Joehoe!!!! Weer eerste met 176 pnt!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:32

Dank je Pipo!!
En die knuf moet even wachten tot morgen, maar ik zal 'm doorgeven Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:39

Honeybee schreef:
Wederom..... van harte gefeliciteerd! OK dan!
Zo zie je maar weer dat de stijgende lijn (je punten zijn weer hoger) voor alsnog aanhoudt.
Ik ga zeker duimen voor een blijvend stijgende lijn, of in ieder geval een op één lijn blijvend puntenaantal.
Jammer dat ik het niet eerder wist, anders was ik even komen kijken.



Volgende week; nieuwe ronde, nieuwe kansen??? Haha!
Leeuwarden staat a.s. zondag op het programma, maar dat is ook 's ochtends vroeg..... Scheve mond

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:45

Leuk he zo scoren! Maar je hebt dan ook een geweldig paard! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:03

Dank je Jura.
En ja ik ben idd heel tevreden met mijn vos.
Hij heeft een karakter van goud! Lovers

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:55

Zoooow Nina, je bent goed op dreef zeg, weer helemaal TOP! En hou dat positieve vast he, wordt ik ook weer blij van, helemaal geweldig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:35

Ja lekker hè Clien; ben ook helemaal happy. Bloos
Enne, jij ook positeif blijven hè meissie!!!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:53

Ja, zo schiet het wel op! Super punten zeg. Jij bent meer dan klaar voor de L2 zo te horen!
Succes!!!
Mooi paard heb je ook trouwens, het is een plaatje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:27

Volgens mijn instructrice moet mijn paard een fatsoenlijke M proef kunnen lopen. Zover is het nog niet, maar ik hoop dat ze gelijk heeft. Lachen We zullen zien hoe het ons in het L2 vergaat, maar eerst nog 2 wp halen in het L1. Wie weet gaat het aankomende zondag wel helemaal mis.....kan altijd.....*klopt op af op hout* Scheve mond Haha! In Leeuwarden heb je tribunes naast de ring en Picasso is best wel kijkerig, dus als ie daardoor heel erg afgeleid is, kan ik het wel schudden Nagelbijten / Gniffelen

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:59

Gefeliciteerd! Met deze punten hoor je niet meer in het L1 thuis! Veel succes zondag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:00

Dank je Karin!
Ik hoop echt dat ik de laatste 2 puntjes zondag bij elkaar kan rijden.....duim maar effies voor me.

O ja. en ik zal vast gaan sparen voor de headset Knipoog Haha! (voor tijdens het losrijden Haha! )

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:01

Haha! ik ga nog gelijk krijgen ook hoor, ookal was het een geintje...

Gefeliciteerd!! Echt super van jullie beiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:09

flair schreef:
:D ik ga nog gelijk krijgen ook hoor, ookal was het een geintje...

Gefeliciteerd!! Echt super van jullie beiden!


Heeej Flair! Dank je wel!
Eh dat betekent dat ik nog 42 winstpunten bijelkaar moet gaan rijden voordat ik weer op strandrit mag met jou *LOL* Vrees dat het niet gaat lukken *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:10

2 proefjes per wedstrijd, 2 winstpunten per proef, dus 4 op een dag.
42:4= ongeveer 11 wedstrijden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:13

flair schreef:
2 proefjes per wedstrijd, 2 winstpunten per proef, dus 4 op een dag.
42:4= ongeveer 11 wedstrijden Haha!


Nee joh, wij kunnen hier in het noorden maar 1 proef per wedstrijd rijden; althans op de meeste plaatsen 's winters. Maar misschien dat ik me wel eens ga wagen aan een wedstrijdje over "de dijk" bij jullie in mijn oude provincie. Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:20

Zomers kan je er toch wel 2 rijden? En anders steek je idd even de dijk over, red je makkelijk voor eind volgende zomer

Met pasen bij mij op stal, 2 proefjes in de binnenbak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:24

flair schreef:
Zomers kan je er toch wel 2 rijden? En anders steek je idd even de dijk over, red je makkelijk voor eind volgende zomer

Met pasen bij mij op stal, 2 proefjes in de binnenbak


Yep, in het zomerseizoen kan ik gewoon 2 proefjes rijden, maar ik heb niet de illusie dat ik binnen nu en een jaar Z2 kan starten hoor Flair *LOL*

Ik heb best zin om eens te gaan starten in Noord-Holland!!!
Ga eens kijken wat er nog voor wedstrijden zijn en misschien geef ik me dan wel op daar bij jou in de buurt. Ik moet alleen m'n wedstrijdkalender ff checken, want ik sta al redelijk vol gepland Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:27

Ik spreek je volgend jaar nog wel. We zullen zien wie er gelijk heeft. Ik ga maar geen weddenschap aan.. misschien ben je wel zo`n koppige die dan expres haar laatste proefjes gaat verpesten om mij geen gelijk te geven Haha!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:24

Zondag gaat het ook goed, ik ga in elk geval voor jullie duimen, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer Bloos

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 09:37

Picasso schreef:
Dank je Karin!
Ik hoop echt dat ik de laatste 2 puntjes zondag bij elkaar kan rijden.....duim maar effies voor me.

O ja. en ik zal vast gaan sparen voor de headset Knipoog Haha! (voor tijdens het losrijden Haha! )

*LOL*

Als je zo vaak in de prijzen zit, moet dat kunnen van bij elkaar gespaard prijzengeld. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:15

KarinvdM"]
[quote="Picasso schreef:
Dank je Karin!
Ik hoop echt dat ik de laatste 2 puntjes zondag bij elkaar kan rijden.....duim maar effies voor me.

O ja. en ik zal vast gaan sparen voor de headset Knipoog Haha! (voor tijdens het losrijden Haha! )

*LOL*

Als je zo vaak in de prijzen zit, moet dat kunnen van bij elkaar gespaard prijzengeld. Knipoog
[/quote]

*LOL* Helaas was dit sinds tijden weer de eerste enveloppe, de twee keer hiervoor kreeg ik zo'n walgelijk lelijke beker! Haha! Ik heb m'n "grooms" (mijn boy-friend en vriendin) maar getrakteerd op wat lekkers! Zij hadden zoooo hard gwerkt!!! *LOL* Al moet ik zeggen dat ik verdorie maar een 7 op verzorging had.......en dat met een vos met 4 witte benen en keurige vlechtjes in z'n manen Boos! Knipoog Heeeeel oneerlijk!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:47

Clien schreef:
Zondag gaat het ook goed, ik ga in elk geval voor jullie duimen, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer Bloos


Ja pas op hoor Clien; ik reken wel op je!! Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:14

flair schreef:
Ik spreek je volgend jaar nog wel. We zullen zien wie er gelijk heeft. Ik ga maar geen weddenschap aan.. misschien ben je wel zo`n koppige die dan expres haar laatste proefjes gaat verpesten om mij geen gelijk te geven Haha!



Tsssk, ik ga het mezelf niet moeilijk maken Flair, kom op! Haha!
Nee dus, zo ben ik niet *LOL*