Eerste wedstrijd met Treasure

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Eerste wedstrijd met Treasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 16:47

Gister avond had ik de eerste (oefen)wedstrijd met Treasure (3 jarige Wolfgang X Julio Mariner).

Het ging best lekker, vooral omdat ze pas sinds kort de galop onder de knie heeft. Alleen een paar punten snap ik niet. Voor houding en zit van de ruiter een 6, voor reactie op de hulpen een 6. Terwijl dat toch dik in orde is volgens mij (en anderen). Maar goed, ik neem het met een korreltje zout aangezien het maar een oefenwedstrijd was en ik heel tevreden over d'r was.

We hadden toch nog 156 punten Lachen Ik denk dat ik gewoon een beetje verwend was met mijn punten altijd en ik daarom een beetje teleurgesteld was (niet over Treasure Lovers ).

Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden met ons. In Januari starten we officieel.

ps. Ik wist echt niet of ik het nu hier of bij WD moest plaatsen Verward


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:51

mooi dat het zo goed ging, alleen jammer van de punten dan! Vooral dat vanhouding en zit van de ruiter, want kzie je foto s nog wel is bij horses at work en volgends mij verdien je minstends een 8 Lachen succes in januari! Haha!

Obelix is gewoon stoer!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:53

gefeliciteerd!!!

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:19

Gefeliciteerd in elk geval!
Jammer van de punten maar ach, als je zelf toch weet dat het niet zo is?

Ik zou ook best een mee willen doen met Tervano (in februari ergens in Brunssum), eens kijken of dat gaat en lukt Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:30

gefeliciteert hè en ga je dus binnenkort federatie rijden Tong uitsteken

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:46

Goedzo! Had je geen last van je blauwe plekken?

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:50

ik rijd geen wedstrijden en weet dus niets van de puntentelling af, maar ik heb het al eerder gezegd: van mij krijg je een 9 met stip voor je zit!!! als ik ooit nog een keer een jong paard moet laten inrijden breng ik hem op slag naar jou OK dan! OK dan!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:53

gefeliciteerd, ah qua je punten meis, iedere jury is verschillend, van de 1 krijg je een 8 en van de persoon die ernaast zit misschien een 4 en beide kunnen het niet uitleggen,z e hebben altijd gelijk ,, het gaat erom dat jij het goed vind en dat jij tevreden bent!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

HorseFantasy
Berichten: 29
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:54

nou, is toch wel goed. raar dat je maar 6jes kreeg voor bepaalde dingen, zal wel aan de jury liggen

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:48

Toch leuk om zo je eerste wedstrijdje te hebben gereden toch? Misschien krijg je straks wel weer hogere punten op de officiële wedstrijden Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 22:31

Dankjewel allemaal voor de mooie complimenten Haha!

Joyce B, ik rij al sinds mijn 11e wedstrijden (waarvan anderhalf jaar officiële) Knipoog maar dit was de eerste op Treasure Haha!

Adriana, nee gelukkig niet, ik heb gister middag ook nog mijn voet licht gekneusd maar ook daar had ik gelukkig niet echt last van.

Feetje, ik denk dat je wel mee kan doen daar, toch? Tegen die tijd loop ik daar stage .

Ingeo, is goed Haha! Ik hoor het wel Knipoog

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:28

geen verkeerd begin toch *LOL*

okkie1 schreef:
Adriana, nee gelukkig niet, ik heb gister middag ook nog mijn voet licht gekneusd maar ook daar had ik gelukkig niet echt last van.


Ik doe dat gewoon tijdens het losrijden, is daarna nog fijn springen met twee paarden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 00:03

gomir"]
geen verkeerd begin toch *LOL*

[quote="okkie1 schreef:
Adriana, nee gelukkig niet, ik heb gister middag ook nog mijn voet licht gekneusd maar ook daar had ik gelukkig niet echt last van.


Ik doe dat gewoon tijdens het losrijden, is daarna nog fijn springen met twee paarden
[/quote]

Oei.. Hoe gaat het dan nou met jou voet? Hoe kwam het?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:31

Fijn dat het zo lekker ging! En ach, die punten kijken we niet naar, want iedereen weet dat het géén 6 is! Haha!

Fijn dat jullie zo mooi hebben kunnen oefenen!
Zet hem op in januari (oei, dat is al bijna Bloos! ...)!!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:34

Ik heb nu pijn en ga straks een stel krukken proberen te regelen...Moet morgen verpleeghuisstage lopen en ik ben bang dat ik het stuk van de trein naar de bus al niet ga halen Laat staan de rest van de dag Bloos

Ik was mijn nieuwe paard aan het losrijden. Hij deed wel raar, maar dat doet hij op concours altijd even, kon er ook wel mooi aan blijven rijden. Hij draait dan af en toe onder je weg, maar dat is niet zo erg Tot ik dacht dat hij rechts zou wegdraaien en hij toch links ging Bloos En toen 'knapte' er iets in mijn enkel...Verdrietig
Heb eerst een kwartier in het ijs gezeten en ben daarna toch maar gaan springen Knipoog (wel vijf punten en twee derde prijzen gereden, maar heb nu niet echt een fijn gevoel Bloos )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: PLK, Typhoon en 8 bezoekers