wedstrijden in heeten indoor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vonny
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: deventer

wedstrijden in heeten indoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 19:34

hoi hoi,

ik ga in januarie voor het eerst starten, mijn startkaartje is al onderweg.
mijn eerste wedstrijd heb ik in heeten (kring salland).
Zijn er nog meer bokkers die daar aanwezig zijn. en wie van jullie is daar al een keer geweest?
Hoe gaat dat daar(ruimte, hoeveel ringen enz)

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:49

ik ga daar bijna altijd heen is heel leuk de bak is 40 bij 20 niet zo groot dus maar je kunt er fijn in rijden en wat de jury's betreft die zijn ook altijd wel aardig behalve de laatste keer dat ik daar was maar jah verleden tijd. ik start in de m2 dat is volgens mij op zondag maar jah je kunt daar op 2 dagen starten zaterdag of zondag en ik doe zondag volgens mij maar ik weet het niet zeker maar misschien zie ik je dan wel al vast succes

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:14

in heeten is van vrijdag tot en met zondag wedstrijd. Zondag is altijd springen, de vrijdag en zaterdag dressuur. Dan rijd je zeker 9 of 10 januari mee? Zou dan ook meedoen, maar heb dan een reunie van mijn middelbare school, dus ik kan niet.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:59

Ik heb er al een aantal keren gestart, springen vind ik echt helemaal niks daar, de bak is veel te klein.
Dressuur is altijd lekker rustig, en ring mooi afgezet enzo dat is wel weer fijn rijden!
Dus voor mij alleen maar dressuur in Heeten, geen springen meer..

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:26

nefertete kijk dan maar eens op www.paardensportheeten.nl daar staan de startlijsten wel op en kijk dan maar bij zondag en dan bij de m2 daar sta ik wel bij mijn naam is angela snippe met lady a van de bergruitertjes. owjah en dat zag ik dus niet maar ik ga in november er starten en in januari misschien ook maar ik start er dus volgende week ook.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:19

chantal_cs schreef:
Ik heb er al een aantal keren gestart, springen vind ik echt helemaal niks daar, de bak is veel te klein.


De bak in Heeten is idd 20 x 40. Voor dressuur een goede oefening: er zit een tribune vlak tegen de bakrand aan, veel afleiding dus. Maar voor springen vind ik 'm idd ook vrij klein. De enige indoorwedstrijd waarop Retje ooit over de rooie ging, was in Heeten. Vlak daarvoor was hij in een inspringhindernis gevallen en dat hielp natuurlijk ook niet mee, maar je kon in de ring duidelijk zien dat hij zich er niet prettig voelde. Maar goed, in Heeten zullen ze het moeten doen met dat formaat. In Almelo trouwens ook. Als je bij ons in de buurt 'ruim' wilt springen, zijn er voldoende andere mogelijkheden, bijvoorbeeld Rijssen, Wierden, Hellendoorn, Luttenberg. Daar hebben ze een grotere bak.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:02

Ik heb er ook 5 keer gereden. Nu doe ik dat eigenlijk niet meer, want ik rijd lieverin het Z in een 20x60 baan, en zoals al gezegd is is in Heeten een 20x40. Verder is het wel een fijne baan, en uitslagen worden meestal gauw getoond.

BTW: In Almelo komt binnenkort ook een grotere baan!!!