Na blessure van Mirk weer op wedstrijd..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Na blessure van Mirk weer op wedstrijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 15:53

Stiekem had ik me opgegeven voor de wedstrijd in Bedum. Stiekem had ik de knotten er in gedraaid en stiekem gingen we op pad...
Mijn ijsbeer en ik... Na 10 weken onzekerheid, hopen, bidden en smeken werd het steeds beetje bij beetje beter. Voorzichtig weer onder het zadel. Mirk weet niet wat voorzichtig inhoud en ging nogal vaak aan de kletter. Af en toe zat er een onzuivere stap in de training, maar dat werd als minder.

Hoelang train ik hem nu? Anderhalve maand? twee maand? Ja, ik wou het gewoon weer proberen. Wedstrijd lekker dichtbij en Mirk liep redelijk, ik wou weten wat de jury van ons optreden zou vinden.

Met mijn kleine Mirk reed ik tussen al die grote, dure paarden. Tijdens het inrijden voelde hij fijn aan OK dan! . Dat had ik te pakken, en we zullen wel zien hoe hij het in de ring zou doen.

Toen we aan de beurt waren, schrok Mirk erg van de witte hekjes. Met een knorrend geluid, staart omhoog en zijn oren op stokjes hebben we de proef gereden. Aantal fouten zaten erin. Zo het halthouden bij A, er kwam iemand langs op hoge hakken... De linkergalop waar hij dacht dat hij in de barage zat. Er zaten ook goede stukken in. Middendraf en middenstap... Overgangen terug en vooruit... Ach gut

Maar, we zijn er weer. Na die 10 lange weken rust had mijn Mirkje in de L nog 156 punten behaald. Ik ben nog nooit zo blij geweest met deze (net) winstpunt Party!!. Iedereen die ons had afgeschreven, heb ik bij deze even een poepie laten ruiken Haha!

:){


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 15:57

Gefeliciteerd met je winstpunt! Fijn als het na een mindere periode weer goed gaat!

Ik zou ook in Bedum rijden dit weekend, alleen werd mijn paard vorige week opeens licht spierbevangen, dus kon ik uiteraard afzeggen!
Het gaat nu weer goed met haar hoor, het viel mee, ik mag het rijden nu weer rustig aan opbouwen!

Wat voor soort pony is Mirk?

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 16:02

grandeur schreef:

Wat voor soort pony is Mirk?


GEEN PONY!!! Haha! hij is met zijn 1.59 dus net een paard. Hij is een beetje uit de kluiten gewassen pony Haha!. Wit, grijze manen, geen papieren, echt een dot om te zien Ach gut (zie foto's profiel) Ken jij hem toevallig?

:){

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:14

allemaal incorrect URL'sin je profiel kimmy...

gefeli met je winstpunt!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 17:14

Nou ja, iedereen had Mirk afgeschreven..........???? Hallo! Enneh, je reisde niet alleen af naar Beem met je knuffel-ijsbeer, toch????????? De ingedroogde blubber aan m`n schoenen en aan die van je mams zijn het bewijs, hihi. Hij was inderdaad weer bijna helemaal terug hoor, op het voorterrein tenminste, tijdens het voorlezen zie ik nooit zoveel. Dat paard waarvan we dachten dat het een Groninger was (deels) was overigens voor weinig geld aangeschaft, hoorde ik, dus ook met al die dure paarden viel het wel een beetje mee. Maar jullie hadden een wp en dat was super, nogmaal gefeliciteerd hoor!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 17:38

Uums schreef:
Nou ja, iedereen had Mirk afgeschreven..........???? Hallo! Enneh, je reisde niet alleen af naar Beem met je knuffel-ijsbeer, toch????????? De ingedroogde blubber aan m`n schoenen en aan die van je mams zijn het bewijs, hihi. Hij was inderdaad weer bijna helemaal terug hoor, op het voorterrein tenminste, tijdens het voorlezen zie ik nooit zoveel. Dat paard waarvan we dachten dat het een Groninger was (deels) was overigens voor weinig geld aangeschaft, hoorde ik, dus ook met al die dure paarden viel het wel een beetje mee. Maar jullie hadden een wp en dat was super, nogmaal gefeliciteerd hoor!


Bijna iedereen dan Haha!... Maar niemand had ik iets verteld over onze stiekeme reis naar Bedem...
Welke Groninger??? Laura had trouwens de eerste prijs met die beest van haar he?! En schimmel Rick (waar klaas oprijdt) en Relaxt (het chagerijnige paard naast Rick waar Jelly op rijdt) zijn verkocht!!! Helemaal naar het zuiden verhuisd!!!

:){

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:20

he wat goed van je, en dat mirk zou lang al weer goed loopt..
had je topics altijd gevolgd maar dat is natuurlijk hardstikke goed nieuws

ONDERSCHRIFTLOOS

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:52

Jeetje, wat ver weg! Jammer van die mooie schim.. Weer een witte minder in de regio, arme Mirk! Hebben ze wel een beetje leuk, nieuw materiaal dan????????
Grappig dat je de wedstrijd lekker sneaky gehouden had, kun je de typetjes die Mirk al hadden afgeschreven (wat een onzin!) lekker om de oren slaan met je wp!
En tja er liep daar dus een paard rond met nogal groot voetwerk en zaken die verder nogal deden denken aan een schone Groninger.. Maar als je dat soms aan mensen vraagt dan voelen ze zich bijna beledigd! Terwijl sommige eigenaars niet eens weten hoeveel WPN-ers Groninger bloedvoering hebben. Paula dacht dus ook dat het een GP was, maar toen volgde er een heel zielig verhaal over een verwaarloosd paard dat gered was en dat ook op die wedstrijd rondhuppelde. Ik dacht dat het om die wannabee-Groninger ging, maar dat kan ik mishebben.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:23

Wat een goed nieuws dat je weer rustig aan met hem aan de slag bent inmiddels en dat je zelfs een winstpunt gescoord hebt! Van harte gefeliciteerd meid!! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 10 bezoekers

cron