Eindelijk starten :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Eindelijk starten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 14:35

Nou ik ga dan eindelijk starten met Goldy en ik heb mn ouders ook nog overgehaald om een lidmaatschap bij de vereniging te nemen incl lessen, zo heb ik mooi een extra lesje in de week en kan ik gewoon onbeperkt in de binnenbak rijden daar Haha! OK dan! Wat een goed cijfertje op school al niet doet Schijnheilig Tong uitsteken Krijg iig over 3 รก 4 weken mn startkaart en dan kan ik starten Haha! Ik start trouwens bij de meeste wedstrijden bij mij in de buurt, is in friesland, dus misschien kom ik de komende tijd ook nog bokkertjes tegen?? Haha!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:16

Succes met je wedstrijden!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:17

Veel plezier en succes met je wedstrijden OK dan! !
Ik start zelf met name in Groningen en ook wel regelmatig in Drenthe, dus ik denk niet dat we elkaar tegen zullen komen Lachen

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:52

Welke club ga je bij rijden? Heb je al wedstrijden doorgegeven? Ik kom je vast wel tegen, heb zaterdag mijn eerste wedstrijd in de B.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 23:11

Ik rijd bij de molenruiters, ik moet nog even wachten op een startkaart maar dan gaan we ervoor, ik wil zoveel mogelijk wedstrijden rijden dus dan kan het bij niet missen dat ik je wel een keer tegenkom

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:42

Zo hee, dus je hebt je ouders ook nog over gehaald om te betalen?! Goed voor elkaar meid. Tong uitsteken
Goldy zal het vast leuk doen, ook al moet ze tegen de paarden.
Ze kan echt mooi lopen, dus dat komt vast wel goed.