Verslagje onderlinge springwedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Verslagje onderlinge springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 21:24

Vandaag had ik een onderlinge springwedstrijd in Groningen bij mijn springinstructeur Jans Zweep. Ik deed mee in de B bij de paarden waar 80 cm werd gesprongen EN ik mocht als eerste Lips are sealed We gingen daar met een heel stel van de manege heen (22!) waarvan het merendeel s'ochtends in een lange karavaan vertrok.

Daar was ik dus ook bij maar voor vertrek heb ik eerst Pjelks lange manen helemaal afgeknipt. Verdrietig Die zaten namelijk altijd heel stom (de ene pluk dertig cm lang, de ander rechtomhoog Verward ) en om er wat moois van te maken moet ik altijd zo'n drie uur vlechten en daar had ik nu dus ff geen zin in . Nu is Pjelli dus weer helemaal Fjord.

Afijn het springen ging voor ons doen errug goed. Bij het inspringen sprong Pjelk alles netjes. Maar toen in de ring... Hindernis een (een kruisje) was echt te eng dus daar moest even voor geweigerd worden. Maar bij de tweede poging kreeg ik hem daar toch over ~~}> . Hindernis twee (een groene oxer) was al even eng en daar kwamen we dan ook bij de tweede poging pas over. Daarna had Pjelk eindelijk zo'n beetje begrepen wat de bedoeling was en toen kwamen we de rest van het parcours foutloos door. En ik was echt superTROTS een heel parcours bij de paarden gesprongen te hebben met mijn dikke fjordenbaal! Cool Party!!

Verder was het ook wel een heel gezellig dagje omdat we met zoveel gingen van de manege. We gingen gezamenlijk heen en terug en ook de tijd daartussen was erg leuk. Iedereen hielp elkaar en moedigde elkaar aan. Echt super!