2e en weer een winstpuntje (onderling)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

2e en weer een winstpuntje (onderling)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 14:31

Vanochtend had ik weer een onderlinge wedstrijd bij ons op de manege. Ik moest om half 10 starten, dus gisteravond al ingevlochten enz. En vanochtend vroeg uit m'n bedje. Zowaar was Amrad nog redelijk schoon Lachen

Ik moest de F10 rijden. Er viel niet echt los te rijden omdat de buitenbak veel te nat en te zwaar was. Alleen maar een beetje gestapt dus. Gelukkig kreeg in de binnenbak nog even wat tijd om los te rijden. Heb hem even wat beter aan m'n been gemaakt toen, want z'n reactie was niet echt geweldig Schijnheilig

Toen m'n proef. Amrad was wel heel braaf, maar de stelling en buiging op de voltes wilde niet echt worden wat het wezen moest. Kwam denk ik ook wel omdat hij nog niet lekker los was. Ook m'n overgangen terug gingen niet echt geweldig.
Maar over het algemeen was ik toch wel tevreden, hij was braaf, en de proef ging op een paar kleine foutjes na best redelijk.

Prijsuitreiking... Ik was 2e Lachen Had 211 punten, net winst dus, gelukkig! M'n zus was 3e met ook 211 punten. En de eerste had 213 punten. Verder was er geen winst gereden.
Geen beker omdat ik voor spek en bonen mee doe. Ik start ook officieel en mag dus eigenlijk niet meer aan de onderlinge wedstrijden mee doen.
Maar dat maakt ook niks uit, het is een goede oefening en ik ben blij met m'n puntjes!

Ben hartstikke blij, zeker omdat Amrad en ik een tijdje verschrikkelijke ruzie hebben gehad Scheve mond Het gaat echt steeds weer een stukje beter Lachen

Groetjes Diane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, Petunia27 en 27 bezoekers