Interessante startlijst concours Weert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:38

Aimee schreef:
Nou, ik heb de kou weerstaan en heb alles gezien gisteren!!! Ja, ik weet het de tribune was verwarmd en vanuit de kantine kun je alle drie de banen zien, maar ik ben natuurlijk eigenwijs, ik wil niet alleen zien maar ook hóren dus ik heb in de kou van 12.00 u. tot 23.00 u. bij de losrijbaan aan de kant gestaan. Brrr.... brrrr..... wel weer veel gezien en geleerd.

Resultaat van de dag: ik wil les van Alex van Silfhout en ik ben verliefd..... op Blue Ocean........ Vingers aflikken


Ow dan heb je mij ook voorbij zien komen Knipoog

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:53

Nistria het is niet waar dat alle YR kur reden want behalve wendy vd helm hadden ook wendy fokker,vincent van gasselt en ik afgemeld. Want er waren zoveel afmeldingen voor de kur dat zelfs ik had mogen starten maar ik had er ook weinig zin in. groetjes

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:23

Nistria schreef:
Stalling was 100E en 65E voor 1 dag, volgens mij had iedereen die ik daar ken van de Jun en YR een stal gehuurd (behalve ik), zelfs voor 1 dag.


Dan waren de drinkbakken zeker van goud en lagen er ook goudsnippers op de vloer of zo Knipoog ?
Ik vind Almelo altijd al duur (26 euro per dag) maar dit slaat echt alles.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:58

joop007 schreef:
Nistria het is niet waar dat alle YR kur reden want behalve wendy vd helm hadden ook wendy fokker,vincent van gasselt en ik afgemeld. Want er waren zoveel afmeldingen voor de kur dat zelfs ik had mogen starten maar ik had er ook weinig zin in. groetjes


Ik bedoel van de eerste 8...
Wendy startte niet want ze had nog geen kur met Spekkie en er kwam nog een plaats vrij omdat Dominique maar met 1 paard kur mocht rijden. Degene die de plekken op konden vullen hadden afgemeld...

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:02

Fitzroy"]
[quote="Nistria schreef:
Stalling was 100E en 65E voor 1 dag, volgens mij had iedereen die ik daar ken van de Jun en YR een stal gehuurd (behalve ik), zelfs voor 1 dag.


Dan waren de drinkbakken zeker van goud en lagen er ook goudsnippers op de vloer of zo Knipoog ?
Ik vind Almelo altijd al duur (26 euro per dag) maar dit slaat echt alles.
[/quote]

Het is echt niet normaal wat ze voor stalling vragen. In Strassen (Lux) waren ze 250E voor 5 dagen, en het was verplicht want je paard moet op het terrein blijven.

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 04:11

Omdat er plotseling en onaangekondigd nog een huldiging werd ingelast voor het gouden junioren team en het zilveren young-riders team (waardoor ze toch de volgende dag terug moesten komen) hebben een aantal combinaties toch nog maar gereden, maar een aantal Young-riders reden op hun Junioren-kür en een aantal Junioren op hun Z-kür. Wendy van der Helm was zo verstandig om zich met Spekkie volledig op haar klassieke proef te richten (en dat heeft aan de uitslag gezien goed gewerkt). Verder was het voor een aantal Junioren eerst nog de bedoeling om bij de Junioren te starten (dat kon hier/dit jaar nog), maar zijn zij op advies van Jan Peeters toch maar in de Young-riders klasse gestart.

Horsedances

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 14:00

Het klinkt alsof het organisatorisch een zooitje was, gezien het feit dat de meesten niet op een kür of huldiging rekenden.

Lijkt me niet echt prettig, om onverwacht toch weer de dag erna ten tonele te verschijnen. Maar goed, zo'n huldiging maakt weer een hoop goed Haha! (remember het CHIO, Theo? Haha!)

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 14:01

Waar zijn de uitslagen te bekijken?

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 14:08

Okée, ik kom één dag niet op bokt en er is een discussie over het wel of niet rijden van de junioren en young riders.
Tja, ik, als publiek, vond het erg jammer dat Wendy van der Helm niet reedt met Inspekteur, dat had ik wel willen zien. En Wendy Fokker??? Die moest sowieso nog aanwezig zijn voor de huldiging van het gouden team. Dit werd overigens alleen voor de junioren gedaan!!!
Waarom hebben jullie geen zin om nog een kür te rijden??? Lijkt me juist een goede oefening, of willen jullie pas voor een (internationale) jury als alles klopt?
En ja, de stalling is inderdaad wel heel erg duur, zeg. Iemand enig idee waarom?
Toch wel handig om met een nazaat van Gordijn te trouwen, dan stal je je paard gewoon in de normale stallen. Kost niks, je hebt alle rust en ruimte en zelfs een eigen losrijhal!!! (gaat over Sven Rothenberger)

Nistria schreef:
Ow dan heb je mij ook voorbij zien komen Knipoog


Ik heb je zeker weten gezien, ook dat je even een traantje weg moest pinken bij het horen van de uitslag......... of mag ik dat hier niet vertellen? Het was een super-score voor een hele goede proef. Mijn complimenten.

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:50

De stalling (maar ook de hotelkosten) zijn natuurlijk niet goedkoop, maar het probleem was A. De huldiging was niet aangekondigd en
B. Het was sinterklaasavond, en als je een dochter heb die paarden rijdt, moet er toch ook eens aandacht zijn voor de andere kinderen. Daarnaast blijft natuurlijk het feit dat junioren in een heel korte tijd van een Z-proef naar een PSG proef moeten groeien, en daarbij hebben ze alle aandacht nodig voor de klassieke proef, en het is altijd beter om voor een internationale jury niet half beslagen ten ijs te komen. Ik vond het dan ook van Coby een heel wijs besluit, temeer daar enkel de klassieke proef als observatie telde. Voorts is Weert natuurlijk al altijd een concours wat vele om hun moverende redenen links laten liggen, dit is natuurlijk niet leuk voor het publiek, maar ik kan het best begrijpen, want zolang we nog steeds zitten met de polarisatie van de machten binnen de dressuurwereld zal dit nooit veranderen.

Horsedances


Horsedances

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:13

Aimee"]
[quote="Nistria schreef:
Ow dan heb je mij ook voorbij zien komen Knipoog


Ik heb je zeker weten gezien, ook dat je even een traantje weg moest pinken bij het horen van de uitslag......... of mag ik dat hier niet vertellen? Het was een super-score voor een hele goede proef. Mijn complimenten.
[/quote]

Bloos Haha ik kon het inderdaad even niet droog houden!!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:51

Wie weet de uitslagen van Weert?

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 01:38

Horsedances schreef:
Voorts is Weert natuurlijk al altijd een concours wat vele om hun moverende redenen links laten liggen, dit is natuurlijk niet leuk voor het publiek, maar ik kan het best begrijpen, want zolang we nog steeds zitten met de polarisatie van de machten binnen de dressuurwereld zal dit nooit veranderen.

Horsedances


Haha! Ik hoopte dan ook niet op een komst van Anky......... of Anja Plönske........ Knipoog

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:18

Mijn "juf" was eerste gister! in de ZZ-licht