Selectiewedstrijd, weer een winstpunt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Selectiewedstrijd, weer een winstpunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 09:57

Gister had ik mijn eerste selectiewedstrijd voor de winterkampioenschappen. Alleen door de rukte had ik sinds september niet meer gestart, omdat alle wedstrijden dat ik kon al ruim vol zaten voordat ik me kon inschrijven. Duvel had dit seizoen dus ook nog helemaal geen indoor gelopen en was dus wel een beetje kijkerig in de proef. Maar op zich had ik er wel een tevreden gevoel over. De jury ook wel, geloof ik, want ik kreeg 157 punten. Alleen het deelnemersveld in de M1 was ook erg goed, want ik was ex-equo (hoe schrijf je dat eigenlijk?) 7e van de 9, er was slechts 1 combinatie zonder winstpunt.
Maar goed, ik doe ook niet mee met de selectie omdat ik verwacht dat het echt lukt om door te kunnen naar de kampioenschappen, maar omdat ik het gewoon leuke wedstrijden vind, en elke winstpunt is er natuurlijk weer 1!
Nog 2 te gaan, dan mogen we M2!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:30

goed joh!! mag je al bijna M2.. gaat het hard of niet???

toch nog nette punten he! en ik vind zelf altijd dat als je zelf tevreden bent het vaak meevalt, ook al zou je slechte punten hebben!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:27

Super hoor!Veel succes verder!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:02

Gefeliciteerd Zeg!!
en nog veel succes!!! *LOL*

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 18:17

Op zich is het best wel rap gegaan allemaal ja, vorig jaar mei voor het eerst B gestart en dit jaar eind maart voor het eerst M1 (net voor de nieuwe promotieregeling toen met 6 winstpunten in L2). Ik heb nu denk ik in totaal geloof ik 9 wedstrijden M1 gereden en dus 8 winstpunten, dus dat gaat wel aardig ja. Nu zat er dus 3 maanden tussen, want in september had ik voor het laatst gestart. Aankomende zondag heb ik weer wedstrijd, hoop dat het dan nog iets lekkerder gaat, omdat hij weer een beetje went aan op wedstrijden gaan.
Tiffy was komen kijken en heeft mijn proef opgenomen en die heb ik 's avonds terug zitten kijken en ik ond het er eigenlijk best wel goed uitzien, ik vond hem beter lopen dan ik verwacht had aan de hand van foto's van de vorige wedstrijden. Het oefenen heeft dus op zich wel zin gehad!