Poging L2 te worden is mislukt...snik!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:12

Marijn, mijn instructrice vind mijn paard ook wel M klaar, dus ik zou voldoende moeten gaan scoren in het L2. Maar ja, soms wil het effe niet *LOL* Bloos!

Jura; het kan mij niet snel genoeg gaan Haha! Ik wil (misschien een foute instelling Bloos! ) wel zo snel mogelijk naar het M. Daarna zien we wel weer verder Lachen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:13

Wil je wel even waarschuwen. Iedereen heeft een periode dat het fantastisch gaat, maar ook een periode dat het even niet wil... houd daar ook rekening mee en juich niet te hard/ veel

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:19

Picasso"]
Tssssk, ik wil niks meer met jullie te maken hebben hoor Jildau en Reinou.....
[/quote]

Nina kan niet tegen 2 pubers!!! Tong uitsteken

[quote="Picasso schreef:
Jura; het kan mij niet snel genoeg gaan Haha! Ik wil (misschien een foute instelling Bloos! ) wel zo snel mogelijk naar het M. Daarna zien we wel weer verder Lachen


(Bokkers opgelet! Dit zuigt ze uit haar duim!...Ze kan het gewoon niet hebben dat ik zometeen GP ga rijden met een Tinker vandaar dat ze zo snel mogelijk hoger wil komen! Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:13

Piaffe schreef:
Wil je wel even waarschuwen. Iedereen heeft een periode dat het fantastisch gaat, maar ook een periode dat het even niet wil... houd daar ook rekening mee en juich niet te hard/ veel



Ik sta echt wel met beide benen op de grond Bloos! , het blijft een beest met zijn grollen en grillen. En idd je hebt periodes dat het lekker gaat en periodes dat je op een dood punt zit soms. Gelukkig heb ik een goede instructrice