1e me tPjelk!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

1e me tPjelk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 16:32

Ik had vandaag een wedstrijd in Delfzijl gereden en dat ging wel goed. Ik had 168 punten en was EERSTE Party!! .

De middendraf ging mooi en de galop op de beide handen helemaal super OK dan! . Zelfs het halsstrekken wat anders nog erg moeilijk is wilde lukken vandaag. Alleen het binnenkomen was weer eens slingerend. Rechtrichten vinden we nog erg moeilijk. Ook viel Pjelk een keer bijna op zijn neus Frusty . Hij struikelt wel vaker een maar zakt dan nauwelijks merkbaar een beetje door een been heen. Net of hij zijn voet dan even niet hoog genoeg optilt. Maar nu lag hij echt even bijna met zijn neus in het zand. Ik was erg benieuwd wat de jury hier van maken zou maar dat was slechts een vijfje.

Haha gisteren was ik nog bang dat Pjelk wat ziekjes was want er gaat hier een hoestvirus rond en hij hoestte gisteren ook wat bij de eerste draf. Ik had dus bijna afgebeld om de andere paardjes op de wedstrijd niet te besmetten maar uiteindelijk toch besloten wel te gaan omdat een hoest bij de eerste draf ook niet ZO ernstig is. Gelukkig maar!


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:32

goed joh *LOL* wat voor klasse reed je?

how sweet can it be to be loved by you

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:46

gefeliciteerd! lekker he zo'n dikke winstpunt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:47

Goed van je joh gefeliciteerd OK dan!
Jammer dattie struikelde en dat je een 5je had want als je bijvoorbeeld een 6 had gehad dan had je 2 winstpunten gehad maar 168 is ook echt netjes!

Live,LOve,'ndLaugh

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:58

goed zo joh!!!! Ik hoop dat ik je de 15e in Warffum kan zien rijden... (ik heb al zooooow vaak afgebeld, om de een of andere reden mag ik niet bij jullie rijden)
Word je straks weer een concurrent van me!!! Party!!

:){

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 22:49

Dank jullie wel Lachen
Moowsy: ik rij met mijn Fjord in de B tussen de paarden. Er deden trouwens 20 KWPN'ers mee en die reden wij er allemaal uit *LOL* Party!! .
kimmy: Ja ik hoop ook dat je 15-2 meerijden kunt en we elkaars proefjes en vooruitgang weer eens bewonderen kunnen!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:07

Gefeliciteerd met je winstpunt!

Volgende keer rij je ze er vast allemaal weer uit Party!!

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 8 bezoekers