[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:49

zijn de ijzers mooi ingelopen voor het springen!

Marijkeeee
Berichten: 6295
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:23

Haha ja precies zijn ze mooi ingelopen :)

Wedstrijd vrij weekend is het geworden. Bij nader inzien ook best wel lekker.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:44

Ik heb 14 en 15 mei pas weer springen, wij trainen lekker even thuis door. Ben zelf heel druk met mijn thesis en aardig wat stress erdoor, dus het lijkt mij het meest verstandige om even thuis ontspannen te trainen :')

Doen er nog mensen mee trouwens met de Almelose Ruiterdagen?

Marijkeeee
Berichten: 6295
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:13

Almelose Ruiterdagen nog nooit geweest. Hoor er wel veel goede dingen over. Is voor mij wel een stukje tuffen ;) dan zou het een wedstrijd met verblijf worden.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:09

Ben er eens als groom geweest. Wat een einden lopen met 8 paarden in het springen en op het eind van het veld geparkeerd staan.

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:01

Lithya schreef:
_Elke schreef:
Thnx allemaal!! Hij is niet een beetje groot... gigantisch!! Haha

Ik heb geen krukje nodig maar een ladder _O-
Gelukkig altijd krukje in de buurt of een muurtje of een boomstronk :D


Mag wel een filmpje plaatsen van opstappen met de ladder hoor :D

hahaha :')

Leuk paard inderdaad! Wel gigantisch ja :D

Ik ben nog nooit bij de Almelose dagen geweest, is voor mij ook net een stukje te ver weg..


@Kaitlyn, Wat vervelend voor jou en voor t paardje |( Fijn dat ze met springen in ieder geval dr koppie er bij heeft. Ik herken het gevoel helemaal dat je je echt even af vraagt of het nog wel goed komt, maar dat komt het vast! Hoe gaat het nu met de bulten?

Ik ga morgen weer voor het eerst springen, in Lievelde. Nog nooit geweest met Elaya.
Met de pony's wie ik had geloof ik ook niet, maar we zullen zien :) Heb er zin in!
En voor het eerst dat de BB rond 13:00 start, ook wel eens fijn, normaal vaak om half 7 mijn bed al uit.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:09

Ik ben bliiiijjjj.
Vandaag voor het eerst na 6 maanden weer gestart met Mickey. En we reden gewoon twee keer foutloos en net buiten de prijzen in een grote categorie <3
Afbeelding

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:15

paljaslaura schreef:
Ik ben bliiiijjjj.
Vandaag voor het eerst na 6 maanden weer gestart met Mickey. En we reden gewoon twee keer foutloos en net buiten de prijzen in een grote categorie <3
[img]m/PvAZm2.png[/img* ]

Super!
Gave foto en gaaf paardje ook :)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:31

Gaaf! Gefeliciteerd! Ik ga heeeeeel misschien met mn paardje 10 juni naar n springwedstrijd op mn werk,in t harde. Of ik dan BB ga rijden of ga vragen of ik daarna daar tussen de hindernissen mag rijden weet ik nog niet, dat ligt aan mn paard. Belangrijkste vind ik dat ie daar ervaring en indrukken opdoet.

Cioccolato

Berichten: 6615
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:48

Goed zo laura! Wat fijn weer.


Afbeelding
De 5 jarige won de BB vandaag in olst. Had niet verwacht in een grote groep. In de B 2 balkjes maar hij was super te rijden.
Met dressuur nog twee keer 4e. Al met al een goeie dag :j

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:58

Mooie foto! En gefeliciteerd!

xlindaa
Berichten: 60
Geregistreerd: 28-07-12

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:39

Hey ik meld mij hier ook even!

Sinds maart weer een eigen paard, 5 jaar en zadelmak gekocht. Woensdag wil ik voor t eerst B gaan starten in Haaksbergen.

Ik heb me ook ingeschreven voor de almelose ruiterdagen. Echt een geweldig concour, heb er 1 keer eerder gereden, toen wel in de dressuur ring. Voor mij is dat echt het mooiste concour van t jaar, samen met Jumping Schröder Tubbergen. Alles 'klopt' er gewoon, bij beide concoursen trouwens. Mooie grote inrij terreinen, alles strak geregeld, fotograaf etc. ik kan niet wachten!

Cioccolato

Berichten: 6615
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:48

Ik heb de almelose ook ooit gereden bij de ponys. Vond er niks aan. En te ver kaggelen voor een spring en dressuur concour voor mij _O-

xlindaa
Berichten: 60
Geregistreerd: 28-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 21:34

Cioccolato schreef:
Ik heb de almelose ook ooit gereden bij de ponys. Vond er niks aan. En te ver kaggelen voor een spring en dressuur concour voor mij _O-


Hahah ik kan me dr wel wat bij voorstellen dat je t niks vond, dr zijn genoeg mensen die t te groot en te veel vinden. Ik woon zelf in hengelo, praktisch om de hoek.

Cioccolato

Berichten: 6615
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 21:42

Ja dan is het ideaal!
Grote concoursen trekken mij totaal niet. Voor de cross rij ik ver. De 'gewone' concoursen rij ik daarom ook eignelijk alleen maar om de hoek

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 10:05

Haha, de Almelose Ruiterdagen worden georganiseerd door de rijvereniging waar ik lid ben, dus ik doe al sinds 2004 mee :D Daarnaast is de manege in Almelo 1 minuut lopen vanaf m´n huis, dus is het echt een thuiswedstrijd :o

Maar snap wel dat het als een "grote" wedstrijd wordt ervaren. Als ik zelf niet in de buurt zou wonen zou ik ook niet zo snel meedoen denk ik :)

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 16:44

@Cioccolato gefeliciteerd!

____________________________
https://www.youtube.com/watch?v=D4CuHVPTW6A

Hier een klein stukje van de B van vandaag, kwaliteit is helaas niet heel goed, maar ach..
Ik had op hindernis 2 een balkje, staat alleen niet op het filmpje.
Verder zag ik terug op film dat ik nogal druk was in mijn lichaam, maar geloof niet dat ik haar stoorde, heb zelf soms van die dagen dat het lijkt alsof ik iets te graag wil :') Iemand hier nog tips voor? Heb dit met les bijvoorbeeld niet, lijkt van de spanning te komen ofzo?

xlindaa
Berichten: 60
Geregistreerd: 28-07-12

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 16:59

Ik heb t zelfde! Ik wil soms zo graag, en dan ga ik mn paard teveel helpen, en teveel met mn bovenlichaam bewegen. Ik denk wanneer je er bewust van bent stap 1 is, en ja stap 2, ik ben dr ook nog niet vanaf dus die kan ik je niet vertellen :)*

Capriootje

Berichten: 6754
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 18:28

Zou inderdaad spanning kunnen zijn. Probeer jezelf eraan te herinneren rustig op je billen te zitten en te wachten op de sprong. Snap wel dat het lastig kan zijn!

Wij hebben vandaag ons L debuut gemaakt, en met succes! 1 balkje dus eerste puntje gelijk binnen. *\o/*
In de B voelde die al wel heel fijn en vertrouwd aan, stond een triplebar in waar hij echt niet naar kijkt maar ik zelf soms teveel op ga rijden maar viel nu mee gelukkig :j Bleef heel netjes wachten en hij sprong hem zo makkelijk. Ook in het L.
Voor het L even slikken door die triple, een muur, oxer/stijl pittige dubbel etc. maar heel blij dat we toch gewoon gedaan hebben. Moet me gewoon niet zo aanstellen. := O:)

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:43

Heel netjes gereden Kayleigh, nogmaals gefeliciteerd met jullie puntje!

Ik ben ook blij met ons L-debuut (ondanks de twee balkjes) :)

Capriootje

Berichten: 6754
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:51

Ja jullie gingen ook super netjes :j Echt jammer van de balkjes maar verder echt goed gereden dus komt zeker goed . :)F

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:34

Cioccolato gefeliciteerd met je overwinningen!

De anderen ook met hun punten.

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:37

Goede berichten hier!

Ik ben boos....Krijg net een aanmaning, blijkt de parkeerbon te zijn van de auto van mijn zeer geliefde voormalige amazone. Ze had fout geparkeerd net voordat auto op haar naam werd gezet en had beloofd de bekeuring te betalen. Niet gedaan dus... -:(-
Als ze niet binnen 14 dagen het geld naar mij overmaakt (na schriftelijke herinnering) ga ik maar eens kijken of ik een deurwaarder op haar af kan sturen. Volgens mij moet dat als particulier ook wel kunnen en het gaat niet om het bedrag, maar om het principe na alles wat ze me al geflikt heeft }:)

Capriootje

Berichten: 6754
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:39

Pff snap dat je boos bent! Wat een rot streek!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:40

Dat kan hoor, heb wel een adres voor je.