Wel of Geen BLAUWE leren laarzen kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wel of geen BLAUWE leren laarzen kopen

Wel
20 (40%)
Niet
30 (60%)

Totaal aantal stemmen: 50


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:02

Ik heb een donkerblauwe Pikeur Diana (wol) en daarbij een donkerblauwe cap, maar gewoon zwarte laarzen. Lachen Ik weet niet wat ik mooier vind eigenlijk........als de laarzen echt heel mooi donkerblauw zijn, hmmm, misschien wel.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:11

MoniqueT schreef:
Zou het niet doen hoor. Je legt je hardstikke vast op blauw, ook voor je gewone rijkleding, 't is mij te modegevoelig.


ach, funky toch Haha!

veel mensen vinden mijn knaloranje chabrak ook lelijk, maar ik zelf vind hem geweldig, en daar gaat het om!

Ik denk dat je gewoon eens naar de kleuren blauw moet kijken in de winkel, en er naar moet vragen of de kleur zo blijft of niet. Mijn zwarte laarzen (ondanks mijn grote onderhoudsbeurten:)) worden doffer en meer richting grijs dan zwart Scheve mond

En anders verkoop je ze toch later weer als je er zat van bent (aan mij bijvoorbeeld Schijnheilig ) en koop je een nieuw paar zwarten

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:41

Ach, misschien heb je gelijk, ben ik ouwe theemuts Huilen

Ben altijd nogal behoudend met dingen die lang mee moeten.

Sall

Berichten: 6713
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:51

Ik zou het niet doen, is vaak moeilijk om een kleur te vinden die echt erbij past en als het net niet is, dan is het eigenlijk helemaal niet.
Dan sla je de plank behoorlijk mis.
Zwart komt ook terug in je zadel/hoofdstel en in je kraagje, vind het gewoon meer af met zwarte laarzen.
En een goed punt is ook of je de laarzen in het dagelijkse leven ook gebruikt, dan loop je altijd met blauwe laarzen (en de kleurvasheid van leer is ook niet altijd het je van het).

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:33

Dat vind ik echt super mooi!! Alles in het donkerblauw met beige! Weer wat anders dan de rest van die pinguins Haha!
Maar als je met gewoon rijden van setjes enzo houdt zit je wel weer vast aan het blauw, dat is wel weer lastig..
Trouwens als je wel die blauwe laarzen zou kopen zou ik ook echt met beige dekje en beige broek enzo, niet alles zwart met wit en dan wat blauw er tussendoor Scheve mond

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:38

ik zou zwarte laarzen nemen

vind donkerblauw met champagne heeeeeel mooi!

maar ik wil denk ik dan een donkerblauw jasje met zwart kraagje en dan n zwart hoedje(ben bijna Z1)en zwarte laarzen en dan een champagne kleuringe broek, blouse, hanschoentjes&plastron

je hebt neem ik aan een zwart zadel&zwarte beugelriemen?dan is t niet zo mooi als je er blauwe laarzen bij hebt, maar das mijn mening!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:05

Ikzelf zou het nooit doen, maar als jij het leuk vind doe je dat toch gewoon?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:53

Ik heb er over nagedacht, maar ik koop toch gewoon zwarte (eigenlijk meer omdat blauwe meestal speciaal op maat gemaakt moeten worden)

Ik vind het wel mooi, maar de geplande pikeurcap past bij mij even niet in de begroting en ik heb dus een zwarte cap bij mijn blauwe jasje, dan is zwarte laarzen net zo mooi Knipoog

ik ken iemand die heeft echt mooie donkerblauwe laarzen en dat vind ik supernetjes staan Alles is bijna dezelfde kleur, dan is het wel ontzettend mooi Haha!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:25

Koop gewoon wat je zelf mooi vindt...wie ben en ik om daar over te oordelen. Als je een blauw rijjasje en blauwe cap hebt, kan dat mooi staan bij elkaar, maar als e dan een zwart of bruin zadel hebt vind ik het wel vloeken. Persoonlijk zou ik het niet doen, want leren laarzen koop je niet iedere dag, je moet er wel een tijdje mee kunnen doen, ook een nadeel is dat ze idd modegevoelig zijn, en niet altijd bij je rijkleding passen. Maar als jij het mooi vindt.. Doen!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:29

Ik heb net je andere topic gelezen en zie dat je van plan bent om alles blauw met champagne te kopen, en heb op WEL gestemd, ik vind dat echt zo mooi! 'Helaas' past mijn wedstrijdkleding nog goed, maar ik zou heel graag ook alles in blauw met champagne willen! Maargoed ik heb nu alles zwart wit en t is een beetje overdreven om alles nieuw te gaan kopen terwijl het nog gewoon goed is Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:41

Als ik in jouw laarzen stond Knipoog , dan zou ik voor zwart gaan.
Donkerblauw staat natuurlijk mooi bij je nieuwe outfit, maar ik neem aan dat je er dagelijks mee gaat rijden.
Dan ben je toch altijd gebonden aan je blauwe laarzen, zwart is wat makkelijker te combineren.

Mocht je wel blauwe laarzen aanschaffen, dan zou ik me zeker eerst verdiepen in de kleurvastheid.
Zolang spullen nieuw zijn, zijn ze altijd mooi.
Maar hoe ziet het er na intensief gebruik uit ?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:18

Geen.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:50

dione schreef:
Ik zou voor zwart gaan.
dat zwart zit nl. ook in je zadel (denk ik) en komt terug in de kraag van je rijjas (gok ik zo).
Ik vind blauw met champagne erg mooi maar dan geen blauwe rijlaarzen erbij.



Helemaal mee eens,maar het is en blijft jouw keuze !

Veel succes!!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 09:41

Oscar schreef:
Als ik in jouw laarzen stond Knipoog , dan zou ik voor zwart gaan.
Donkerblauw staat natuurlijk mooi bij je nieuwe outfit, maar ik neem aan dat je er dagelijks mee gaat rijden.
Dan ben je toch altijd gebonden aan je blauwe laarzen, zwart is wat makkelijker te combineren.

Mocht je wel blauwe laarzen aanschaffen, dan zou ik me zeker eerst verdiepen in de kleurvastheid.
Zolang spullen nieuw zijn, zijn ze altijd mooi.
Maar hoe ziet het er na intensief gebruik uit ?


Dat was ik eigenlijk ook alweer vergeten.

DE KLEURVASTHEID

Je kunt bij zwarte laarzen het sneller wegpoetsen dan bij Donkerblauw natuurlijk.

De stand staat voor Nee wordt steeds hoger.

En ik heb een hoop reacties waarom het niet te doen.

Ik word echter wel steeds wijzer van jullie *LOL*

Bedankt voor je reactie

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 09:43

Lydiia schreef:
veel mensen vinden mijn knaloranje chabrak ook lelijk, maar ik zelf vind hem geweldig, en daar gaat het om!


Ik heb toevallig ook zo'n (wegwerkers) Oranje shabrak Haha!

kijk maar op Oranje Shabrak

Alleen wel met bijpassende bandages Bloos

Hi Hi Hi

P.s. dit is niet Noureyev hoor maar Maestro een paard die ik voor mijn vriendin reed voor de verkoop.

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:09

Persoonlijk houd ik niet zo van blauw, maar als jij het toch mooi vindt zou ik het vooral doen, je valt in ieder geval wel op tijdens concours.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:00

Waarom neem je geen zwarte laarzen waarbij aan de bovenkant zo'n donkerblauwe rand zit (heeft een naam maar die weet ik even niet)?? Dan heb je een combi van kleuren en hoef je niet te kiezen. Knipoog

Ik heb trouwens op wel gestemd.. Als je ze niet met zo'n band neemt dan zou ik namelijk hele blauwe nemen.. En waarom neem je ook niet een donkerblauw hoofdstel ?? Ik heb er zo een en das echt heel mooi hoor (kopen?? Tong uitsteken )

Off-topic: waar heb je dat oranje shabrak gekocht??

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 15:27

Estragon schreef:
Waarom neem je geen zwarte laarzen waarbij aan de bovenkant zo'n donkerblauwe rand zit (heeft een naam maar die weet ik even niet)?? Dan heb je een combi van kleuren en hoef je niet te kiezen. Knipoog

Ik heb trouwens op wel gestemd.. Als je ze niet met zo'n band neemt dan zou ik namelijk hele blauwe nemen.. En waarom neem je ook niet een donkerblauw hoofdstel ?? Ik heb er zo een en das echt heel mooi hoor (kopen?? Tong uitsteken )

Off-topic: waar heb je dat oranje shabrak gekocht??


Bedankt dat is een Super OK dan! idee (die blauwe band).

Off-topic:

Ik heb het shabrak bij Mr Ed gekocht de bandages ook *LOL*

Bedankt voor je aanbod maar ben verliefd op mijn eigen hoofdstel

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:03

Vriendin van mij heeft ze ook, maar echt een mooie kleur, heel donker, tegen het zwarte aan eigenlijk.Dan vindt ik het wel mooi.
Al zou ik ze zelf nooit kopen, toch vind ik t r wel mooi uitzien.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 16:21

Ctal schreef:
Vriendin van mij heeft ze ook, maar echt een mooie kleur, heel donker, tegen het zwarte aan eigenlijk.Dan vindt ik het wel mooi.
Al zou ik ze zelf nooit kopen, toch vind ik t r wel mooi uitzien.


Beste Ctal

Zou jij misschien aan je vriendin kunnen vragen

a) Hoe die kleur heet, wordt genoemd
b) Welk merk laarzen ze heeft
c) Of je een foto mag maken en hier plaatsen Haha!

Dat zijn misschien wel DE laarzen die ik zoek *LOL*

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:32

Haha ik zal t wel even vragen, maar foto kan niet, want k snap de digi niet Haha!
Maar ik weet niet of t nepleren zijn of echte, ze lijken wel veel op leer iig.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:39

En, ben je er al over uit wat je doet Noureyev?

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:50

(En zij gebruikt ze sowieso alleen op concour)