[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:29

Hoe gaat het hier? Ik ga vanavond weer rijden. Het is altijd even aankijken hoe druk ze is, haha!

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:24

Ik ben lekker een weekje te skiën geweest, en mijn vriend heeft eergisteren gereden en vandaag en morgen komen er bijrijders. Ik vind het wel even lekker, heb ik weer een beetje tijd voor mijn kleine racemonstertjes. Eergisteren en vandaag hebben ze allebei even lekker voor de kar gelopen. Voor mijn jongste vandaag de tweede keer in haar leven. Je merkt nog wel wat onrust en ze keert maar al te graag om, om mij aan te kijken :p. Dat is het jonge onbeleerde karakter wat er nog een beetje inzit. Maar mijn oudste doet het echt helemaal top, terwijl zij in de bijna 10 jaar dat ze hier staat nog geen een keer bij mij voor de kar heeft gestaan(vroeger wel). Wat een harde werkers heb ik :o

lina1998

Berichten: 1902
Geregistreerd: 15-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:23

Hier gaat het eigenlijk niet heel anders dan normaal :p. Ben een paar dagen weggeweest, vrijdag de paardjes weer opgepakt en aan het trainen voor de kampioenschappen!

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 21:16

Vandaag heeft onze nieuwe amazone van de pony voor het eerst een kür gereden, arme beestje was doodsbang maar hij heeft zich keurig gedragen. Hij bewijst iedere wedstrijd keer op keer weer dat het een fantastische pony is!
Afbeelding

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:05

zo dat is weer een hele tijd geleden foei!
alles goed met jullie?

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:01

Ja hoor, alleen héél druk met universiteit (pendelen :x ), rijden en lesgeven. Heb ook niet veel te vertellen tot we gestart zijn ;)

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:49

Hier is het tot nu toe helaas iets minder geweest.. Nadat ik in September mijn nieuwe studie ben gestart is het paardrijden een beetje op een laag pitje beland. Ik kreeg klierkoorts waardoor ik heel erg moe werd en na mijn school en studiewerk mijn paard niet meer altijd kreeg gedaan. In December begon het vriesweer en in combinatie met de aankomende examens kon ik Amigo maar 1x per maand gereden kregen. Gelukkig zijn mijn examens nu eindelijk gedaan! Ook mijn klierkoorts begint eindelijk te beteren. Dus ben nu terug aant opstarten, paard doet t geweldig <3

lina1998

Berichten: 1902
Geregistreerd: 15-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:18

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3
Gister voor het eerst weer met hem weggeweest super tevreden!

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 00:21

Ziet er goed uit!
Welke handschoentjes draag je? Zijn die van Roeckl? Lijken erg op de mijne :P

lina1998

Berichten: 1902
Geregistreerd: 15-02-11

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:06

Ja klopt! Maar ik vind witte handschoenen toch mooier denk ik nog even over nadenken :p

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:31

Ja dat snap ik, maar ik moet zeggen dat ik dat witte randje al chique genoeg vind :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:12

Ik heb mijn KEP italia een boost gegeven!
Ik heb hem laten spuiten door Frans de Weerdt van http://www.specialpaint.nl
En hij is (vind ik) super gaaf geworden! <3 Afbeelding

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:21

Hoe zag hij er eerst uit? :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 00:36


Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:54

Super gaaf zeg!

lina1998

Berichten: 1902
Geregistreerd: 15-02-11

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:09

Die is wel heel mooi geworden ja!

LisaXLoll
Berichten: 243
Geregistreerd: 31-01-15

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:54

Hoi! Ik meld me ook even :D
Ik ben Lisa, ben 14 jaar en heb een New Forest merrie (van Vivienne's Vision Of Freedom) waarmee ik L1+10 dressuur ben en B+8 springen :)

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 22:54

Welkom!

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 12:12

gaaf die caps!

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:15

Dat is een tijd geleden allemaal!
Hoe gaat het daar?
Hier gaat het goed, ik ben sinds kort overgestapt naar een andere trainer en het gaat meteen zo veel beter. Vooral mijn jonkie reageert er goed op, die word echt heel gaaf!
Ook hebben we besloten om onze Z2 pony te verkopen, op dit moment heb ik er niks aan, hoe gemeen dat ook klinkt. Hier een linkje:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... ef=m_notif

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:31

Ik rijd weer een ander paard. Konden we niks aan doen. Santana is naar een andere stal verhuisd ivm weidegang. Dus ik moest helaas stoppen.

Nu heb ik gelukkig wel een merrie gevonden waar ik lekker mee kan rijden en verzorgen. Ze houdt van het tutten en is erg lief. Ze start M1 bitloos en ik rijd dus ook bitloos. Het rijden gaat ook goed.
We zullen wel zien waar we gaan komen. Starten moet op zich wel lukken denk ik, eerst nog lekker trainen! We zien wel waar het schip strandt!

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 11:35

Sanne: Gaaaaaf!! Ziet er super leuk uit! Zeker een tijd geleden, veel gebeurd!
Lisa welkom!!
Chantal: Jammer! Maar gelukkig heb je een leukerd gevonden weer! Bitloos rijden is gaaf!

Hier gaat het allemaal met ups en downs. Anderhalve week geleden liep lieve Winner ineens kreupel tijdens het draven. Toen een aantal dagen stilgezet en gekoeld. Na een paar dagen heb ik iemand erbij gehaald die doet aan Quantum Touch(http://mtouch.nl/mtouch/). Hierdoor bleek dat Winner flinke rugklachten had en die heeft zij er geprobeerd uit te halen. Na 3 dagen heb ik Winner weer opgezadeld, maar het mocht helaas niet baten. Na 3 meter begon een rodeo en wist ik genoeg. Hij had nog enorm veel pijn. De behandeling had zijn pijn losgemaakt en het was genoeg. Gisteren de dierenarts opgebeld en die kon gelijk langskomen. Die zag ook de pijn, en vond hem enorm gevoelig op de rug. Ze raadde me een chiropractor aan. Die belde 5 minuten later op, hij was toevallig in de buurt(ZOOO blij mee :o ). Hij heeft Winner volledig gekraakt en helemaal onderzocht. Nu zijn we hard aan het hopen dat dit genoeg was, en dat hij binnen twee weken(met elke dag longeren) weer helemaal de oude is.
Nog nooit een kreupel paard hier gehad dus het was allemaal erg veel om te verwerken. Ik hoop enorm dat het hierbij blijft en dat hier met een gerust hart over twee weken op kan terugkijken.

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:47

OneAndOnlyx schreef:
Sanne: Gaaaaaf!! Ziet er super leuk uit! Zeker een tijd geleden, veel gebeurd!
Lisa welkom!!
Chantal: Jammer! Maar gelukkig heb je een leukerd gevonden weer! Bitloos rijden is gaaf!

Hier gaat het allemaal met ups en downs. Anderhalve week geleden liep lieve Winner ineens kreupel tijdens het draven. Toen een aantal dagen stilgezet en gekoeld. Na een paar dagen heb ik iemand erbij gehaald die doet aan Quantum Touch(http://mtouch.nl/mtouch/). Hierdoor bleek dat Winner flinke rugklachten had en die heeft zij er geprobeerd uit te halen. Na 3 dagen heb ik Winner weer opgezadeld, maar het mocht helaas niet baten. Na 3 meter begon een rodeo en wist ik genoeg. Hij had nog enorm veel pijn. De behandeling had zijn pijn losgemaakt en het was genoeg. Gisteren de dierenarts opgebeld en die kon gelijk langskomen. Die zag ook de pijn, en vond hem enorm gevoelig op de rug. Ze raadde me een chiropractor aan. Die belde 5 minuten later op, hij was toevallig in de buurt(ZOOO blij mee :o ). Hij heeft Winner volledig gekraakt en helemaal onderzocht. Nu zijn we hard aan het hopen dat dit genoeg was, en dat hij binnen twee weken(met elke dag longeren) weer helemaal de oude is.
Nog nooit een kreupel paard hier gehad dus het was allemaal erg veel om te verwerken. Ik hoop enorm dat het hierbij blijft en dat hier met een gerust hart over twee weken op kan terugkijken.


Jeetje wat rot ....
Wel fijn dat er zo snel naar gekeken kon worden, en dat de chiropractor hem gekraakt heeft.
Hopenlijk dat dit genoeg is, en dat er niet meer achter zit. Hou ons op de hoogte ! :)

aniek_joefy

Berichten: 856
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:03

sannedeedee1 schreef:
Dat is een tijd geleden allemaal!
Hoe gaat het daar?
Hier gaat het goed, ik ben sinds kort overgestapt naar een andere trainer en het gaat meteen zo veel beter. Vooral mijn jonkie reageert er goed op, die word echt heel gaaf!
Ook hebben we besloten om onze Z2 pony te verkopen, op dit moment heb ik er niks aan, hoe gemeen dat ook klinkt. Hier een linkje:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... ef=m_notif

Wat fijn dat het zo goed gaat met je jonge paard! Super jammer dat je je pony gaat verkopen maar wel begrijpelijk.


AlwaysH schreef:
Ik rijd weer een ander paard. Konden we niks aan doen. Santana is naar een andere stal verhuisd ivm weidegang. Dus ik moest helaas stoppen.

Nu heb ik gelukkig wel een merrie gevonden waar ik lekker mee kan rijden en verzorgen. Ze houdt van het tutten en is erg lief. Ze start M1 bitloos en ik rijd dus ook bitloos. Het rijden gaat ook goed.
We zullen wel zien waar we gaan komen. Starten moet op zich wel lukken denk ik, eerst nog lekker trainen! We zien wel waar het schip strandt!

Ooh wat vervelend dat je weer moest stoppen.. Gelukkig snel een ander paardje gevonden!


OneAndOnlyx schreef:
Sanne: Gaaaaaf!! Ziet er super leuk uit! Zeker een tijd geleden, veel gebeurd!
Lisa welkom!!
Chantal: Jammer! Maar gelukkig heb je een leukerd gevonden weer! Bitloos rijden is gaaf!

Hier gaat het allemaal met ups en downs. Anderhalve week geleden liep lieve Winner ineens kreupel tijdens het draven. Toen een aantal dagen stilgezet en gekoeld. Na een paar dagen heb ik iemand erbij gehaald die doet aan Quantum Touch(http://mtouch.nl/mtouch/). Hierdoor bleek dat Winner flinke rugklachten had en die heeft zij er geprobeerd uit te halen. Na 3 dagen heb ik Winner weer opgezadeld, maar het mocht helaas niet baten. Na 3 meter begon een rodeo en wist ik genoeg. Hij had nog enorm veel pijn. De behandeling had zijn pijn losgemaakt en het was genoeg. Gisteren de dierenarts opgebeld en die kon gelijk langskomen. Die zag ook de pijn, en vond hem enorm gevoelig op de rug. Ze raadde me een chiropractor aan. Die belde 5 minuten later op, hij was toevallig in de buurt(ZOOO blij mee :o ). Hij heeft Winner volledig gekraakt en helemaal onderzocht. Nu zijn we hard aan het hopen dat dit genoeg was, en dat hij binnen twee weken(met elke dag longeren) weer helemaal de oude is.
Nog nooit een kreupel paard hier gehad dus het was allemaal erg veel om te verwerken. Ik hoop enorm dat het hierbij blijft en dat hier met een gerust hart over twee weken op kan terugkijken.

Heel vervelend van Winner Lisanne :(:)


Hier gaat het allemaal wel goed! Kort geleden met mijn pony de overstap naar het Z2 gemaakt wat eigenlijk heel goed gaat! :)

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 19:24

Sanne: Zeker, echt een banketstaaf situatie waarin ik droomde nooit terecht te hoeven komen. Vooral omdat het niet niks is, de rug. Kreupel aan een been oké, maar dit is next level(dat zei zelfs de dierenarts..). Zeker fijn dat de chiro zo snel gekomen is en de dierenarts. Hoe sneller opgelost, hoe beter. En ik hoop ook van harte dat deze situatie binnen twee weken verdwenen is!! Ik houd jullie zeker op de hoogte :D
Aniek: Bedankt voor je berichtjes Aniek, ook via de app <3

Winner vanmiddag 16 minuutjes aan de longe gehad. Hij was braaf, en linksom al een stuk levendiger dan gisteren. Ik hoop dat dit zo blijft! Hij strekte prachtig rechts en linksom, knap kind <3