wedstrijd gehad

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maartje__

wedstrijd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 19:21

vandaag dus springwedstrijd gehad.
We waren er helemaal op tijd enzo, dus ik had ong 45 minuten om los te rijden. Hij liep de dag van te voren al super! En vandaag ook weer. Na ong 25 minuten dressuren ben ik langzaam begonnen met springen. Ging ook super, afstanden klopte perfect en hij tilde keuring zijn beentjes op. Eindelijk mocht ik erin. Hij sprong super, en ik bleef foutloos. Er waren er maar 4 in de barage, dus had weining tijd totdat ik weer moest, snel even de barage bekenen en toen weer gaan dressuren.
De 1ste had een balk. De 2de reed em op "save" en reed lange lijnen en bleef foutloos. De 3de reed redelijk kort, en bleef ook foutloos. En toen moest ik erin. 1: super, dus meteen draaien.
En ik draaide iets te scherp en kwam haaks op een dubbel. En das was dus de dubbel die ik moest springen realiseerde ik met net op tijd. Maar ik kwam echt mega schuin aan, dus ik wist dat het heel veel moeite zou kosten om foutloos over die dubbel te komen. Maar gelukkig, mij suuuper-pony herstelde zich perfect en sprong de dubbel foutloos. Toen weer kort naar de 3de hindernis. foutloos. Toen via een lange lijn naar de 4de sprong, ook foutloos. toen nog 2. Korte draai, kwam niet perfect uit, maar toch sprong die. foutloos, toen nog 1 korte draai en ik hoorde de parcourbouwer al roepen van, DOORRIJDEN, KOM OP, BENEN. En toen de laatse dus. En ja hoor foutloos.
Maar ik was dus 1 van de 3 die foutloos was, en er waren ook 3 prijzen... En toen hoorde ik ze al omroepen dat ik eerste was geworden, en 5 seconden sneller was dan de 2de.

En dus heerlijk gereden, en mijn pony sprong super.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:24

Zoo goed gedaan joh! OK dan! Gefeliciteerd Party!! Echt netjes hoor
Welke klasse was het?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 19:28

DL

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:05

goed joh! 5 seconden is echt veel!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:46

proficiat joh! dan heb je wel snel gereden

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie