aanmelding wedstrijd, combinatie/paard gebonden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

aanmelding wedstrijd, combinatie/paard gebonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 13:18

Ik zit mij iets te bedenken, stel je hebt je met paard A opgegeven voor een wedstrijd, en dat moet tegenwoordig al wel 2 maanden van te voren.
Vlak voor de wedstrijd blijkt dat je met paard A niet mee kunt doen, kreupel bijvoorbeeld.
Mag je dan paard B meenemen als je daar een startkaart mee hebt? (wel even bellen/melden natuurlijk) Betalen moet je toch, dus eigenlijk zou het niet moeten uitmaken met welk paard je aan komt zetten.
Oftewel is opgeven combinatie gebonden of ruiter gebonden? (meestal geef je wel door met welk paard je wilt starten, maar mag je dus ruilen?)

Of als je je opgeeft met 2 paarden, maar er is maar plek 1, mag je dan zelf kiezen met welk paard je verschijnt? (meestal hoor je pas veel later dat het vol is, als je de startcoupons al lang en breed hebt opgestuurd).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 13:26

Ik gaf me vroeger vaak op met 2 pony's in dezelfde klasse. Ze zetten je dan gewoon in de lijst op 2 plekken en dan kon ik zelf bepalen welke ik op welke plek startte. De meeste organisaties doen er niet zo moeilijk over. Je mag natuurlijk niet met een ander paard op de startcoupon van het eerste paard starten, maar dat lijkt me logisch.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 13:37

Ja maar dat gaat meestal alleen maar op, als beide paarden in dezelfde klasse starten.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:58

Als je beide paarden in dezelfde klasse start is het eigenlijk nooit een probleem

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:23

meestal kan dat idd wel, mits je beide paarden in dezelfde klasse start.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:30

Het is per vereniging verschillend, maar meestal kan het wel Lachen