3 pony's,3 wp, 3 prijzen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

3 pony's,3 wp, 3 prijzen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 22:09

Gister en vandaag zijn we naar Helden op concours geweest, daar was een dressuurwedstrijd voor pony's.

Gister startte ik met Jafet ben Jaquar in de klasse E-M2, met losrijden ging hij echt super relax, was wel jammer dat het druk was met losrijden, maar dat werd steeds minder, omdat ik als laatste moest. (was losrijden van 2 ringen). Mijn trainer was nog komen kijken en had me nog ff geholpen enzo. Nou de proef in, moet ik een volte draaien bij E, vindt hij het hekje eng,omdat daar een blauwe reclame tekst op staat (enigste hekje met reclame derop), daarna nog een paar keer een storing in de proef door dat verdomde hekje en de auto die er stond, die glinsterde best erg, door het licht, vond hij ook niet geweldig, daarom lukte 1 volte 10 m. in galop ook al niet. De oefeningen gingen allemaal niet echt super, tenminste niet hoe hij ze thuis loopt. Toch wonnen we de 2e prijs en we hadden nog 162 punten en de eerste had maar 1 punt meer, dit waren de D en de E pony's samen. OK dan!

Vandaag startte ik met Mistral Jinx en Mad Jamie in het D-B , er waren 2 ringen maar natuurlijk zetten ze mij weer in een ring Clown .
Met Mistral Jinx moest ik als 3e starten, hij liep best een lekkere proef, waar ik redelijk tevreden over was. En ergens als laatste ik geloof 17e moest ik met Mad Jamie, hij was eerst bang voor de auto, maar nadat ik hem gerust had gesteld, was er niks engs meer aan en liep mijn stoere vent er zo langs, hij liep beter dan Mistral Jinx vond ik, maar het verschil was niet zo groot. De eigenaar van hun was nog komen kijken en hij vond dat ze leuke proefjes hadden gelopen.
Nou toen de uitslag met Mistral Jinx had ik de 4e prijs met 165 punten en met Mad Jamie had ik de 2e prijs met 167 punten. OK dan!

Echt een toppie weekend dus, 3x starten, 3 wp en 3x prijs, ik heb echt superrr pony's Lovers Lovers

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:11

Goed gedaan zeg, gefeliciteerd met je punten en je prijzen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:13

super gefeliciteerd!! leuk dat je met alle 3 pony`s winstpunten en prijzen hebt!!

*

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 22:22

dank jullie wel, ben er ook heel blij mee en hoop dat we in deze stijgende lijn verder gaan.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:43

Sow, 3 prijzen, da's mooi hoor. OK dan!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:53

Proficiat met deze resultaten zeg, het gaat volgens mij idd in een stijgende lijn met jullie, de kast zal wel al vol staan met bekers, of niet?

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 23:05

thnx thnx. haha ja de kast begint al aardig vol te raken, paar bekers vant springen en heeeeeel veel van dressuur, de meeste met jaggie, maar nu gaan de andere ook steeds beter. echt geweldig!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers