorige topic een tijd mee gevolgd, met mijn vorige paard Lotus. Die is nu verkocht, spring nu fanatiek met mijn Appaloosa. Mogen al naar het L maar starten voorlopig nog even in de B.

Lotus is volgens mij nu buurvrouw van Mistid. Staat op die pensionstal naast jouw huis als ik mij niet vergis, in Bunne toch? Herkende je huis van de crosstraining die ik toen ooit bij jou heb gereden. Ik dacht dat Gomir de nieuwe eigenaren van haar ook wel goed kent (Eline)? :)