Mercurius en ik naar de slipjacht in Hattem !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Mercurius en ik naar de slipjacht in Hattem !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:01

Zaterdag 20 dec. ga ik met Mercurius meedoen aan de slipjacht in Hattem. Pling
Ik heb er echt superveel zin in en ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat. Lachen

Hebben jullie ook wel eens een jacht gereden?
Zo ja, heb je dan nog een tip voor mij?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:47

nee, maar dat wil ik ook zeker een keer doen, lijkt me super!

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:30

Ik heb nog nooit een slipjacht gereden, wel een echte vossenjacht (in de VS) Was een leuke ervaring. Ik wist van de voren dat we geen vossen zouden vangen (dit was hun nog nooit gelukt, als ze al een vonden was deze zwaar ziek) anders had ik er niet aan mee gedaan.

Tip, raak de honden niet kwijt! Knipoog Dit overkwam mij dus, op een gegeven moment roken de honden een vos en gingen er achteraan, maar omdat wij moesten omrijden om het land niet te vernielen hielden we ze niet meer bij, wel erg komisch als je eraan terug denkt. De honden waren zoek en die vos heeft de honden op zijn beurt ook weer van zich afgeschud. Kortom leuke rit, vreemd einde.

Verder kan ik je alleen maar aanraden om er van te genieten!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:55

De vorige eigenaar van mijn paard rijd ook slip-jachten. We zijn weleens meegeweest als supporters. (is overigens erg leuk om te doen)
We zouden nog een kee rmee gaan, maar is er helaas niet van gekomen.

Super joh! Veel plezier. En achter de Master blijven he... Tong uitsteken

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 19:37

ja Haha! hahaha

Ik kreeg idd ook van een paar mensen van de rijvereniging als tip om achter de rode jasjes te blijven. ´k Heb verhalen gehoord dat ze anders behoorlijk pissig worden *LOL*
Ook heb ik het idee dat er heel weinig vosjes (paarden Knipoog ) aan meedoen. Nou ja, kunnen ze in ieder geval zien dat ik nieuw ben Bloos
´k Ben benieuwd waar we allemaal langs gaan en wat voor hindernissen we gaan nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:53

Ik heb jachtpaarden gegroomd en als ik zag hoe de paarden weer bij me terug kwamen dan wordt je daa rniet blij van. Voor mij ook de reden dat ik er snel mee gestopt ben.
Als je mee gaat doen blijf dan lekker achterin het veld. Het gros van de jachtruiters zijn een stel onbenullige dwazen die na de nodige sherry-stops hun paarden aan heel wat onnodige risico's blootstellen. Als je achterin blijft heb je nog tijd het traject te overzien en alternatieve hindernissen te kiezen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:30

dat heb ik idd vaker gehoord. Nou is Pablo wel handig en als we dan mooi achteraan gaan hangen, moet het lukken