Wedstrijden van bokkers: topic zinvol?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Is er nog behoefte aan een wedstrijdoverzicht van bokkers?

Ja, het topic moet blijven bestaan
64 (64%)
Nee, ik maak er toch geen gebruik van
19 (19%)
Mij maakt het niet uit
17 (17%)

Totaal aantal stemmen: 100


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:14

Ik kijk er ook regelmatig in. Vergeet alleen vaak zelf neer te zetten waar ik heen ga. Leuk om te weten of je nog onverwacht iemand kan meeten.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:46

Voor het buitenseizoen heeft het meer nut dan voor het binnenseizoen. Ik heb namelijk al een paar keer gekeken en dan zie ik iemand die op hetzelfde concours rijd, maar in een andere klasse. Binnen rij je dan dus op heel andere tijden dus tref je elkaar toch niet. Buiten rijden alle klasses meestal op een dag dus dan kan het zin hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:50

Even ter info: het topic is destijds gemaakt omdat WD helemaal overspoeld raakte door topics in de trant van: 'wie gaat er naar die en die wedstrijd'. Vandaar het idee om dat in een centraal topic te plaatsen.

dat was de moderatorvisie Knipoog als user maak ik zeer weinig gebruik van het topic.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:02

Van mij hoeft het niet te blijven. Post er zelf nooit in en kijk er ook niet naar.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 20:51

Zoals het nu lijkt kiest de overgrote meerderheid toch voor 'laten staan' en idd wat Zep zegt, anders krijg je allemaal losse topics.
Toch zou ik het handig vinden als we tzt een soort wedstrijdkalender zouden kunnen krijgen, zodat het overzichtelijker is.
Misschien dat mensen daar nog ideeën voor hebben die ik dan evt aan Bart zou kunnen voorleggen?

Zit dan te denken aan een kalender zoals die er nu ook is voor boktmeetings, concoursen, clinics enz, bovenin beeld naast de zoekfunctie. Maar dan dus voor de wedstijden die bokkers gaan rijden.

Tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:54

ja, dat was het plan destijds al.... Knipoog

moet toch makkelijk te maken zijn via dezelfde format Verward

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:15

Ik kijk zeer zelden in het topic. Inderdaad lijkt een soort kalender mij een stuk handiger.
Misschien is het een idee om die te sorteren op provincie, dan hoef je ook niet zo lang te zoeken voordat je wedstrijden van mensen in de buurt hebt Lachen

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:43

ALS ik wedstrijden rijd kijk ik altijd wel ff
rijd de laatste tijd alleen (te) weinig wedstrijden Scheve mond

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:48

Er hebben nu precies 100 mensen gestemd, en in de uitslag blijkt dat de meerderheid van jullie het topic graag wil behouden, dus ik laat hem lekker staan, totdat we een betere oplossing hebben gevonden voor de wedstrijdoverzichten van bokkers Lachen
Bedankt voor het stemmen!!!