startkaart!! HELP!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vonny
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: deventer

startkaart!! HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 18:56

Ik lees dat iedereen zijn startkaart al binnen heeft, maar ik heb hem nogsteeds niet, heb wel lang voor december opgestuurt!
Komt ie nog of is er iets fout.

mooi bont is niet lelijk!


Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:58

Ik heb hem ook nog niet en de aanvraag is bij mij ook al voor december de deur uit gegaan. Ik zit dus ook al iedere dag op de postbode met de startkaart te wachten Haha! .

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 22:54

Hij is vandaag binnengekomen bij de club. Had m in oktober al aangevraagd, vorige week maar eens gebeld..werd al benauwd. Maar volgens degene die ik aan de lijn kreeg komt het allemaal goed.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:26

Waar haal je die aanvraag dan? Ik heb helemaal niks aangevraagt! Bloos!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:52

Als je al een startkaart hebt en er verandert niets(bijv. 18 of andere vereniging) dan hoe je helemaal niets opnieuw aan te vragen

En als je niet van plan bent om wedstrijden te gaan rijden ook niet *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 11:46

Ik heb de mijne voor 1 december aangevraagd, want dat moest is mij verteld. Ik heb hem ook nog niet, maar wel begin januari een wedstrijd. Wat als ik dan nog geen startkaart heb? Ik ga geen inschrijfgeld betalen voor vertragingen waar ik niets aan kan doen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:08

ik had afgelopen vrijdag de aanvraag opgestuurd en had ze gister alles binnen!snel he!(ik had er ook spoed opgezet!)en dat alles binnen een week!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:12

mijn vereeniging had me wel nog de tip gegeven om de ledenadministratie van de knhs op te bellen en naar jollette klein vragen en zeggen dat je alles heb opgestuurd en dat er spoed bij zit
maar kennelijk was het briefje SPOED al genoeg Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers