Wedstrijddoelen 2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:10

Mijn doel is om te starten. Maakt niet uit met wat voor uitkomst, als ik mezelf maar zover krijg dat ik weer ga. Na het ongeluk in Almelo heb ik flink de bibbers. Thuis werken gaat super, maar ik moet er niet aan denken om op concours te gaan. Aangezien Marillion volgend jaar 8 wordt begint te tijd toch wat te dringen en wil ik toch wel graag Z met hem gaan starten. Dan zal ik me eerst over de angst/tegenzin heen moeten zetten en de M2 doorgassen....bibberrrrrrrr... Scheve mond


jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:45

Mijn doel in 2004 is om lichte tour te gaan starten. Ik ben nog nooit zo ver geweest dus het is voor mij ook allemaal nieuw. Het lijkt me een hele ervaring om tussen de cracks te rijden!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:11

Voor de zomer Z starten, verder zien we wel waar we komen Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:14

Mijn wedstrijddoel is een flinke uitdaging. Wedstrijden rijden en uitvogelen hoe ik mijn adrenaline beter kan verdelen zodat ik niet helemaal leeg ben aan het eind. Omdat ik dat tijdens trainingen en andere sporten (vaak nog zwaarder) niet heb is het nu de kunst dit in balans te brengen.

Als ik dat heb gedaan dan hoop ik volgend jaar ook nog een klasse 2 te starten. Tijd en resultaat maakt niet uit. Ik start zowiezo een kwartier na de start en aankomst boeit me ook niet. Zolang ik hem maar uitrij Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:15

Oh ja, en ik wil graag een keer dit seizoen in het buitenland starten. Maar die prioriteit ligt momenteel niet hoog. Zijn belangrijker zaken nu.

'Paint' it 'Black'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roulette_ en 31 bezoekers