Overijsselse Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:15

sjaantje schreef:
Hé, ik lees net dat je Marieke bent, hahaha wat toevallig. Leuk dat je ook op bokt komt!

he eik en jou van ermelo..jij deed toen sgw ponys toch en ik allround ponys je kent mij denk ik niet meer maar ik heb nog een foto in me fotoalbum uit ermelo van jou en bingo haha wat grappig.. je zat toen in de zelfde groep als elisa en carina (gomir)

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 15:37

hee hoi!
dat klopt idd! ik zat altijd bij elisa in de les . maar als jij pony's allround deed, zat je dan bij mijn zusje? zij heet saskia.
wat leuk! haha vooral nog dat je nog een foto hebt! ik heb jammergenoeg geen fotos van ermelo Scheve mond

Citaat:
Nee ik heb haar niet van Ini Slot, ik ken Ini wel. Ik heb daar altijd gelest, voordat ik zelf een paard had. Ze komt wel uit dezelfde Zelma-lijn. Ik be niet nieuwsgierig hoor , maar waarom vraag je dat


ik ben ook niet nieuwsgierig Knipoog
ik ben bij ini op ponykamp geweest, vandaar... Lachen echt mooie paarden heeft zij!!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:39

ik zal eens kijken of ik hem kan mailen... zal strax eens kijken.. ik weet het niet ik reed op splendid dat was een donkerbruine draver...ik keek altijd btje op tegen bingo en jou Bloos vond het zo'n leuke combinatie... ik ga gelijk ff kijken naar die foto ff w8

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:42

digi b atterije op Boos! komt een x goed haha

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 16:40

oh echt super aardig dat je die foto wil mailen !
volgens mij kan ik me jou nog wel herinneren, had jij niet een bordeaux rode rijbroek? ik zal saskia ff vragen die is beter in dat soort dingen onthouden...
ennuhm bedankt dat je bingo en mij een leuke combi vond Lachen hij was ook een leuke pony. alleen is ie nu jammergenoeg verkocht. aan een heel schattig meisje. elke wedstrijd die ze tot nu toe heeft gestart (L1 dressuur) heeft ze nog gewonnen nu is ze zelfs kringkampioen. nog iemand die naar de overijsselse mag Haha! ik hoop dat ze wint!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:42

klopt dat was ik ja hahaha.... ik heb hem gelijk na die week wegedaan hij gign weer naar de manege en ik kreeg van mijn oma toen een echt sportpaard omdat bram had gezegd dat ik wel kon rijden maar met hem niet verder kon omdat hij zo slecht kon galoperen en kreupel leek... ik kocht een 3 jarige kwpner van jacardo x obelisk ..die heb ik 2 jaar gehad maar dat klikte niet en nu heb ik een hele schattige kwpn merrie van feinerstern x wisconsin van 9 jaar en m2... en 1.,53 echt een super paardje:) maar wat leuk van bingo zeg! is wel fijn voor hem wat heb je nu voor paard?

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:43

Wat voor paard/pony heb je nu dan marieke? (we rijden wel eens met de auto langs , maar heb geen nieuwe gezien *LOL*

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:52

mesastamp schreef:
klopt dat was ik ja hahaha.... ik heb hem gelijk na die week wegedaan hij gign weer naar de manege en ik kreeg van mijn oma toen een echt sportpaard omdat bram had gezegd dat ik wel kon rijden maar met hem niet verder kon omdat hij zo slecht kon galoperen en kreupel leek... ik kocht een 3 jarige kwpner van jacardo x obelisk ..die heb ik 2 jaar gehad maar dat klikte niet en nu heb ik een hele schattige kwpn merrie van feinerstern x wisconsin van 9 jaar en m2... en 1.,53 echt een super paardje:) maar wat leuk van bingo zeg! is wel fijn voor hem wat heb je nu voor paard?


ebven om niet verkeerd begrepen te worden. Ik had di edraver geleasd van de manege waar ik reed en wilde graag de wedstrijdsport in alleen was dat met hem niet mogelijk dus heb ik het leasen opgezegd en heb ik een sportpaard gekoct..niet dat ik heb weer weggedaan heb enzo..

Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:11

wie zijn er regiokampioen in het L en M springen bij de paarden geworden (raalte)

vivje

Berichten: 214
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Hertme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:26

in de m is chiel wigger-scheur volgens mij en mijn vriend (bjorn) recerve

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 20:34

ik was wel in raalte, maar dan niet voor de kring.
ik was 2e in paarden B groep 1, het scheelde maar 0,5 punten .

Irene2 schreef:
Wat voor paard/pony heb je nu dan marieke? (we rijden wel eens met de auto langs , maar heb geen nieuwe gezien *LOL*

ik heb nu een zwarte coupon. lijkt wel een beetje op bingo hij is 8 jaar en ik ben B springen met hem (vanaf januari) en in de zomer ga ik L dressuur starten.
ik kom wel een keertje langsrijden ok? dan kan je hem zien *LOL*
ennuh heb je de schimmel van sas al wel gezien? die heeft ook een neiuwe.

ennuhm
Citaat:
ik heb hem gelijk na die week wegedaan hij gign weer naar de manege en ik kreeg van mijn oma toen een echt sportpaard omdat bram had gezegd dat ik wel kon rijden maar met hem niet verder kon omdat hij zo slecht kon galoperen en kreupel leek...

dat weet ik nog, ik stond naar die les te kijken enbram maar schreeuwen enzo. ik vond het wel zielig voor je Ach gut al had bram wel gelijk... Bloos!
gelukkig heb je nu zo'n leuke!!!(ik heb al de fotos bekeken, echt mooi!!)

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 16:32

Wat leuk zeg! neej had ze allbei nog niet gezien, keertje buitenritje doen?

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:00

goed idee!
kan je direct zn steigerkwaliteiten zien Haha! die bewaart ie gelukkig alleen voor buitenritten. zal nog wat worden, als ik SGW ga rijden. de hindernissen springen gaat wel goed (bij ferdinand springt ie echt alles), maar gewoon over de zandweg rijden gaat nog wat moeizaam...

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:37

Aha, klinkt als een slimmerd Lachen
Ben benieuw, kheb je vandaag nog niet gezien op school, maja spreken n keer af keej? groetjes Irene

p.s. mischien kan sas ook wel mee?

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 23:25


Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:38

Ik heb het gezien. Ik geloof dat ik het tref met mijn tijd. 16:16 uur ergens onderaan in het schema (zo uit mijn hoofd). Niet al te ver uit de buurt, dus ik hoef niet om 05:00 uur op. OK dan!

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 11:51

ik tref het ook, ik moet als nr 43 ofzo van de 60 Haha!
mooi achteraan.
helaas al wel om kwart voor tien parcours verkennen...

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:44

hehe, ik moet gelukkig ook pas als een-na-laatste Haha!

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:36

ik moet in de B dressuur om 20.00 uur.
Spannend

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:41

zeg,hoeveel zijn jullie eigenlijk wktij aan startkaart+lid van club per jaar (mischien hele domme vraag, maar k moet t toch een keertje weten....Boos!)

wel allemaal succes gewenst hoor! *LOL*:))