Wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 17:24

nou, vandaag was het dus zover...mijn vriendinnen hadden allebei een officiele wedstrijd in bergsenhoek. ik zou met hun meegaan om ze te helpen en te lezen...ik vanochtend al om 5uur opgestaan, want we gingen om 7uur al laden...shirley (shir007 hier op bokt) moest als eerste starten dus ik reed met de heenweg met haar mee.
claudia (goofy hier op bokt) moest wat later dus ik reed de terugweg met haar mee.
shir reed voor de eerste keer mee en we waren allebei hartstikke zenuwachtig, de eerste proef ging hartstikke goed en ze was uiteindelijk 2x 1e geworden met 154 punten..heel jammer, maar tog..voor de eerste keer!!!
claudia moest L1 starten, ze moest nog 2 winstpunten en dan kon ze naar L2!!! het ging hartstikke goed en het zag er allemaal heel netjes uit!!!
dus zij werd uiteindelijk ook 2x 1e met 157 en met 160 punten!!! en ze was de enige met winst!!!! goed he???? dus ze kan nu lekker L2 starten!!
dus we waren allemaal hartstikke blij en het was heel erg gezellig!!!
en ik vind het zo knap van shir dat ze 1e is geworden met zo'n gekke knollie als soline Knipoog hahaha, grappie!!!
maar ik wil nog ff zeggen heel erg bedankt dat ik met jullie mee mocht!!!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 14:27

waarom reageert er niemand op dit topic????

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 10:01

yeah, gister waren we weer op wedstrijd, met dezelfde mensen als hier boven!!! claudia startte nog een x L1, wat niet meer nodig was, maar ze konden het niet meer omzetten naar de L2, nou: claudia was weer 2x 1e met 163 en 165 punten geloof ik, dus ze had weer 2 winstpunten..
en shirley was 1x 1e met 158 punten en en 154 punten, dus de 1e winstpunt binnen!!! het was gelukkig weer heel gezellig!!!!
vandaag was ook een ander meisje van stal mee, zit niet op bokt, zij heeft ook gereden, namelijk M2 en ze had 2x winst, alle 2x 156 punten!!! ze hoeft er nog maar een paar en dan mag ze Z1 starten!!! goed he???
en ze reed nog een x mee, maar van jessy weet ik de uitslag niet, want toen gingen we naar huis, maar dat horen jullie dan nog wel