Murphy is geen pony meer.... :\

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 16:03

nogal een gezeur ja... ik ga vanavond maar is de meter opbellen, kijjken of hij nog in het paspoort van Murphy wil noteren dat hij 1,61m is. En daarna ga ik het denk ik maar via de rijvereniging spelen. Hun weten het als het goed is beter dan ik hoe het precies allemaal zit!


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:14

Als ik jou was zou ik nog een second opinion willen! Het lijkt me erg stug dat een 7-jarige in 1 jaar 4,5 cm groeit!!! Of hij moet natuurlijk een beetje erg ingemeten zijn de afgelopen jaren. Als het wel zo is is dat inderdaad erg veel gedoe..Wel handig, zo kan je nog eens iets op de groei kopen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 09:11

Vorig jaar is ie aardig lager op papier gezet dan dat ie werkelijk was hoor, dat scheelt! haha. Een second opinion hoef ik niet, heb goed met de meter mee gekeken en de meter bleef maar op 1,61 staan..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:28

Dat laatste dacht ik eerlijk gezegd ook al, het leek mij ook sterk dat-ie in één jaar tijd dik 4 cm gegroeid was. Ponymeters willen je nog wel eens matsen als de lat op 1.58 o.i.d. uitkomt. Maar bij 1.60 of meer kom je er niet meer onderuit, dan heb je echt een paard. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hootje, TanteFlavie, xmoosjex en 21 bezoekers