wat zijn de laagste punten van jullie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 12:14

mesastamp schreef:
154



Ik ook 154, maar ik heb dan ook nog maar een paar wedstrijden gereden in de B Haha!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 12:19

147, 2 keer verkeerde galop En geen middendraf (middendraf blijft voor Kado alleen je knietjes wat hoger optrekken Schijnheilig ) Maar goed, was m'n 2e wedstrijd, eerste keer had ik nog netjes 164 punten. En hij was nog maar 2 mnd onder het zadel Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:58

144, eerste wedstrijd! En de andere proef hadden we 161... Bloos! (hoezo een verschil)

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:41

144 in de B, Saar dacht dat er al pirouettes werden gevraagd Schijnheilig

148 in de L1 gewoon geen bijzonder goede of slechte proef

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:50

158 pnt. tot nu toe.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:29

Ik vind dat de meeste niet eens zulke slechte punten halen!
mijn laagste is volgens mij 140..... in de M2 en in de L1 d8 ik....

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:54

heb net mijn laaste wedstrijd gereden van het jaar enm ik had nog nooit zo laag gehaald ik had 149 punten dat vind ik zelf niet echt goed maar het ging ok niet echt xo goed ik ging echt heel hard die van mij is de laaste tijd wel erg fit

Annash
Blogger

Berichten: 26564
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:04

toen ik net L1 startte met Dancer, mn 2e proef had ik 136.. 9 van de 10 witte hekjes (stond niet helemaal rond, alleen bij de letters) waren 'vriendelijk' maar dat 10e hekje beet!! Boos!
ben flink pissig op dr geweest, was een selectie
gelukkig maakte ze het de 2e en de 3e selectie goed
163 en 165 (Kringkampioen en door naar de regionale als enige uit die categorie/klasse Knipoog)

afgelopen voorjaar ook 136 (andere proef 146)

gewoon flinke puber, bit vast, hoofd in de lucht en jakkeren maar Tong uitsteken

haha mjah nu niet meer (zie onderschrift Knipoog)

mijn laagste met Boas is 153, maar meer waard. alleen was dat bij een jury waar ik nooit, maar dan ook nog nooit een winstpunt heb gereden (en ik heb er al vaak gereden, en wel met 3 verschillende pony's!)

maarja.. sommige jury's he....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:37

Slik durf het eigenlijk niet te vertellen maar goed heb ik er weer een beriggie bij Haha! ow wat ben ik erg zeg maar mijn allerlaagste is 135 met mijn eerste B wedstrijd ik reed gewoon een beetje rond en deed mijn figuurtjes gewoon en wist ik veel wat toen een winstpunt was Haha!:D:D

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:39

dat was mijn eerste wedstrijd op mijn eiegen paard met 146 punten
omdat hij er telkens vandoor ging bij de A
dus kon ik steeds sommige niet uitvoeren

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:53

Een keer in de M1 137 punten. Ze hadden gezegd dat het 40 minuten uitliep (dacht ik). Dus ik met lange teugel stappen. Totdat degene voor mij opeens de ring inging. Bleek het maar 20 minuten te zijn. En dat op een groot paardenevenement in Ermelo. Alles was dus eng!!! En toen kwamen er ook nog vier Belgen in volle galop langs de ring. De tweede proef had ik 152 punten.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:09

zo wat een punten allemaal. maar zijn jullie ook wel eens uitgebelt. of hebben jullie wel eens de ring verlaten. nou ik wel pas geleden nog. in de m2 was heel stom van mij want nu sta in in de m2 -1 maar jah lady wou echt niet meer. want er lagen ponpoenen in de hoeken en dat vond lady niet leuk. maar iedereen weet ook wel dat lady zich heel erg kan aanstellen. en toen stond ik dus stil met lady in die hoek en ze wou echt niet meer voor waarts alleen achter waarts ik heb haar een paar tikken gegeven met mijn sporen. maar ze wou helemaal niks meer en toen zei mijn vader meld je maar af want dit word ook niks en dat heb ik dus met een domme kop gedaan. maar na de z ben ik nog een keer de ring in geweest met zweep en toen wou die donder er wel langs. echt iedereen zat me aan te kijken van dat meisje is niet goed wijs maar de jury waar ik nu les van krijg die zei dat heb je goed gedaan dat je daarna nog weer de ring in bent geweest.

maar jah dat was dat van mij en nu die van jullie of zijn jullie niet zo dom als mij

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:10

nee, nog nooit en dat zal ik ook nooit doen. Zonde van de minpunten.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:11

zo wat een punten allemaal. maar zijn jullie ook wel eens uitgebelt. of hebben jullie wel eens de ring verlaten. nou ik wel pas geleden nog. in de m2 was heel stom van mij want nu sta in in de m2 -1 maar jah lady wou echt niet meer. want er lagen ponpoenen in de hoeken en dat vond lady niet leuk. maar iedereen weet ook wel dat lady zich heel erg kan aanstellen. en toen stond ik dus stil met lady in die hoek en ze wou echt niet meer voor waarts alleen achter waarts ik heb haar een paar tikken gegeven met mijn sporen. maar ze wou helemaal niks meer en toen zei mijn vader meld je maar af want dit word ook niks en dat heb ik dus met een domme kop gedaan. maar na de z ben ik nog een keer de ring in geweest met zweep en toen wou die donder er wel langs. echt iedereen zat me aan te kijken van dat meisje is niet goed wijs maar de jury waar ik nu les van krijg die zei dat heb je goed gedaan dat je daarna nog weer de ring in bent geweest. maar de volgende keer moest ik dan wel de proef uitrijden Tong uitsteken

maar jah dat was dat van mij en nu die van jullie of zijn jullie niet zo dom als mij Knipoog Tong uitsteken

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:12

oeps zorry dat ik het 2 keer plaatste

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:30

138 in de Z, 3 punten boven een verliespunt dus. Bloos!
Maar was helemaal terecht hoor, had zelfs best een verliespunt mogen zijn, want ik heb de voorste helft van de baan niet eens gezien. Scheve mond
Gelukkig gingen de oefeningen achterin wel redelijk en bleef ik net boven de verliespunten grens.

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:46

127 in de L1 Bloos
Net zoals Jasmijn de eerste helft van de baan bijna niet gezien in die proef.
Een keer of 10 omhoog gegaan enz.
Ik durfde mijn punten niet op te halen, was heel bang voor een verliespunt Bloos

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:51

ik ben dus niet de enige Bloos heb dezelfde ervaring als Jasmijn en Dione op blz 1 beschreven.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:55

Wat een fijne punten allemaal! Tong uitsteken

Mijn laagste is 144 in de M1: all my fault.. Bloos
Ik was zeg maar 'n beetje de weg kwijt' Haha!
Ik leer altijd mn proefje uit mn hoofd, zodat als mijn vader een foutje maakt met voorlezen ( wat hij overigens nooit doet, deze keer ook niet Knipoog , ik gewoon door kan rijden. In dit geval had ik dat beter niet kunnen doen , dacht dat mn vader verkeerd las, maar in mn hoofd had ik een paar onderdelen overgeslagen...
Jury snapte er nix meer van en liet mij even bij hen komen, nadat ze uitgelegd hadden waar ik weer moest beginnen, begon ik bij het onderdeel dat ik het laatst goed had gereden en vervolgens maak ik dezelfde fout nog een keer!!! Ik vergeet dus weer een paar onderdelen, hoe dom kun je zijn ??? Jury was tres gentille en heeft mij voor de 2e keer uitgelegd wat ik fout had gedaan Bloos De rest van mijn proefje heb ik toen in 1 keer goed gereden OK dan! Haha!
Dan ben je wel behoorlijk blond, had het proefje die maand al 3 keer gereden Lachen Had ernstig de slappe lach toen ik de bak uit kwam Haha!
Ben er nog maanden lang om uitgelachen, zeiden ze voor het proefje: wel goed naar je vader luisteren hé! Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:47

132 in de L2.
Sevin dacht kop omhoog en in galop met die handel. Ik kon hem zowat niet stoppen en heb dus wat dingen in galop gedaan ipv draf Haha!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:27

139 met Matti in de B onderling.. Haha mevrouw was hengstig en stak de kop in de lucht en gillen..maar ja kan gebeuren, kan het paard ook niks aan doen.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:14

138, was de eerste keer L1.. Toen baalde ik ervan maar achteraf was het wel een beetje verdiend Schijnheilig

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:58

91 (oude telling) en ik heb met springen ook ooit een onvoldoende gescoord... Was bij de start beide beugels al kwijt en bij de finish had ik ze nog steeds niet weer gevonden. Pony sprong trouwens braaf alleen wist ik een keer de weg niet waardoor ik ook nog een weigering had. Leuk hoor, de eerste keer officieel springen, vergeet het nooit meer. (is toch al 23 jaar geleden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:25

132 in de M1.

Dat was in Kootwijk bij Gert vd Hoorn echt een super accomodatie. Het waaide behoorlijk en daar kwam ook nog een buitje regen bij. De conifeertjes aan de rand van de ring waren allemaal omgewaaid.
De 2de helft van de proef heb ik alles in galop afgelegd, en nog snel ook! Wat was ik blij dat je in Kootwijk altijd tussen de hekjes rijdt Lachen