Indoor Zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 18:58

ik ben er tijdens de gehandicapten promotiedag(manege de lutina hoeve, loop met de gehandicapten mee) en ik ben er ook op 2 januari, ga voor debo invallen(omdat ze zwanger is) met een westernshow en ook met de circusshow(ik dan met mexx, debo met rydar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:41

boeflover schreef:
ik ben er tijdens de gehandicapten promotiedag(manege de lutina hoeve, loop met de gehandicapten mee) en ik ben er ook op 2 januari, ga voor debo invallen(omdat ze zwanger is) met een westernshow en ook met de circusshow(ik dan met mexx, debo met rydar)


De westernshow is nog niet zeker , de circus show wel.. die doen Boeflover en ik saampjes...

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 16:53

Lutina Hoeve?? Dan ken je Sandra van der Bijl zeker wel???

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:57

Heeee boeflover, dan komen we elkaar daar tegen Haha! Haha!
Wij zijn er dit jaar ook weer van het "vrolijke ruitertje"
Ik heb alleen nog geen flauw idee hoelaat onze ruiters precies moeten.
Zover ik begrepen heb doen er van onze locatie 4 ruiters mee.(Wij zitten op 3 verschillende locaties namelijk)
Maar ik zal die dag wel meerdere bokkers tegenkomen denk ik, want ik heb begrepen dat er meerdere vrijwilligers te vinden zijn op bokt.
Lijkt me wel leuk trouwens, een meeting daar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:55

ben benieuwd wie er allemaal komen , jammer dat t zoveel dagen zijn dan loop je zelkaar snel mis...

boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:19

Syllie schreef:
Lutina Hoeve?? Dan ken je Sandra van der Bijl zeker wel???

ik krijg les van sandra..
ik weet nog niet met welke gehandicapten ik ga lopen, lutina had blijkbaar een soort van schema gemaakt volgens hannah(= ook een vrijwilliger) maar die moet ik nog krijgen. herkennen doe je misschien als er iemand desiree roept ofzo? we hebben allemaal een blauwe trui aan met st. gehandicapten ruitersport zonnemaire erop. zal nog wel eens een foto van mij op bokt zetten. heb in ieder geval bruin haar met blonde plukken, lichte krullend haar(permanent is er bijna uit..) en het hangt tot net over mn schouders. (hopelijk genoeg uitleg om geen andere aan te houden Tong uitsteken)

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:50

Das wel leuk, ik zal wel kijken of ik kan komen!! Ik ken Sandra van de wedstrijden enzo, aardige meid hoor en ik vind d'r altijd heel netjes rijden.

boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:09

boeflover"]
[quote="Syllie schreef:
Lutina Hoeve?? Dan ken je Sandra van der Bijl zeker wel???

ik krijg les van sandra..
ik weet nog niet met welke gehandicapten ik ga lopen, lutina had blijkbaar een soort van schema gemaakt volgens hannah(= ook een vrijwilliger) maar die moet ik nog krijgen. herkennen doe je misschien als er iemand desiree roept ofzo? we hebben allemaal een blauwe trui aan met st. gehandicapten ruitersport zonnemaire erop. zal nog wel eens een foto van mij op bokt zetten. heb in ieder geval bruin haar met blonde plukken, lichte krullend haar(permanent is er bijna uit..) en het hangt tot net over mn schouders. (hopelijk genoeg uitleg om geen andere aan te houden Tong uitsteken)
[/quote]
die trui geld overigens alleen als herkenninspunt op 28 december, dus op de gehandicapten promotiedag, ben er ook nog op 2 januari, dan heb ik (waarschijnlijk) een spaggetibandjes truitje aan met rydar erop(showteam the amazing rydar dus). (met nog een trui eronder)

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 15:04

ah, ok k ziet t vanzelf wel!!

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:58

Jaa mijn vriendje doet aangespannen mee op 3 januari en ik mag meecrossen achterop het karretje!!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:58

Ik kom ook, welke dag is nog niet helemaal zeker....
Leve de Tunnel en Bus, ik sta er binnen een uurtje!

Simultana
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Stekene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:52

Wie gaat er mennen op Indoor Zeeland??
mijn vriend en mijn broer gaan deelnemen.. ik ga supporteren!