2e onderlinge wedstrijd, ging echt weer lekker !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

2e onderlinge wedstrijd, ging echt weer lekker !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:46

heey heey, nou daar ben ik dan weer met mijn verslagje van vandaag
bij ons op de club werd er weer een onderlinge wedstrijd gehouden, springen en dresuur.
ik ging om half 5 men nest uit, en toen ging ik me aankleden.
daarna snel een broodje en wat drinken , en daarna ben ik naar de stallen gegaan om de paarden te voeren. (onze stallen staan achter huis)
toen waren tot mijn verbazing alle witte voetjes nog wit OK dan! ik blij natuurlijk
dus toen kon ik rustig aan doen, even 26 vlechten in knotjes doen en hij zag er meteen uit als een echt dresuur paardje Tong uitsteken
nog even lekker gepoetst en zijn staart uitgepluist ,en toen moest het laagje hoeven vet er nog op en hij zag er piekfijn uit *LOL*
toen de dekens opgedaan , en om half 9 gingen we op weg naar owf (25 minuten rijden vanaf ons huis)
om even voor 9en kwamen we bij owf aan, daar hebben we de dresuur spullen uitgeladen en om half 11 moest ik dresuur rijden.
dit werd de 2e wedstrijd van mij en king, en ik ging vandaag voor de 1e keer L1 (omdat ik ook met de federatie L1 moet meteen)
het inrijden begon al lekker ...... een zijk natte bak en ik met men nogwittevoetjes moest daar dus doorheen ,ik had netzo goed geen voetjes kunnen wassen Schijnheilig maar goed , hij was heel braaf en hij liep ook lekker nagevenlijk.
het wijken ging ook heel goed en ik zat er echt lekker op.
alleen 1 nadeel........regen Boos! Boos! Boos! Boos! ik was echt zijk nat en king ook.
we hebben maar 1 binnenbak dus tja dan moet je maar buiten inrijden Schijnheilig Scheve mond .
toen mocht ik eindenlijk men proefje beginnen......
het ging heel goed vond ik zelf en king was ook lekker actief.
eigenlijk had ik alles dus wat ik wensen kon
aleen hij viel 1x uit de linker en de rechter galop nadat ik hem terug wou nemen uit de middengalop, dat was wel jammer , maar je kan niet alles goed hebben hè Knipoog
na een geslaagde proef gingen we even later het parcour opbouwen voor het springen.
het was een mooi parcourtje met mooie lange lijnen (waar ik heel blij om was )
ik kon hem mooi gaan schakelen tussen de hindernissen, weer wat weg en weer terug nemen.
na het inspringen mocht ik dus mijn parcourtje afleggen.
eerst ging ik het parcourtje van 80 a 90 cm hoog.
ik had een weigering op hindernis 2 (een donker groene hindernis met een gedraaide witte streep om de balk heen , eigenlijk een soort zuurstok )
dat was een oxer.
en daarna had ik nog een weigering op hindernis 5 (een oxer mety hele velle kleuren , en op die hindernis viel juist weer dat licht Schijnheilig )
toen werd ik kwaad op mezelf want ik hou elke x men benen er niet bij.
king sprong super maar ik kan zo boos op men eigen worden , dat ik tegen men eigen begon te praten Bloos! Clown
toen ging alles super , zelfs de muur die hij nog nooit had gesprongen of gezien OK dan! Lovers
daarna ging ik nog een parcourtje van 90 a 100 cm hoog.
jan bakker ging me daarbij helpen want ik had nog nooit zo hoog met king gesprongen en ik wou toch wat begelijding vooral omdat ik elke x vergeet om mijn benen erbij te houden.
ik had in dat parcour precies dezelfde weigeringen Scheve mond maar hij sprong weer super OK dan! Cheese!
toen kwam de prijs uitrijking van de dresuur........ 4e...3e...2e daphne molenaar op king`s way Haha! Tong uitsteken ik was heel blij en ik had 156 punten (jury was best wel streng) en degene die 1e was die had 2 puntjes meer Tong uitsteken haha maar ik was heel blij
met springen had ik geen prijswant ik ging 90/100 HC
en 80/90 ging precies hetzelfde Bloos
het was een hele geslaagde dag

hier zijn wat foto`s, ik ben degene op het vosje:

em, mijn moeder is nog niet zo heel goed bekend met camera`s en digi`s :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

eh... sorry voor het lange verhaal comentaar is welkom

ps , ik heb king nu 2 maanden Knipoog

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus


LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:05

Dat heb je dan heel goed gedaan.Zeker omdat je King pas 2 maanden hebt.En 156 punten met een strenge jury is echt niet slecht hoor. OK dan!

Zelf had ik afgelopen vrijdag ook onderlinge wedstrijd (dressuur) bij mij op de manege.Bij mij ging t helaas niet goed.De hele week goed geoefent net zoals altijd.En de hele week heeft ie perfect gelopen, t is nogal een moeilijk paardje om te rijden.
Ga ik m losrijden in de buitenbak,we reden maar met z´n 2en toen.Schrikt t paardje van mijn vriendin en dat heb ik geweten ook.Zeker een kwartier alleen maar rengalop en er viel niks mee te doen.Kon m ook niet meer terug nemen.Na m eindelijk weer rustig te hebben gewoon normaal verder gereden en toen liep ie best goed aan de teugel enzo.
Nou toen de ring in en adt had ik dus net zo goed niet hoeven doen want er viel weer niks meer me te beginnen.Alleen maar galop en verder wilde hij niks meer. Huilen Huilen Huilen Huilen Maar ja volgende keer beter

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 18:12

jeeh dat is balen zeg ...........
volgende x beter

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:30

Netjes toch Daphne Zo lang rijd je hem nog niet

Jan is dan trouwens flinnk opgeschoten Om een uur of half twaalf zat hij nog bij Ron zelf op zijn paard Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 18:07

ja klopt , hij wou mij zien springen Haha!
hij is echt aardig

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:18

Echt leuk dat het zo goed ging!
En dan heb je hem pas 2 maanden!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:38

echt vet goed hor!! maar je gaat 100 cm springen terwijl king dat nog nooit heeft gedaan??? voor de rest goed blijven oefenen op je benen *LOL*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:52

King heeft toch al L(of hoger) gesprongen verkaatje?

Ze moet er officieel namelijk ook meteen L mee starten dacht ik Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 07:57

ja king heeft met zijn vorige eigenaar M gesprongen (110 cm)
dus hij redt het wel en ik ook hoop ik. Haha!
en indd ik moet meteen L springen met king (100 cm) dus ik moet nog het een en het ander oefenen haha

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110485
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:18

Hoi! ik las in je profiel dat je ook een zwart paardje hebt gehad die Lisander heette?
ik ken namelijk iemand die bij de bereden politie zit en ook een zwart paard heet die zo heet.
Ze woont in Aartswoud! ik denk dat we het over dezelfde hebben. Die Vrouw heet Ingrid en haar vriend Albert!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:21

Lisander is van niet van Daphne geweest maar van Susanne(Inderose).Idd dat is hetzelfde paard.

Vriendschap is een mengsel van liefde en begrip.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:27

leuk paardje!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110485
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:30

Astrida schreef:
Lisander is van niet van Daphne geweest maar van Susanne(Inderose).Idd dat is hetzelfde paard.


Wat leuk! nou dan kan ik je melden dat het erg goed gaat met hem. Ingrid rijdt M2 dressuur met hem!

Sorry,we zijn een beetje offtopic! Schijnheilig

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 08:35

ja ik wou hem eerst kopen maar omdat hij paard gemeten werd , kochten we hem toch maar niet Knipoog
hij stond ook bij onsd opstal vandaar dat ik een tijdje "proef"heb gereden.
ja ik ken ingrid van wedstrijden, lisander heet nu toch lisandral ?????
haha ja indd beetje offtopic Tong uitsteken

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110485
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 08:36

Nee hoor,hij heet nu Lysander! Haha!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 07:54

dank je dieren lover Knipoog
ik rijd nu lekker federatie en reddy tobias zij al waneer ik in het Z kom haha
nou ik moet L springen dus maybe ga ik over een jaar de Z ruitertjes gezelschap houden, ik hoop dat ik wel volgend jaar februari meekan doen bij de EENHOORN want daar is selectie voor jumping amsterdam, dit jaar wil ik er nog niet heen want dat vind ik nog te snel, eerst de techniek maar even oppakken Tong uitsteken

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:32

xXdaphneXx schreef:
ik hoop dat ik wel volgend jaar februari meekan doen bij de EENHOORN want daar is selectie voor jumping amsterdam, dit jaar wil ik er nog niet heen want dat vind ik nog te snel, eerst de techniek maar even oppakken Tong uitsteken

Verward

De eenhoorn is na Jumping en geen selectie toch Verward
Volgens mij is er helemaal geen selectie voor pony's btw Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 1 bezoeker