laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:16

Nadhir schreef:
Ik had gelezen dat schoensmeer nie goed is voor je leren laarzen, oke gebruik het zelf ook maar toch.


Heb ik ook gehoord hoor! Het schijnt slecht te zijn voor laarzen met zo'n coatinglaag, die schijnt eraf te gaan bladderen na verloop van tijd. Ik maak mijn laarzen altijd alleen maar schoon met lederdressing, ze glimmen vanzelf wel.

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 09:47

Ik gebruik ook altijd gewoon de rapide lederdressing waar ik ook mijn zadel en hoofdstel mee doe. Lekker efficient! Lachen Echt superglimmen als een spiegel doen ze daar niet mee, maar ik vind het mooi zat. Als ik echt glimmende laarzen had willen hebben, had ik wel lak-laarzen gekocht! Lachen

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:01

Zoals de meesten hier Kiwi in de fik, uitborstelen, met een panty erover en als finishing touch haarlak (haarlak Scheve mond ?) Ja, haarlak, gaan ze vreselijk van glimmen (werkt als een soort coating), wel even na de wedstrijd met een vochtige doek weer van je laars halen, helemaal gezond is het niet, maar ik heb wel wat over voor glimmende laarzen *LOL* ! Als je buiten moet starten is het dan wel handig om even het weer in de gaten te houden, geen lak spuiten als het regent, dan krijg je witte strepen op je laars.....

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:42

een super goede truc voor rubberen laarzen is cockpit spray.
verkrijgbaar bij de benzine stations, maar spuit nooit op de binnen kant van je laarzen, want dan lig je er in notijm aan de andere kant van je pony Tong uitsteken.
ook word je moeder er niet zo blij van al spuit je het door de keuken want dan ga je gegrrandeerd op je snufferd Tong uitsteken:P:P:P:P
maar dit niet voor je leren laarzen gebruiken want dan kan je ze meteen weggooien Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48406
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:21

haarlak spuiten... Haha!