Altijd maar op de wachtlijst!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Altijd maar op de wachtlijst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 22:08

Ik weet niet of jullie hetzelfde probleem hebben, maar hier is het wel het geval!
Het begin van het seizoen begon goed, ik had nog bijna niet op de wachtlijst gestaan. Maar nu begint het weer. Ik sta weer op de wachtlijst...met nog 48 anderen Verward Ik blijf fanatiek bellen.
Heb zelfs naar Tolbert en Winschoten gebeld maar ook daar was geen plaats meer.
Vorig jaar heb ik door die wachtlijstenpret in die hele winter maar 3 wedstrijden kunnen starten..But I keep holding on...Ik stalk die mensen gewoon bijna maar goed haha..
Hebben jullie dit ook??


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:35

BEn ik even blij dat ik bij de pony's rijd zeg!!! Anders moet je nu al voor maart en april gaan bellen of zo!! Dan weet je misschien zeker dat je erbij zit want het is wel kl*te dat je steeds maar op de wachtlijst staat!!

Live,LOve,'ndLaugh

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:22

T domme is dat ik bv. in begin nov. al naar een wedstrijd voor 28 december belde, en die zat vol.
Nu had mn moeder voor de gein naar een wedstrijd voor 20 december gebeld, en daar kon ik nog wel bij Verward
Ze heeft eergister gebeld ofzo.Tis dan wel provincie utrecht, en die andere gelderland, maar bv. woudenberg zit ook altijd wel snel vol.
Maar over t algemeen zitten ze snel vol, gewoon ver vooruit bellen Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:25

Lunteren en barneveld zitten ook snel vol. Waar je het altijd kunt proberen is Beemte Broekland boeven apeldoorn, daar gaf ik me 2 weken van te voren op Haha!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:56

Misschien moet je je nóg eerder opgeven. Bij veel rijverenigingen kun je je ook al inschrijven voor de eerst komende wedstrijd.
De leuke wedstrijden zitten snel vol en de wat mindere wedstrijden zitten minder snel vol... Je moet nu al aan je planning van februari beginnen.....

She's my lady Lovers

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:48

Minstens aan februari, voor eind januari kon ik eind november amper meer terecht.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:48

en Barneveld kunnen gewoon heel weinig mensen starten, het is er iig goed verrot om te starten.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:50

Margon schreef:
BEn ik even blij dat ik bij de pony's rijd zeg!!!



nou bij de ponys zit ook alles al vol hoor! Boos!
of dan gooien ze de m en z er maar uit omdat ze dan meer mensen in de b en l kunnen aannemen grrrr maarjah heb me nu net opgegeven voor eind april en de selecties maar voor januari zat iets zelfs al weer vol eg heel vervelend wordt het want als ik er dan bij zit rijd ik maar tegen 2 tot 5 anderen dus zo vol zit de m niet Verward

............

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:14

Ik ben ook blij dat ik niet in de B zit, want die zit meestal nog veel sneller vol.De L2 waarin ik nu zit is denk ik nog t relaxends, wat er doen nooit zoveel L2-combinaties mee en dan kan je er makkelijker bij.

Dat ze de M en de Z eruit gooien heb ik nog nooit gehoord, dat is echt wel genaaid.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:15

Dat zijn meestal toch niet zoveel combinaties.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 15:03

Ik ben gewoon blij dat ik spring Ctal Knipoog Daar heb je dat probleem niet zo
Alleen nu willen ze bij ons in de regio nog maar 1 springwedstrijd per dag toestaan Verdrietig Dat gaat wel vervelend worden denk ik...Verdrietig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 15:36

Dat is wel heel apart :S ?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 15:40

Onze wedstrijdsecretaresse is ermee gestopt omdat er dus heel veel mensen kwaad werden op haar omdat ze op een wachtlijst werden gezet, ik vind dit echt belachelijk! Er is maar 1 die de schuld daarvan mag krijgen en dat is de ruiter zelf, je moet gewoon op tijd je coupons op sturen. Ik heb nu al voor januari al mijn wedstrijden opgegeven en ik sta dus nooit op een wachtlijst.
Ik neem nu van haar het wedstrijd secreatiaat over maar wij organiseren nu als vereniging geen wedstrijden meer, we hadden er elke maand 1. Dit is hartstikke jammer, ook voor mezelf omdat het mooi dichtbij is. Maar de ruiters hebben het zelf verpest door idd elke dag te gaan bellen en zeuren dat ze mee willen doen.
Dus als ik jou was zou ik stoppen met "stalken" want ik denk dat het averechts werkt! Geef dus gewoon op tijd je wedstrijden op!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 16:00

Ik stalk niemand Verward Ik bel gewoon netjes 1x om het nog te proberen.

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 20:37

Wij hebben vanuit de club een wedstrijdsecretariaat...dat voor iedereen de wedstrijden aan het begin van het seizoen opgeeft...en dan nog steeds sta ik op de wachtlijst. Ik woon inFriesland maar heb nu dus ook al een paar keer naar Groninge, Drenthe en zelfs Noordholland gebeld...vaak zitten ze daar ook al vol..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:32

Nee, ik heb tot nu toe elke wedstrijd kunnen starten dit binnen seizoen. Ik had wel heel vroeg al de data van de concoursen aan het wedstrijdsecretariaat doorgegeven en van daaruit wordt het dan verder geregeld.

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 15:22

ja ik heb zonet NOG maar een keer gebeld en ik kon er toch nog tussen vanavond...nu maar hopen dat het goed gaat!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 16:31

Volgens mij zijn er in groningen en friesland ook veel minder wedstrijden dan in drenthe. Als ik op de ene wedstrijd nie meer kan starten kan ik vaak iets verder weg (noord-overijsel) nog wel aan de start komen. Ik blijf er bij dat je gewoon op tijd je coupons in moet sturen!

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:42

Ik heb daar eigenlijk nog nooit last van gehad, wel dat een wedstrijd vol was maar dan was er altijd nog wel een andere wedstrijd op dezelfde dag.
Misschien is dat bij de pony's ook wel minder als bij de paarden. Verward
En ik denk ook dat het idd in elke provincie anders is.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:52

Wat lastig als je je zo ver van tevoren moet inschrijven. Hoe gaat dat dan als je in de tussentijd je max. aantal punten hebt gehaald en je moet promoveren maar die hogere klasse zit al vol? Ben je dan je inschrijfgeld kwijt ofzo?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:32

Nee als je MOET promoveren, mag je er altijd tussen! Tenminste ik kon er altijd nog tussen, maar soms kunnen ze ookmoeilijk doen. Maar de meesten doen daar niet moeilijk over, wat moet dat moet!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:57

Ik heb het ook weleens veranderd alhoewel ik nogn iet aan het max. aantal punten zat, dat was ook geen probleem.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:04

Bij een aantal wedstrijden hier in de buurt kan je je alleen opgeven op de dag van de wedstrijd voor de volgende wedstrijd, niet eerder, maar ook niet later. Blijven starten dus

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:37

ik hen nu al 2x gehad dat ik op een reservelijst stond en dat ik toch ook 2x gebeld ben om toch te mogen starten. (Wel een week van tevoren, maar toch super dat ik er tussen mocht!) Kan ik zelf niet... inimini blessure...

Iemand van het secretariaat van een vereniging zei mij dat je het beste een week van tevoren (of enkele dagen van te voren) toch even kan belen om te vragen of ze een rubriek kunnen opvullen. Als je maar normaal en beleefd blijft doen! Schijnheilig

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flip00, Googlebot en 34 bezoekers