Welke kleur wedstrijdkleding hebben jullie ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke kleur heeft jullie wedstrijdkleding en waarom ?

Zwart / Wit
88 (77%)
Zwart/ Geel
1 (0%)
Zwart/ Creme, Beige
2 (1%)
Blauw/ Geel
1 (0%)
Blauw/ Creme, Beige
9 (7%)
Blauw/Wit
12 (10%)

Totaal aantal stemmen: 113


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:55

ik heb een heel donkerblauw jasje (bijna zwart) en gewoon witte rijbroek en wit dekje, op een schimmel vind ik champagne oid niet echt mooi,dat lijkt dan zo vies Knipoog

verder heb ik voor mijn paarden verschillende hoofdstellen, en dan ook nog dressuur, spring en cross hoofdstel (andere bitten)

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:07

zwart/ wit

omdat ik ook zwarte laarzan en zade e.d heb en een witte broek met wit dekje, vind ik mooier dan champage kleur oid.

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:32

ik heb een donkerblauw jasje pikeur diana, en een witte pikeur rijbroek met bandplooi en hoge boord.
ik vind blauw en wit wel mooi, want mijn jasje heeft een zwart fluwelen kraagje wat dus weer mooi staat bij mijn zwarte hoedje/ cap en laarzen. en een gouden gouden voering en een gouden randje wat weer mooi staat bij de gouden elastiekjes in de manen en de gouden frontriem bit en beugels.
jaja ik heb overal over nagedacht Haha!

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:34

vergeten erbij te vermelden dat mijn dekje wit is met een blauw en gouden koordje er langs Haha!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 22:35

ToBontO schreef:
ik heb een donkerblauw jasje pikeur diana, en een witte pikeur rijbroek met bandplooi en hoge boord.
ik vind blauw en wit wel mooi, want mijn jasje heeft een zwart fluwelen kraagje wat dus weer mooi staat bij mijn zwarte hoedje/ cap en laarzen. en een gouden gouden voering en een gouden randje wat weer mooi staat bij de gouden elastiekjes in de manen en de gouden frontriem bit en beugels.
jaja ik heb overal over nagedacht Haha!


Ik heb ook over zo'n gouden bies zitten denken.
Het is nu een hype maar weet niet of ik dat later ook vind.

Ik ben nu al 22 en misschien vind ik het later niet mooi meer.

Heb dus bewust voor geen randje gekozen.

Heb wel een Pikeur Diana (wol) jasje en een Pikeur cap Tong uitsteken helemaal het einde