Wedstrijd gehad!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Wedstrijd gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 18:48

Vandaag had ik weer een wedstrijd(onderling)
Ik moest al om half 10 starten dus ik moest vroeg op. Om 8.15 gingen we weg naar de manege en ik was er al als 3e Haha! Toen heb ik even rustig kunnen opzadelen, en rond 9 uur zat ik er al weer op. Carolien was weer een beetje hipperig, want Kelly was er niet maar Lisa wel...dus dat was al reden genoeg om te gaan hinniken Gaaaap Maar me proefje ging dus wel behalve dat ze aan het hinniken was en ik het proefje niet goed horen kon....maar gelukkig wist ik 'm een beetje uit me hoofd. Er was alleen best steng ge jureerd vond ik. Ik had 149 punten en de eerste plaats 162, maar er deden in de B ook wel een stuk of 20 mee. Dus dan is het nog best goed Lachen

Ondertussen toen Marieke met Kelly proefje moest doen stond Carolien heel vervelend te doen...te draaien en te hinniken enz..*zucht* maar toen waren er ook van die mensen die heel de tijd aan het zeiken waren...van dat stomme knol verstoord hier alles en moeten ze gewoon in de trailer zetten(maar dat kan dus niet want Carolien molt dan heel de trailer, die word dan helemaal gek) maar uiteindelijk werd ze al weer wat rustiger.

Het springen ging met het inrijden buiten ging heel goed ze sprong alles enzo en het in de bak binnen met het inspringen sprong ze het ook goed allemaal. Maar toen ik me parcour moest doen stond Marieke met Kelly aan de bakrand dus Carolien wou daar steeds heen dus toen had ik al een paar weigeringen, maar toen bij de laatste hindernis moest ze bij Kelly vandaan weg springen en toen wou ze niet en na dat ze die hindernis 3 keer geweigerd had werd ik uitgebeld...net de laatste hindernis
Daar had ik dus ook niks voor

Volgend jaar ga ik officeel starten dus dan geen Kelly(die rijd niet officeel), want zonder Kelly gaat het altijd veel beter. Lachen
Volgende keer beter

Er zijn wel foto's gemaakt maar die komen er aan Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:22

jammer en idd volgende keer beter!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 09:58

sorry charlotte ik heb me verslapen Bloos! Ik werd pas kwart over negen wakker en toen was ik al te laat. Scheve mond

Dressuur is netjes gegaan, jammer dat het springen niet goed ging. Ach ja volgende keer beter joh! Erg leuk dat je officieel gaat starten. Hoe heeft Marjolein gereden en deden er nog veel bekenden mee??

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 16:39

Barb schreef:
sorry charlotte ik heb me verslapen Bloos! Ik werd pas kwart over negen wakker en toen was ik al te laat. Scheve mond

Dressuur is netjes gegaan, jammer dat het springen niet goed ging. Ach ja volgende keer beter joh! Erg leuk dat je officieel gaat starten. Hoe heeft Marjolein gereden en deden er nog veel bekenden mee??


Geeft niet Knipoog

Marjolein heeft niet mee gereden
Ze wel bij mij komen kijken maar, ze was niet lekker dus zij was er ook niet

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:39

niet zo treuren ik was er wel Tong uitsteken
t ging best goed, iig springen zag er niet echt verkeerd uit (dressuur lag ik ook nog te ronken Haha! )

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 18:52

My Dominique schreef:
niet zo treuren ik was er wel Tong uitsteken
t ging best goed, iig springen zag er niet echt verkeerd uit (dressuur lag ik ook nog te ronken Haha! )


Slecht dus Haha!
Foto's van dressuur staan bij HAW Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:56

daar zat ik op te wachten Haha!