Interessante startlijst concours Weert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Interessante startlijst concours Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 15:18

De lijsten zijn te vinden op www.deijzerenman.com
Ik ga vrijdag, dan komen de zz-l, de zz-z, de lichte tour, de zeer interessant bezette grand-prix én de junioren en young riders rijden een kür op muziek!!! Ik zag ook twee bokkers op de startlijsten staan Tong uitsteken Haha!
Wie gaan er nog meer???

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:17

ikke missschien, als pa zint heeft, maar weet niet zeker of ik op vridah wil gaan, want dan heb ik nl. zelf ook les.
je komt wel van best ver om hier naar een wedstrijd te komen kijken of niet?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 15:08

Tjonge jonge hé, er komt echt massaal publiek naar Weert dit weekend! Vooral de en masse toestromende Bokkers zullen de deelnemers fanatiek supporten......... not.......

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:08

tja, sommige mensen moeten werken Knipoog

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:19

Welke bokkers doen er mee dan?

*geen onderschrift*

ladietje
Berichten: 38
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:09

hey! leuk dat jullie komen, ik moet daar rijden. Donderdag junioren met 2 paarden, vrijdag tm zondag zz-zwaar met eentje. Heb er echt super veel zin in, ben wel een beetje zenuwachtig!! Vandaag al alle spullen klaargemaakt en alles gepoets en natuurlijk hard geoefend! Maar er doen wel hele goede mee zag ik op de startlijst, wel spannend tegen al die professionals rijden...

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:14

LMsWinnetou schreef:
Welke bokkers doen er mee dan?


Bibi van Berkel-Nistria Utopia-Junioren
Linda van Doorn-Jordan-Young Riders
Tommie Visser-No Limit-Young Riders
Tommie Visser-Blue Ocean-Young Riders
Carmen van den Mark-Okkie-Junioren
Carmen van den Mark-Reduson's Ladiesar-Junioren, ZZ-Zwaar

Don't dream your life, live your dreams!

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 18:27

Gabbyfedde heeft een mooi lijstje gemaakt, top!

ladietje schreef:
hey! leuk dat jullie komen, ik moet daar rijden.


Eeehhh, Jullie??? tot nu toe ga ik nog alleen.........
Iedereen moet werken of Sinterklaas vieren Verdrietig

Citaat:
Donderdag junioren met 2 paarden, vrijdag tm zondag zz-zwaar met eentje. Heb er echt super veel zin in, ben wel een beetje zenuwachtig!! Vandaag al alle spullen klaargemaakt en alles gepoets en natuurlijk hard geoefend! Maar er doen wel hele goede mee zag ik op de startlijst, wel spannend tegen al die professionals rijden...


Spannend he, ik ben zo benieuwd naar Sven Rothenberger, en Jazz en Jarwo en Jup (dit is in de grand-prix) en........ alles wat in de andere klassen meerijdt........ Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:34

Aimee schreef:
Gabbyfedde heeft een mooi lijstje gemaakt, top!


Dank je!

Dit zijn de deelnemers waarvan ik weet dat Bokkers zijn. Misschien zijn er nog wel meer, maar dat weet ik niet!

Ik zou er ook graag heengegaan zijn, alleen moet ik vrijdag stage lopen en zaterdag heb ik zelf (selectie) wedstrijd. Zondag wil ik echt thuis zijn en uitrusten, want ik ben heel moe!

Don't dream your life, live your dreams!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:00

Voor degene die niet naar Weert kunnen, is het misschien interessant om 20 & 21 December naar Roosendaal te komen ! Hier worden de finales van de ZZGP- cup (eindejaars- dressuurfestijn) gehouden ! Met o.a. Tyrza in de GP ....... Kwijl


Op zaterdag 20 en zondag 21 december as organiseert de Stichting ZZGP, in samenwerking met Manege “Den Goubergh” de eerste editie van het ZZGP EINDEJAARS-DRESSUURFESTIJN 2003.

Gedurende twee dagen vinden dressuurrubrieken plaats voor Junioren, Young Riders, ZZ-Licht, ZZ-Zwaar, Lichte Tour en Zware Tour combinaties. De klassen ZZ-Licht, ZZ-Zwaar en Lichte Tour strijden om de ZZGP-CUP 2003.

Naast de fraaie ereprijzen strijden de beste ZZGP-combinaties ook om aantrekkelijk prijzengeld dat voor vrijwel alle rubrieken beschikbaar is.

De toegang is gratis. De wedstrijden vinden plaats in Manege "Den Goubergh" aan de Oude Ettensebaan in Roosendaal. Via onze website (www.zzgp.nl) houden we u op de hoogte.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:03

Jacobien, weet jij al of je daarvoor geselecteerd bent?
Ik heb het nog niet gehoord op stal Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:07

Ja, las net op de site ....

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 23:17

Misschien dat ik ook nog naar Roosendaal ga, ik ben wel benieuwd naar Tyrza reallife. Bovendien heeft m'n instructrice zich dacht ik ook geselecteerd. Moet ik nog ff checken......

Even een toevoeging: ze heeft zich inderdaad geselecteerd. Wie weet reis ik dan nog eens af naar het zuiden. Al doe ik dat twee dagen daarvoor ook al ivm de hengstencompetitie, hmmmm....... druk programma........

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 03:53

Ik begreep van een aantal van mijn klanten dat vele junioren en young-riders de kür in Weert niet rijden. Omdat het niet verplicht is gesteld en de meeste nog met hun nieuwe kür bezig zijn, maar ook omdat de stalling en overnachting nogal kostbaar schijnen te zijn.

Horsedances

Meer dan 3000 dressuur videos on-line

http://www.topdressage.tv

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 10:35

Ow. Dat zou erg jammer zijn, vooral omdat ze slechts één nachtje hoeven te blijven. Maar goed, tijdens dat eventuele gat in het programma kan ik dan mooi een vriendin ophalen in Deurne zonder iets te missen. Knipoog

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:52

Hee de papa van mijn paardje moet morgen! Jammer dat ik moet werken zeg...

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:04

Ik wilde in eerste instantie ook in Weert starten, maar ik vond het achteraf toch iets te snel om de week erna meteen GP te starten. Ik ga weer een weekje laten op een ander ZZGP concours.

Maar in Roosendaal ben ik zeker van de partij! Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:08

masja schreef:
Hee de papa van mijn paardje moet morgen! Jammer dat ik moet werken zeg...


Welke hengst is dat dan?

Toos paardloos

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:11

Jazz Lachen

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 12:20

Tyrza schreef:
Ik wilde in eerste instantie ook in Weert starten, maar ik vond het achteraf toch iets te snel om de week erna meteen GP te starten. Ik ga weer een weekje laten op een ander ZZGP concours.

Maar in Roosendaal ben ik zeker van de partij! Lachen


He, da's nou jammer. Dan had je morgen avond de Grand-prix gereden en dan had ik je zéker weten gezien!!! Nou ja, dan moet ik het maar doen met Johan Rockx, Le Montrachet, Jazz, Jeanette Haazen en Quicksilver, Alex van Silfhout, Jarwo, Barclay, Jup. En vergeet de jonge amazones niet: Joyce Lenaerts, Kirsten Beckers, Petra van Esch.
Owwww, ik kan niet wachten.........

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:28

Ik ga misschien vanmiddag of morgenmiddag nog even kijken in Weert. Stalgenootjes moeten rijden.. ff supporteren dus!
Succes in ieder geval iedereen die moet rijden!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 14:53

Nou, ik heb de kou weerstaan en heb alles gezien gisteren!!! Ja, ik weet het de tribune was verwarmd en vanuit de kantine kun je alle drie de banen zien, maar ik ben natuurlijk eigenwijs, ik wil niet alleen zien maar ook hóren dus ik heb in de kou van 12.00 u. tot 23.00 u. bij de losrijbaan aan de kant gestaan. Brrr.... brrrr..... wel weer veel gezien en geleerd.

Resultaat van de dag: ik wil les van Alex van Silfhout en ik ben verliefd..... op Blue Ocean........ Vingers aflikken

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 15:03

Hoe is het in de Zware Tour geeindigd???

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 15:19

Eerste was Antionette Fallandt met Jarwo (ruim 71% ), tweede was Tineke Bartels met Jazz (69,??? % bijna 70 % ), derde was Sven Rothenberger met Barclay (ergens 67 of 68 % ), vierde was Marie-josé Hulsman met Le Montrachet (67,?? % ), vijfde was Sonja Gademann met Jup (ook 66 of 67 % ) en zesde Janine Fiechter met Alabama. Dit zijn (uit m'n hoofd) de combinaties die aan de prijsuitreiking deelnamen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 16:36

Horsedances schreef:
Ik begreep van een aantal van mijn klanten dat vele junioren en young-riders de kür in Weert niet rijden. Omdat het niet verplicht is gesteld en de meeste nog met hun nieuwe kür bezig zijn, maar ook omdat de stalling en overnachting nogal kostbaar schijnen te zijn.

Horsedances


Alleen Wendy vd Helm reed bij de YR geen kur, voor de rest IEDEREEN, ook bij de Junioren.
Stalling was 100E en 65E voor 1 dag, volgens mij had iedereen die ik daar ken van de Jun en YR een stal gehuurd (behalve ik), zelfs voor 1 dag.

She's my lady Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers